12 sty 2016

BABY, IT'S COLD OUTSIDE

Pierwszy semestr oraz porządny śnieg i mróz za nami. O ile kiedyś kochałam zimę, o tyle w tym roku chcę, żeby jak najszybiej się skończyła. Wydawać by się mogło, że dzisiejsza stylizacja (ugh nienawidzę tego słowa..) jest bardzo ciepła, to są tylko pozory. Założę się, że nawet jesienią czy wczesną wiosną było by mi w niej zbyt zimno. Jednak nie zmienia to faktu, że trzeba się w zimę trochę poświęcać, żeby wyglądać jak człowiek. 
Jednym z moich postanowień noworocznych było wzięcie się za fotografie i bloga. Chcę dużo częściej piec, robić zdjęcia, fotografować innych. A to co uda mi się sfotografować- wstawiać na bloga. Mam nadzieję, że czas, a właściwie jego brak, nie będzie moją przeszkodą. Chciałabym również wiedzieć, czego wy oczekujecie ode mnie w nowym roku i poznać wasze zdanie na ten temat w komentarzach. Jedyne co moge z mojej strony obiecać to to, że będę się starać ponad wszystko, by posty były dopracowane i jak to tylko możliwe częste. Mam nadzieję, że mi się to uda :)



płaszcz- bershka | koszula- ? | spodnie- bershka | szalik- shein (dziękuję za kliknięcia :*) | buty- bershka | torebka- sh

51 komentarzy:

  1. śliczna stylizacja, mam słabość do takich torebek :D
    wydaje mi się, że w koku wyglądasz o wiele lepiej!
    fajnie by było, gdybyś dodawała częściej posty, bo bardzo lubię Twojego bloga :)

    Zapraszam na mojego instagrama, na którym jestem aktywna

    Zapraszam też na mojego bloga, znajdziesz na nim posty diy, ciy, modowe, inspiracje i inne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chciałabym, żebyś wróciła i pojawiała się regularnie! Uwielbiam twoje fotki, dlatego czekam niecierpliwie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymam za ciebie kciuki! :) i wierzę , że się uda! :) wyglądasz pięknie! Kurteczka jest świetna! :)

    pozdrawiam

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]
    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku! Jaki mega outfit! Niestety, tak jak wspomniałaś, w zimę trudno jest wyglądać super + żeby było ciepło:/ Zawsze mam problem z kupnem ciepłych ubrań, w których nie będę wyglądać i czuć się) jak bałwan ... :D
    zperspektywypatrycji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam, że posty masz bardzo dopracowane :) No i było by miło, gdybyś pojawiała się częściej! Ale oczywiście nie zawalaj nauki przez bloga ;)

    Stylizacja bardzo mi się podoba. Płaszcz i czarne dodatki świetnie się razem komponują.
    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjecia :)
    Bardzo fajnie by bylo gdybys dodawala posty regularnie :)

    http://czarnykapturekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ale sliczne buty!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ważne, że zimno, ważne, że wyglądałaś pięknie <3

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna stylizacja :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę Ci powodzenia w trzymaniu się postanowień, śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam twojego bloga i trzymam kciuki, aby wszystko odnośnie postów poszło po twojej myśli. Śliczny outfit, prawdą jest że trzeba się bardzo wysilać, żeby było Nam ciepło, ale żeby to jeszcze jakoś wyglądało!
    Wszystkiego Dobrego w Nowy Roku! Pozdrawiam ;*

    inothercolors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam takie same odczucia jak ty :)
    Kiedyś uwielbiałam zimę, a teraz jak najszybciej chcę, żeby się skończyła.
    Jak jest zimno to są dwie opcje; można wyglądać ładnie i zmarznąć, albo ubrać się na cebulę i wyglądać jak bałwan :D Śliczna stylizacja, bardzo ładnie wyszłaś na tych zdjęciach.
    Pozdrawiam serdecznie,

    MARYSIAWOJCIK.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna jesteś!
    Obserwuję :D
    http://juliaobi.blogspot.com/2016/01/snow.html

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie ci w koczku, szkoda że nie podałaś linka do torebki bo jest śliczna i z chęcią bym sobie taką sprawiła ;)

    obserwuje i zapraszam
    http://pasteloovy.blogspot.com/
    obserwacja i komentarze mile widziane ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękna stylizacja! :) Ja czekam na więcej postów, bardzo podobają mi się zdjęcia, które robisz, więc rób ich duuuużo! Życzę powodzenia! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja! Osobiście czekam już na lato, bo wtedy nawet mimo upałów można wyglądać jak człowiek, w zimie jest tak jak mówisz - zdecydowanie gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja. :) U mnie stopniał już śnieg. 😒


    Zapraszam, MIĘTOWY ZESZYT klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę włosów.Masz je takie ślicznie

    POZDRAWIAM:)
    SZALONE-TRYBUTKI

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialna stylizacja, jednym z moich postanowień noworocznych było również "wzięcie" się za bloga, bo ostatnio go zaniedbywałam :(
    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się w tej stylizacji, jest prosta i minimalistyczna, czyli coś co lubię :) Ze mną jest zupełnie tak samo, gdy były jeszcze temperatury minusowe, miałam ochotę zostawać w domu.
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna stylizacja, totalnie mój styl!
    Też nie przepadam za zimą i czekam, aż odejdzie.

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudownie wyglądasz! Juz nie mogę doczekać się nowych zdjęć i postów z twojej strony, szczerze je ubóstwiam i nie sądzę że trzeba coś poprawiać :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. super zdjęcia i stylizacja, a mrozy ponoć niestety mają jeszcze wrócić. :(
    pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny zestaw i zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. W takim razie życzę powodzenia z wypełnianiem swoich postanowień ;))
    Piękny płaszczyk! Chociaż szkoda, że jest tak zimny :/
    Cudowne zdjęcia *.*
    Oczywiście uczciwie kliknęłam :)
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooo, stylizacja w moim stylu! :D
    Cudny szalik!



    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładna stylizacja! Takie właśnie uwielbiam :)
    Oby więcej takich |!
    Zapraszam do mnie na najnowszy wpis - sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja. Jednym z moich postanowień jest dokładnie takie samo. :D

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny look! Ja tam kocham zimę nawet jeśli wiele trzeba zrobić by wyglądać jak człowiek. O tej porze roku jest coś innego a nie sam deszcz lub słońce jak w pozostałych.

    Pozdrawiam i zapraszam true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny outfit! (może to słowo przypadnie do gustu ;) )
    Czekam na pooosty o gotowaniu, które uwielbiam!

    Zapraszam na NOWEGO POSTA : YOU'RE A BAD PERSON, w którym o tym czy błędy czynią z nas złych ludzi i czy popełnianie ich jest złe!
    >> http://tacokochazmiany.blogspot.com/2016/01/youre-bad-person.html <<

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow! Naprawdę pięknie się ubrałaś <3
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie cudowne buty. Zastanawiam się nad ich kupnem, ale obawiam się, że nie będe nosić :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też nie przepadam za zimą i już po prostu nie mogę się doczekać, aż nadejdzie lato (albo chociaż wiosna ;)) Mam nadzieję, że twoje blogowe postanowienia się spełnią ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny outfit! Ja choc jeszcze nie zaznałam prawdziwej zimy, równiez czekam juz na wiosnę! :)

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. świetna stylizacja i bardzo ładnie w niej wyglądasz :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowna stylizacja ;). Świetny szalik :D.

    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękna stylizacja! Cudowny szalik ;)
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczne zdjęcia ;))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Boska torebka i płaszcz :) Podoba mi się Twoja stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładna stylizacja!

    Zapraszam na najnowszy post-Mój blog dzisiaj obchodzi 1 urodziny!!!
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  41. Mi jest stale zimno. Ja kocham zimę tylko za możliwość super sesji zdjęciowych :D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowna sesja i stylizacja! ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie mam jakoś szczególnych postanowień.Nie mam też ich wypisane na blogu, kartce, czy nawet nikomu się nimi za specjalnie nie chwalę. Jestem beznadziejna w spełnianiu postanowień. Ten rok ma być spontaniczny co do postanowień i celów. Jedynym, czym się 'pochwalę' to to, że w szczególności chcę zabrać się za bloga. ☺
    Cudowne zdjęcia i ubiór. Szkoda, że u mnie mózg mówi 'ubierz się jak człowiek', a ciało, że mam to olać i byleby było mi ciepło.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! ♥
    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudowna stylizacja, fotograf też bardzo zdolny :D
    Obserwujemy.
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna stylizacja, zdjęcia fantastyczne.
    Ja nigdy nie mam postanowień bo ich później nie realizuje
    Zapraszam: Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale genialna torebka. Masz szczęście, że ją znalazłaś w sh. Życze powodzenia w realizowaniu postanowień :)

    OdpowiedzUsuń