16 sty 2016

ULUBIEŃCY & NOWOŚCI

Od ostatnich wrześniowych ulubieńców uzbierało mi się kilka perełek, nie tylko kosmetyków, ale również przeróżnych dodatków i gadżetów. Dzisiaj podzielę się z Wami krótką opinią na ich temat.
 Puder idealny? To możliwe! Odcień 001 (transparent) odpowiadać będzie każdemu, idealnie wtapia się w skórę, nie zmieniając jej koloru, jednocześnie utrzymując przez długi czas mat na skórze. Cena jest jak najbardziej trafna, jeśli chodzi o ten puder. Ja go kupiłam w trakcie przecen w Rossmanie, więc jego cena to były po prostu grosze. O rozświetlaczu z firmy Wibo również było głośno. Ponoć jest całkiem zbliżony do kultowej Mary Lou marki The Balm, jednak nigdy nie miałam z nią styczności. Natomiast Diamond Illuminator ma przepiękny złoty odcień, ja używam go również jako cień do powiek, który również w tym wydaniu spisuje się fenomenalnie. Produkt, którego nie wymieniłabym na żaden inny to paletka do brwi z firmy Catrice. Posiada ona dwa odcienie- jeden jasny, drugi ciemny, o chłodnym odcieniu, absolutnie nie wpadającym w rudość. W paletce są również załączone pędzelek do aplikowania cieni oraz szczoteczka. Wszystko to zamknięte w pudełeczku z lusterkiem w bardzo dobrej cenie (ok. 17zł). To zdecydowanie mój must have! Pomadka matowa z firmy Bourjois, wyglądająca z początku na tandetny błyszczyk, to kolejna niezastąpiona rzecz w kosmetyczce każdej kobiety. Za sprawą jej dość specyficznej budowy, można bardzo dokładnie zaaplikować pomadkę na usta. Początkowo może się wydawać bardzo mazista i lepka, jednak po chwili "zastyga" na ustach, dając efekt matu. Nie musimy mieć obaw, że "przemieści" się ona w ciągu dnia. Jedynym jej minusem jest cena, która jest dość wysoka. Mi udało się ją upolować na przecenach w Rossmanie, więc za 25zł naprawdę warto zaopatrzyć się w taki produkt do ust. Pomadka z Rimmela skusiła mnie głównie za sprawą przepięknego opakowania, jednak po jej przetestowaniu, nie mogę nic złego na jej temat powiedzieć. Również warta polecenia!
Perfumy Cerruti 1881 to dość charakterystyczny kobiecy zapach, który nie każdemu może przypaść do gustu. Świeżość i elegancja najlepiej opisują ten zapach. Są bardzo wydajne- jeden "psik" wystarczy na cały dzień. Jeśli szukacie czegoś oryginalnego i intensywnego, ten zapach jak najbardziej spełni wasze oczekiwania.
Kolejne etui, tym razem z firmy etuo.pl , tworzone dla różnych modeli telefonów. Są silikonowe, więc idealnie dopasowują się do kształtu telefonu. Wszystkie wycięcia na aparat,głośnik i słuchawki do idealnie dopasowane. Jeśli natomiast gotowe wzory nie spełniają Waszych oczekiwań, jest możliwość stworzenia własnego etui, wgrywając swoją grafikę. Chciałam również wspomnieć o bardzo dobrym  i szybkim kontakcie z firmą. Moje wzory możecie znaleźć tutaj: etui na Iphona 5s oraz na Samsunga Galaxy s3 .
Moja miłość do sklepu Tiger wzrosła w momencie, gdy dowiedziałam się, że nie muszę przejeżdżać całej Polski. Powstał sklep bardzo blisko mojego miasta, więc obawiam się, że mój portfel może drastycznie schudnąć haha. Na zdjęciu widzicie tylko małą część moich rzeczy zakupionych właśnie w tym sklepie. Te dziwne tekturki z napisem HOT! to nic innego, jak osłonki na kubek. Naprawdę, bardzo przydatna rzecz, szczególnie wtedy, gdy nie chcę sobie zwęglić ręki przenosząc kubek (bez ucha)z wrzątkiem z kuchni do pokoju. Złote słomki to świetny rekwizyt do wielu zdjęć, chociażby dzisiejszych. Pudełeczko z czerwonymi elementami to stempelek do wyciskania na ciasteczkach różnych napisów, które sami możemy stworzyć. Jak dla mnie rewelacja- dzięki nim możemy zrobić ciasteczka ze specjalną dedykacją dla przyjaciół. Można stworzyć każdy napis, z wyjątkiem tych zawierających polskie znaki. Tiger to po prostu życie, nie mogę się doczekać nowych produktów. Jeśli macie w pobliżu ten sklep, to koniecznie się do niego wybierzcie!

spodnie | futerko | buty | kapelusz | sweter | torebka | bransoletka 1,
O ile sama nienawidzę, kiedy na innych blogach robi się rzekome "konkursy" na wbicie wyświetleń na chińskie stronki, o tyle tym razem muszę Was poprosić o pomoc. Jeśli ktoś chciałby mi pomóc- klik w powyższe linki. Dziękuję za pomoc :*

80 komentarzy:

  1. Haha, akurat miałam chrapkę na takie samo etui z tą pizzą :DDDDD :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko jest takie idealne! Kosmetyki, zdjęcia, wow! <3



    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyków nie znam,
    ale mam etui tej firmy i jest super
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę kupić te paletkę z catrice :)

    pozdrawiam i zapraszam :)
    www.pisanepasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten puder i bardzo go lubiłam :)

    http://czarnykapturekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Puder jak i pomadkę z Bourjois, również mega polecam natomiast chciałabym wypróbować te cienie do brwi bo jestem bardzo ciekawa :) Również uwielbiam sklep Tiger i mam nadzieję, że będąc w Polsce, zawitam do niego

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten puder, a do Tigera muszę się w końcu wybrać! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super nowości! *0*
    Kliknięte ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. apetyczne obudowy, poklikałam ;)

    obserwuje i zapraszam do siebie
    http://pasteloovy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Obudowy na telefon są najlepsze! Ogólnie to bardzo pomocny post ;)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  11. Używałam kiedyś tego pudru, ale przerzuciłam się na podobny z Manhattanu i go uwielbiam, jestem też fanka produktów do brwi z Catrice, ale ja używam kredki, bo jakoś nie umiem dopasować sobie koloru. Sama uwielbiam Tigera, a mam to szczęście, że jest w moim mieście, więc też często tam bywam :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudeńka! Zastanawiam się nad kupnem przedstawionego pudru z Rimmel ale mam obawy, że uwydatni moją suchą skórę i będzie za ciężki dla mnie (mam 14 lat)... Skoro go używasz, może mogłabyś mi doradzić? :) ♥
    zperspektywypatrycji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam puder z Rimmela, kupuję go nawet po normalnej cenie, bo jest zdecydowanie moim ulubionym. Co do rozświetlacza, zastanawiam się od długiego czasu nad jego zakupem, ale jakoś nie mogę się przekonać ogólnie do używania rozświetlaczy. Jeśli chodzi o Tiger, to jejku, to jest moja miłość! Nie ukrywam, że gdy tam wchodzę to czuję się jak w jakimś raju i kupuję wszystko, co wpadnie mi w ręce hahah

    Pozdrawiam,
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne rzeczy <3
    A co do pudru to mój ulubiony i wszystkim serdecznie go polecam ;)

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoja propozoycja stylizacji bardzo mi się spodobała!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaciekawiła mnie paletka do brwi ;) o rozswietlaczu i pudrze słyszałam wiele dobrego :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O kilka z tych kosmetyków używałam :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam ten puder ale u mnie się nie sprawdził. Miał male drobinki przez co jak dla mnie nie byl to idealny mat ZAPRASZAM DO MNIE _ KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  19. Czaję się właśnie na ten matowy błyszczyk :) Jeśli lubisz takie produkty, to polecam ci błyszczyk z Lovley exrta lastnig bodajże. Zastyga na matowo,meeeeega pigmentacja i utrzymuje się kilka godzin bez naruszenia. U mnie wytrzymał już picie, jedzenia a nawet mycie zębów ,haha :D Najlepsze produkty do ust jakie używałam. Szkoda ,że są tylko 3 odcienie. Najjaśniejszy nakładam zawsze na ciemne szminki, przez co stają się matowe i dłużej się trzymają. Chyba nie muszę mówić ,że cena śmieszna? Polecam, o ile jeszcze można je dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Al świetne etui! Genialni ulubieńcy :3 Poklikałam :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne case'y, ja też uwielbiam Tiger, ale wydaje mi się, że zlikwidowali go w moim mieście :(
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  22. Używałam tego pudru z Rimmela. ;)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne nowości! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne rzeczy. Niestety u mnie w pobliżu nie ma tego sklepu, ale może gdzieś indziej uda mi się kupić te stempelki do robienia napisów na ciastkach czy też inne rzeczy, które przedstawiłaś, bo wyglądają naprawdę ciekawie :D.

    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak ja ci zazdroszczę, że zrobili niedaleko ciebie Tigera <3 A co do nowości, to nic jeszcze nie próbowałam, jednak nasłuchałam się dużo dobrego na temat tego pudru i paletki do brwii. A jeśli już mowa o Catrice, kupiłam sobie ostatnio ten sławny korektor i muszę powiedzieć, że sprawdza się naprawdę nieźle! :)
    Buziaki!
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetni ulubieńcy! Etui oraz rzeczy z Tiger są genialne! Muszę zlokalizować, czy nie ma w mojej okolicy tego sklepu.
    Ja też nie przepadam za takimi konkursami, zawsze klikam, żeby pomóc i oczywiście w tym przypadku również poklikałam ;)

    Pozdrawiam xx
    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnio właśnie stałam przy tej szmince, co przypomina błyszczyk w Rossmanie. Kiedy go otworzyłam i posmarowałam na ręce uznałam że totalna klapa i odpuściłam sobie ją. Okazuje się że na ręce tak zastygła że nie chciała się zmyć, więc teraz żałuję że jej nie wzięłam!
    Koniecznie muszę wypróbować tą palętke do brwi z Catrice!

    Zapraszam na NOWEGO POSTA : AM I AN ARTIST? W którym o tym, co znaczy być artystą i jak to zdobyć!
    >> http://tacokochazmiany.blogspot.com/2016/01/am-i-artist.html <<

    OdpowiedzUsuń
  28. pomadka z rimmela jest cudna :) bardzo lubię tę serię :)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja nadal ubolewam nad tymże nie mam tigera w pobliżu mojego miejsca zamieszkania ;( bardzo zainteresowała mnie ta ostatnia pomadka, w najbliższym czasie muszę ją sprawdzić ;)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Żadnego z tych kosmetyków nie miałam, bo nie lubię się malować. Case'y są przecudne. *.* A stylizacja, którą stworzyłaś genialna. Uwielbiam w tym sezonie kolor bordowy.

    OdpowiedzUsuń
  31. byłam tylko raz w Tigerze i się zakochałam! :D
    muszę wypróbować te perfumy, bo mam ostatnio uzależnienie do różnych perfum, mgiełek, itp :)
    karik-karik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetni ulubieńcy, zaciekawił mnie zapach trj perfumy. Zazdroszczę Tigera w pobliżu, uwielbiam ich gadżety :)

    inothercolors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam tą paletkę i jest świetna :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  34. spoko poklikane, haha :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne rzeczy. O tym pudrze i rozświetlaczu słyszałam już wiele dobrego, ale kupię dopiero jak skończę to, co mam. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. ja mam ci z tych rzeczy, ale może załapie się na puder, bo mój się niestety kończy

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Puder z Rimmela również uwielbiam! :)

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Od dawna używam tego pudru i cieni catrice. Polecam każdemu. Oba produkty są świetne. :)

    killa-killaa.blogspot.cpm

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie słyszałam o tym sklepie. Szkoda, że u mnie w okolicy takiego nie ma! Takie "gadżety" są naprawdę fajne ;))
    Świetne etui!
    Piękne zdjecia :D
    Oczywiście uczciwie poklikałam :))
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. kocham przedmioty z tego sklepu :O
    zapraszam do mnie, pokazuję jak przerobić lustro :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Muszę wypróbować ten puder! Te osłonki na kubek są mega! *o*
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne wzory na casy, a te osłonki na kubek to genialny pomysł! :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Właśnie szukałam jakiegos dobrego rozświetlacza więc bardzo dobrze, że go tu zobaczylam :*
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Casy są mega :)
    http://byalex-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetni ulubieńcy! Casy bardzo mi się podoba!
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  47. Super rzeczy. Szczególnie ciekawi mnie ten puder, bo mama bladą cere i mało jaki puder do niej pasuje. Zazdroszcze Tigera tak blisko, marzenie :D
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  48. ten puder jest świetny <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  49. te obudowy na telefon i rurki są świetne, bardzo ładne, jasne zdjęcia ;)

    MOJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo podobają mi się te casy na telefon oraz słomki :D
    Zazdroszczę, że masz tak blisko Tigera!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    Mój blog klik! <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Super są te obudowy:D Też uwielbiam Tigera! Poklikałam w linki :*
    Pozdrawiam cieplutko! mishmashbyalice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo fajny post :) Musze się skusić na któryś z kosmetyków. Żałuję że u mnie w miasteczku nie ma Rossmana. A tak ogólnie zaczęłam cię niedawno czytać i polubiłam ;) Jesteś śliczną nastolatką, twoje włosy są super, aczkolwiek z kręconymi chyba trochę kłopotu jest. Kolor tez bardzo ładny! tak to jest, że ci którzy mają proste chcą mieć na kręcone, a ci co kręcone proste. Ale tak ogólnie to jestem ciekawa jak bym wyglądała w takich... :p

    OdpowiedzUsuń
  53. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  54. Genialne zdjęcia!! :)
    Zapraszamy na nowy post o paznokciach!! :) http://shadowviol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo długo szukałam dobrej, matowej pomadki, muszę wypróbować tej z posta :D <3

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  56. używam tego pudru dosyć długo i jest na prawdę super- poklikalam:)

    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. U mnie w mieście nadal nie ma Tigera ;(. Koniecznie muszę wypróbować tą pomadkę z Bourjois :).

    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. O wielu z tych ulubieńców już słyszałam, sama jednak nie miałam żadnego :)
    Poklikałam!
    --> http://bywikkis.blogspot.com/ <--

    OdpowiedzUsuń
  59. Ten puder jest świetny *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Obudowy na telefon od razu skradły moje serce, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  61. Nie słyszałam o dwóch ostatnich sklepach. Obudowy zwykle zamawiam na funnycase, tak samo jak na etuo.pl można zrobić własny wzór ;)

    luska-everywhere - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  62. super :)
    http://unfabulous-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Wiele słyszałam o tym pudrze, sama moja siostra go miała i bardzo poleca, więc ja również się zastanawiam! :) Nigdy nie klikam w linki, ale masz ciuchy super spasowane w mój gust, więc nie mogłam się powstrzymać, by przyjrzeć im się lepiej! :)

    ZAPRASZAM DO MNIE ☺
    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetne zdjęcia! Ja w pobliżu Tigera nie mam i bardzo żałuje bo kocham tego typu rzeczy.. :))
    Mój blog--KLIK gaba-gabaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Oczywiście poklikałam! Chyba zdecyduję się na ten puder skoro mówisz, że taki świetny ;)

    myhappysunmoontruth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Ciekawi ulubieńcy, Ja tigera mam gosdzinę jazod domu :D

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Fajne rzeczy pokazałaś. Też mam ten puder i te cienie do brwi. Zapraszam do siebie http://worldbyjulie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Moimi perełkami zostały wszelkie produkty Under Twenty oraz balsam do ust EOS ;)

    ------------------------------------------------

    Dzisiaj dodałam pierwszy post, dopiero zaczynam więc serdecznie zapraszam do siebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Mam puder Stay matt i też kupiłam go na promocjach w rossmanie. Świetni ulubieńcy+ poklikałam :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń