6 mar 2016

W OCZEKIWANIU NA

Jest czwarta w nocy, a ja odliczam dni do obozu zimowego na który wyjeżdżam już jutro na cały tydzień. Z jednej strony nie mogę się doczekać, to chyba oczywiste. Z drugiej strony ogarnia mnie strach i przygnębienie, ale to u mnie raczej normalne. W każdym razie, nie chciałam Was zostawiać z pustymi rękoma, więc przygotowałam dwie stylizacje, po części z okazji dnia kobiet, a po części z powodu zbliżającej się wiosny, którą czuć już w powietrzu. Akurat kiedy temperatury są powyżej 10 stopni, ja jadę na obóz narciarski. Mam nadzieję, że chociaż kilka razy założę na nogi snowboard. Aczkolwiek w górach minusowe temperatury i śnieg utrzymują się dłużej niż w miastach, więc mam cichą nadzieję, że coś z tego wyjdzie. 
Co się u mnie działo przez ten czas? Miałam calutkie dwa tygodnie ferii tylko dla siebie. Dzień w dzień powtarzałam sobie, że "jutro siądę do nauki"- oczywiście skończyło się to na przedostatnim dniu ferii. Mimo to bardzo się cieszę, bo wykorzystałam ferie w stu procentach i starałam się robić wszystko to, na co nie mam czasu na tygodniu. Oczywiście zabrakło tutaj robienia zdjęć i pisania postów, ale musiałam nazbierać sił na nowe pomysły. Jakoś blogowanie ostatnimi razy wychodzi mi coraz gorzej- moja systematyczność zrównała się do poziomu zerowego. Będę próbowała to zmienić, chociażby poprzez częstsze robienie zdjęć, bo z tym u mnie jest najgorzej. Mam nadzieję, że wiosna zmotywuje mnie do działania.
sukienka,buty- hm | kurtka- klik | torba- klik | kapelusz- klik | biżuteria- klik
 płaszcz-klik |  koszula- klik | spodenki- klik | szal- klik | torebka- klik | botki- klik | biżuteria- klik

57 komentarzy:

  1. Miłego obozu i cudne stylizacje ;)

    http://sisters-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego wyjazdu :)
    Pozdrawiam
    www.straaawberry-cake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Baw się dobrze, u mnie też z systematycznością jest coraz gorzej.. Super stylizacje! :)
    http://marrie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego wyjazdu! Mam nadzieję, że posty będą systematyczniej, ponieważ je uwielbiam :) Świetne obie stylizacje, oczywiście poklikałam w linki ;)
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne stylizacje. Mnie cieszy wyższa temperatura. Udanego wyjazdu! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanego obozu! Druga stylizacja jest mega! Poklikałam :)
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne propozycje :) udanego obozu!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanego wyjazdu :) Mam nadzieję w takim razie, że zmarzniesz tam :))
    Śliczne stylizacje

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie stylizacje są świetne! Miłego obozu ;)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zestawy!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zestawienie. Szczególnie drugi zestaw przypadł mi do gustu.
    Udanego wyjazdu.:)
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zestawy
    Będziesz miała śnieg jak nie naturalny to sztuczny ;)

    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  14. udanego obozu :D śliczne zestawy.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzie jedziesz na obóz? :) +Ja już o feriach zdążyłam na dobre zapomnieć, bo mieliśmy je jako pierwsi haha

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. udanego wyjazdu!:3

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Udanego obozu :)

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie niestety z systematycznością na blogu jest tak samo mizernie...://
    Życzę udanego wyjazdu! Chciałabym pojechać na taki obóz :D
    Oczywiście poklikałam ;)
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Udanego wyjazdu! Super stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Spędź ten czas jak najlepiej kochana, udanego odpoczynku :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie byłam na takim obozie :D Miłego pobytu :*
    Poklikałam :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ja również chciałam ferie poświęcić na naukę, ale wyszło podobnie jak u ciebie. Miłego wyjazdu!:)

    aleksandramik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam nadzieję że wyjazd się uda :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Życzę Ci udanego wyjazdu i systematyczności w blogowaniu!
    2 outfit jest świetny!

    Zapraszam na NOWEGO POSTA : BIBLIOTECZKA FILMOWA!, w którym trochę propozycji filmowych oraz moje opinie o danym filmie! :>
    >> http://tacokochazmiany.blogspot.com/2016/03/biblioteczka-filmowa-5.html <<

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna notka. bardzo spodobały mi się te kapelusze. Pozdrawiam!! :)
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba sobie zakupię tego rodzaju kapelusz

    OdpowiedzUsuń
  29. Super, mam nadzieję, że wyjazd spędzisz w miłym gronie osób i na zabawie! :)
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podobają mi się te stylizacje!

    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Te stylizacje są po prostu genialne! Jak je widzę to od razu mam ochotę się tak ubrać :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale ładne propozycje! :) Udanego obozu! :*
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Udanego wyjazdu!! U nas też coś ostatnio ciężko z systematycznością :)
    http://shadowviol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Na wstępie chciałabym Ci powiedzieć, że masz piękne zdjęcia i włosy ! Nawet taki wpis inspiracji przedstawłaś w oryginalny, ciekawy sposób wow ! Miłego wyjazdu :) Ja w tym roku nauczyłam się jeżdzic na nartach, swietna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Życzę udanego obozu! Cudowne stylizacje :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Zestawy są cudowne, a szczególnie drugi skradł moje serce. ♥ Poklikałam :)

    Zapraszam na mojego, mam nadzieję, oryginalnego bloga:
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Też często gdy miałam ferie obiecywałam sobie, że będę się uczyć a ostatecznie zaczynałam pod koniec, ale w tym roku uczyłam się od samego początku ferii, moze dlatego że matura mnie do tego skutecznie zmusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Miłego wyjazdu. U mnie nieciekawie z blogowaniem :c
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne zestawy! Udanego wyjazdu! :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  42. udanego wyjazdu, a stylizacje świetne trudno wybrać lepszą
    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ładne stylizacje i przy okazji troszkę poklikałam :)
    KLIK <--Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam tutaj wpadać, mam nadzieję, że wiosna rzeczywiście coś zdziała!

    luska-everywhere

    OdpowiedzUsuń
  45. Udanego wyjazdu! Mega stylizacje ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    anjaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ciekawe stylizacje :) poklikane :)
    Zapraszam do obserwowania mojego bloga, dopiero zaczyynam :)

    http://daria-gmyrek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ładne stylizacje :)
    Zapraszam na mojego bloga. Dopiero zaczynam, ale fajnie by było gdybyś tam zajrzała :) : https://verciavercix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń