10 kwi 2016

WE ARE NOT ALL THE SAME

Nawet nie chcę wiedzieć jak bardzo się na mnie zawiedliście. Ale z tego co widzę, to nie tylko u mnie jest źle z systematycznością. Rok 2016 to dla mnie rok pełen zmian. Szukam siebie. Błądzę, nie umiejąc znaleźć tego, czego tak naprawdę pragnę. Czas to nie wszystko. Potrzeba mi jakiegoś znaku, który nakieruje mnie na odpowiednią drogę. Mam wrażenie, że się zmieniam, a tym samym całe moje życie. Szukam tego CZEGOŚ.   
Ludzie popełniają błędy. Tak było, jest i pozostanie. Bez wyjątku. Jednak przez nasze błędy bogacimy własne doświadczenie życiowe i próbujemy nie popełniać dwa razy tych samych pomyłek. Każdy z nas jest inny- nie tylko ze względu na inność materiału genetycznego. Nikt z nas nie jest taki sam, nawet jeśli łączy nas ta sama ojczyzna, kultura, historia, rasa, religia. Błędem w ludzkiej egzystencji jest dopasowywanie każdego do tej samej kategorii. Uogólniamy ludzi. Żadna spotkana przez nas osoba nigdy nie będzie osobą, którą spotkaliśmy w przeszłości. Każdy człowiek ma w sobie coś innego i uczy nas wielu przeróżnych rzeczy. W jakimś stopniu zmienia nasze życie, naszą przeszłość, teraźniejszość i przyszłość. Człowiek to najcenniejsza lekcja naszego życia. Stanowi pewną część, inną część, która jest złożona z miliona wspomnień. To niesamowite, że każda, nawet przypadkowo spotkana osoba, wpływa na bieg naszego życia. Zmiany- czasem okazują się wskazane. Dzięki nim wydostajemy się z labiryntu, przez który błądziliśmy. Warto zatrzymać się na moment w miejscu. Pomyśleć nad tym, co takiego szczególnego się w naszym życiu wydarzyło. Uświadomić sobie, czego oczekujemy od nas samych.
I po prostu to zrobić.
 koronkowy top- klik | koszula- h&m | szalik- shein | spodnie- lumpeks
 

70 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że jednak będziesz tu zaglądać częściej, bo lubiłam tu wchodzić :) + Top jest śliczny!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej..u mnie też ostatnio z systematycznością pisania bloga było na bakier..ale nowe pomysły, przedsięwzięcia dały mi dużego kopa i postanowiłam wrócić wraz z otwarciem wystawy moich zdjęć! Marzenia moga się spełnić! Zapraszam: www.martaiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też z systematycznością różnie bywa, w końcu z biegiem czasu mamy coraz więcej obowiązków i coraz mniej wolnych chwil, mam nadzieję, że będziesz tu częściej, bo uwielbiam Twojego bloga! Super zdjęcia :*
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy z Nas przecież uczy się na błędach. Jesteśmy tylko ludźmi

    OdpowiedzUsuń
  5. Wchodzę w post, patrzę na zdjęcia i myślę "Eee pewnie wzięła zdjęcia z Tumblr'a" a tu taki zonk, wow!
    Masz rację, zmiany czasem się przydają, nawet jeżeli jakiekolwiek rozstanie nas boli to czasem lepiej przerwać coś toksycznego niż wciąż w tym tkwić. W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    blondynetki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kazdy ma czasem słabszy czas więc może i u ciebie poprawi się z systematycznością.:) bardzo fajne rzeczy pokazałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję ze pogodzisz wszystko, ułożysz sobie tak jak chcesz i posty będą już regularnie:)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się, każda nowa osoba zmienia coś w naszym życiu.
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnnie też jest problem z systematycznością:/
    Piękne zdjęcia :)

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-Zapraszam!✿

    OdpowiedzUsuń
  10. również mam wrażenie, że ciągle się coś u mnie zmienia i to wyjątkowo często, dopiero 4 miesiąc tego roku a wszystko jest inaczej..
    też mam problem z systematycznością, mam nadzieję, że po egzaminach się to zmieni:)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. I właśnie w tej "inności" tkwi nasza wyjątkowość. :)
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten top przecudowny <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. tak to czasem bywa z tą systematycznością ;) faktycznie każdy jest inny ale za to jaki wyjątkowy. Cudowny TOP <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też mam wrażenie, że sporo rzeczy w 2016 też u mnie się zmienia :/
    koronkowy top jest śliczny :o

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie dziś pojawił się pierwszy post po dość długiej przerwie.. Tak na prawdę w tym roku również próbuję znaleźć to coś co pokieruje mnie dalej. Wydawało mi się, że ten rok będzie normalny lecz wcale się na taki nie zapowiada. Piękne zdjęcia! :)

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tą systematycznością na blogsferze jest różnie i myślę, że każdy przechodził przez takie przerwy. Piękny top!
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi, jako twojej czytelniczce, pozostało mieć tylko nadzieję, że pewnego dnia coś pokieruje cię w dobrą stronę i będziesz przybywała tutaj częściej! Powodzenia :*

    ♡ all-pastel-world.blogspot.com ♡ KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Jej, a akurat dzisiaj sobie pomyślałam "Ciekawe co się dzieje z pastelowe-lovee". Miło, że znalazłaś chwilę i coś napisałaś. Top jest piękny.:)
    Mam nadzieję, że jak najszybciej znajdziesz właściwą drogę, której szukasz.
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  19. Mogę się zgodzić, bo ja sama ciągle błądzę w myślach szukając odpowiedzi na pytania jak "co naprawdę chcę robić", "co teraz", "co będzie potem", "czy na pewno dobrze robię". W mojej głowie jest pełno myśli i przez to zauważyłam jak ludzie się zmieniają, jak wpływają na nasze życie i jak dużo zależy od naszego otoczenia a nie tylko od nas. Cały czas szukam dobrej zmiany dla siebie i mam nadzieję, że w końcu jestem na dobrej drodze. Powodzenia w blogu bo go uwielbiam i mam nadzieję, że będziesz częściej zaglądać!

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam nadzieję, że się w końcu odnajdziesz i zmiany uszczęśliwią cię. Piękne zdjęcia.

    luska-everywhere

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny post :)
    Ja również szukam tego CZEGOŚ w swoim życiu i staram się zmieniać swój świat lecz nie zawsze mi to wychodzi :x
    Bardzo ładna stylizacja!
    Zapraszam do mnie na najnowszego posta- sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam nadzieję, ze znajdziesz to coś :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Przyznam szczerze, że na Tobie ten top wygląda lepiej niż na stronie internetowej sklepu. :)

    Pozdrawiam,
    Paulina – itspaulinab.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładnie napisane :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Prze-genialny ten top! ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten bralet jest piękny! Sama na taki poluję od jakiegoś czasu.
    A co do weny i regularności, rzeczywiście sporo dziewczyn ma z tym problem!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam Twoje zdjęcia, więc mam nadzieję, że będziesz wrzucać je tu regularnie!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2016/04/again.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywują do dalszej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  28. Spokojnie, ja też się gubię, czasami nie wiem, co powinnam mysleć.. ale w końcu przestaję.. bo inaczej bym wybuchnęla ;)
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Julio, mam nadzieję że uda Ci się odnaleźć siebie!Z niecierpliwością czekam na następny post! Zdjęcia jak zawsze cudne ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. wow stanik boski muszę sobie taki kupić i na pewno odnajdziesz siebie Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  31. 2016 to także dla mnie rok przełomowy, w którym muszę odnaleźć siebie i znaleźć nową ścieżkę. Powodzenia, uda nam się. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. To prawda, nie ma dokładnie dwóch takich samych ludzi ;)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też teraz szukam siebie, trochę przy tym błądząc. Bardzo fajnie napisałaś tekst, myślę, że masz rację.
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowny top i mega bluzka ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczny outfit!
    Zgadzam się z tobą - nic na siłę. Każdy z nas powinnien odnaleźć siebie.

    Zapraszam na mojego posta, w którym mowię o krytyce (klik♥)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mimo, że strasznie stęskniłam się za twoimi wpisami to doskonale cię rozumiem. Powodzenia w odnalezieniu tego "czegoś"

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowny blog💜

    Kiedy bedziesz miec czas to zapraszam http://lovefashionandphoto.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  38. Każdy miewa takie chwile, nie ma się co przejmować.

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  39. Dobry tekst. Mam aktualnie podobne myślenie. Z jednej strony martwi z drugiej cieszy.
    A zdjęcia, ubrania. Idealane. Koronka, dżins, biel. Piękne dla oka i dla skóry.

    OdpowiedzUsuń
  40. Wiem jak to jest z systematycznością dodawanych postów,mam nadzieje że wszystko będzie szło po twojej myśli i znajdziesz czas żeby pisać ciągle tak wartościowe posty,masz racje nawet przypadkowo poznana osoba wpływa na bieg naszego życia , święta racja,doceniam to że w tych czasach i w tak młodym wieku piszesz tak mądrze,obserwuje żeby być na bieżąco :)
    KLIK <--Zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Powodzenia z szukaniem tego czegoś ;*
    Czekam na kolejne posty :)

    awnes.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  42. U mnie systematyczność to marzenie ściętej głowy, bardzo ciężko jest wygospodarować czas podczas natłoku codziennych obowiązków. Ten top wygląda cudownie!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam!
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne rzeczy. :)

    Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Boże jaki wspaniały top! Genialny i delikatny efekt. Kocham to!:)
    Pozdrawiam, http://shadowviol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Jestem tu pierwszy raz, ale zdecydowanie zostaję z Tobą na dłużej ♥
    THE PRETTY FRECKLES

    OdpowiedzUsuń
  46. Każdemu potrzebna jest przerwa, i jezeli tobie ma ona pomoc, to nie mozemy byc o to zli.

    ZAPRASZAM DO MNIE ☺' klik

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny outfit. Szkoda,że robisz sobie przerwę, bo na prawdę lubię czytać posty na twoim blogu, choć nie jestem tu regularnie. Ja właśnie wróciłam do blogowania po prawie rocznej przerwie, więc cię rozumiem. Każdy czasem potrzebuje zmian i odpoczynku od swojej codzienności.

    Pozdrawiam
    http://andzelikana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo fajna koszula i ogólnie cały outfit. :)

    Pozdrawiam,
    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczny outfit :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :D
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Życie to taka jakby ciągła wędrówka, bez możliwości zatrzymania się. Na jej drodze ciągne napotykamy osoby, rzeczy, które mają na nas jakikolwiek wpływ. Zmieniamy się z dnia na dzień
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Zdjęcia perfekcyjne! Zakochałam się w nich♥
    http://bezprecedensowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Każdy dzień sprawia, że jesteśmy inni. Ludzie, sytuacje..
    Śliczne zdjęcia.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  54. Cudowne zdjęcia! Mam nadzieje że jeszcze wrócisz :*








    WWW.ITSVIVIDNES.BLOGSPOT.COM













    OdpowiedzUsuń
  55. Początkiem posta opisałaś dokładnie to, co teraz znajduje się w mojej głowię... Kompletnie nie mogę znaleźć tego "czegoś" ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja nieustannie uczę się siebie, poznaję od nowa.. To wciągające i bardzo rozwijające doświadczenie :) Cudowny top, taki subtelny a jednocześnie tajemniczy!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  57. masz cudowne włosy !! przepiękna stylizacja, uwielbiam takie!
    obserwuje i liczę na rewanż: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Ale ładny zestaw!
    wyglądasz rewelacyjnie, piękne włosy!
    Diamentowe myśli - kilk

    OdpowiedzUsuń
  59. świetny zestaw!

    https://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  60. wow! super zestaw! :) jestem pod wrażeniem :))

    http://by-sleep.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń