10 lut 2016

SIEDEMNAŚCIE

Po dłuższych przerwach zawsze trudno jest zacząć. Nie wiedząc od czego rozpocząć, dochodzi się do wniosku, że nic nowego w naszym życiu się nie wydarzyło. Choć wydarzyło się. I to sporo. Chociażby jeden mały drobiazg- kolejny rok na karku. Siedemnaście lat z punktu widzenia innych może wydawać się nie wiadomo jak wielką liczbą. Wbrew pozorom, czy ma się trzynaście, czy siedemnaście lat- wciąż czuje się jakby te kilka lat nie robiło żadnej różnicy. Wciąż jestem tą małą dziewczynką, która x lat temu w wakacje, tak dla zabawy, postanowiła założyć bloga, kompromitując siebie coraz to nowszymi wpisami ze zdjęciami. Wciąż tą, która ma swoje małe problemy, słabości. Wciąż tym małym dzieckiem, które od życia oczekuje gwiazdki z nieba.
Tym samym człowiekiem, z nieco większym doświadczeniem życiowym.


koszula- klik (dziękuję za kliknięcia :*)

61 komentarzy:

  1. Cieszę się, że wracasz! Piękne zdjęcia, kliknęłam ;)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    http://aarlenaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego :* piękne zdjęcia :) kliknęłam :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo zadowolona, że wracasz! Wszystkiego dobrego + piękne zdjęcia + kliknęłam :**
    ------------------------
    Dodałam pierwszy post i dopiero zaczynam więc zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego Najlepszego! Spełnienia marzeń :) Piękne zdjęcia i ta koszula- świetna!

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepszego misia <3
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. brakowało mi Twoich postów, spełnienia marzeń :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego :) Z wiekiem mało się zmienia :p
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że wracasz! 100 lat :) Śliczne zdjęcia!
    ☃ HIMARLENA.BLOGSPOT.COM/KLIK☃

    OdpowiedzUsuń
  9. dobrze że wracasz :*

    http://unfabulous-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego, spełnienia wszystkich marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia, rośnij zdrowo kolejne 17 lat i dłużej :D

    inothercolors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie, że wracasz! Sto lat, spełnienia wszystkich marzeń i zdrówka :) :*

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny minimalistyczny post i niesamowita jakość zdjęć! Wszystkiego najlepszego!

    Zapraszam, MIĘTOWY ZESZYT klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego kochana! ♥

    nicolenicky01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. 100 lat :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego! :*


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się, że wracasz! Wszystkiego co najlepsze :*
    xfromtheotherside.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Sto lat!
    Przy okazji piękna sesyjka ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego Najlepszego! Świetnie wyglądasz :)

    Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Liczba przy wieku nie gra za dużej roli :). Wszystkiego najlepszego :*.

    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego kochana!
    Piękne zdjęcia ^^
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne zdjęcia! Wszystkiego dobrego, przed Tobą jeszcze tak wiele! :)

    Pozdrawiam :*
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia! Spóźnione, ale wszystkiego najlepszego! :)

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego najlepszego, spełnienia swoich wszystkich marzeń! Piękne zdjęcia ♥
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Spełnienia marzeń kochana! Śliczna koszula. *.*

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdjęcia są cuudowne! Sto lat :*

    Zostaw ślad po sobie u mnie, odwdzięczę się i chętnie zaobserwuję! :)
    rosemary - Alicja

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego najlepszego kochana!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego najlepszego i powodzenia w blogowaniu :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego najlepszego i dużo sukcesów blogowych! :)
    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem na Twoim blogu pierwszy raz i oczywiście pierwsze co się rzuca w oczy to Twoja uroda! Jesteś bardzo ładną dziewczyną :) No, zgadzam się z Twoim postem ;) Jesteśmy tymi samymi osobami, ale z większym doświadczeniem życiowym. Sto lat z okazji urodzin :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń i czego sobie tylko zapragniesz!!! :)
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkiego najlepszego. No to jeszcze rok i 18. Ja pewnie też nim się obejrzę będę taka stara, haha. Spełnienia marzeń!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  33. spóźnione sto lat ! ja dopiero w lipcu skoncze 17 :)

    zapraszam do mnie,dopiero zaczynam
    malinkaaaaaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkiego co najlepsze! Śliczna koszula i zdjęcia :)
    Pozdrawiam ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Sto lat! Bardzo mądrze to napisałaś. Koszula jest świetna!

    ♡ All Pastel World ♡ KLIK

    OdpowiedzUsuń
  36. Spełnienia wszystkich marzeń! ♥
    Piękne zdjęcia!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. :) Bardzo fajne zdjęcia!

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak świętowałaś urodziny? No i oczywiście sto lat! Jestem nowa na twoim blogu, ale już mi się podoba:) Sama zaczęłam w tym tygodniu prowadzić własnego bloga i szukałam inspiracji i niestety większość blogów jakie znajdowałam były nudne… albo same zdjęcia, albo tylko tekst a zdjęcia jakieś z internetu. Cieszę się, że w końcu natrafiłam na twój bo jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  39. Trochę spóźnione, ale wszystkiego najlepszego! śliczne zdjęcia :*
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  40. 17 lat to niby nie tak dużo ale jak pomyślę sobie, że za rok będę miała już 18 to mnie to przeraża ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow, ale to szybko minęło, pamiętam cię jak jeszcze miałaś 15 lat :)
    Wszystkiego najlepszego!


    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  42. o wez, ja sie martwie troche, ze jestem juz taka stara ahhaha

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Najlepszego, zawsze myślałam że 17 lat to tak dużo a sama za kilka miesięcy tyle będę miała
    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystkiego najlepszego, zdrowia i spełnienia marzeń! :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny post i zdjęcia!

    http://karolina-grabos.blogspot.com/?zx=f707347f7c3b5f42

    OdpowiedzUsuń
  46. Super ta koszula, az musze sobie taka kupic ;)
    Moj: ruberryn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń