11 gru 2015

POMYSŁY NA ŚWIĄTECZNE PREZENTY

Święta tuż tuż, dlatego dzisiejszy post skupiony głównie na "jadalnych" prezentach. Nie ma niczego lepszego od upominków wykonanych własnoręcznie. Nie ważne, czy są to aniołki z masy solnej, ciekawe bombki, czy ciasteczka. Taki prezent może się przydać nie tylko na święta, ale również na urodziny czy inne okazje. Mam nadzieję, że pomysły przypadną Wam do gustu. Ja w ten weekend biorę się za kolejną turę pierniczków. Możliwe, że na ich temat powiem nieco więcej, ale to tylko wtedy, kiedy zacznie mi w końcu normalnie działać internet. Póki co, trzymajcie się mocno, bo wiem co teraz przeżywacie w szkole. Pamiętajcie: byle do świąt! :)
 Gotowa mieszanka do wypieku babeczek. Na czym to polega? Zawartość słoika to mąka, cukier i inne produkty sypkie. Jak wiadomo, babeczki robi się na zasadzie połączenia mokrych składników z suchymi. Przepis pochodzi stąd, gdzie jest bardzo dobrze wyjaśnione co i jak. Jeśli spodoba Wam się ten pomysł to dajcie znać. Mam kilka pomysłów w zanadrzu :)

 Pralinki zdecydowanie uzależniające. Od pewnego czasu robię je bardzo często, głównie na urodziny moich znajomych. Wyglądają niewinnie, ale daje słowo- smak nie do opisania. Bajeczne! Gwarantuję Wam, że sprawią uśmiech na twarzy nie jednego! Przepis pochodzi z najlepszego bloga pod słońcem. 

Ten pomysł zagościł na moim blogu rok temu. Robiłam już kilka wersji tego kremu, jednak ten zostaje najlepszym. Zdecydowanie jest to prezent dla osób uzależnionych od ciastek korzennych. Polecam jak najbardziej! Tutaj przepis.
No i na sam koniec moja wishlista na tegoroczne święta. Wszystkie rzeczy pochodzą z shein.com, natomiast wiele z nich ma swoje odpowiedniki w naszych sieciówkach. Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam oglądać tego typu listy, także jeśli macie takową na swoim blogu, podeślijcie linka. Z chęcią wpadnę :)

76 komentarzy:

  1. Ooo! Teraz mam smaka na takie pralinki! *o*
    Świetne pomysły na prezenty, bardzo oryginalne :)
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. ile wyszło Ci tych pralinek z takiej proporcji składników?:) (możesz odpowiedzieć tutaj na kom;))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko wygląda pysznie! ahhh

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Spróbuje zrobić ten krem pierniczkowy, zdecydowanie wygląda smacznie i mam przeczucie, że jak nic nie zepsuję będzie to moje must have na święta ;)

    pozeracz-ksiazekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja za bardzo nie mam talentu kulinarnego. Twoje propozycje wyglądają smakowicie!

    Pozdrawiam,Zapraszam, MIĘTOWY ZESZYT klik

    OdpowiedzUsuń
  6. krem pierniczkowy zapewne pięknie pachnie *.*

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne pomysły na prezenty! Zupełnie inne niż spotykam :D
    Na pewno wykorzystam pomysł na tą mieszankę do babeczek! <3
    Cudowne zdjęcia :3
    Oczywiście uczciwie kliknęłam!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne pomysły! Wydaje mi się, że wykorzystam kilka z nich :*
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega pomysły <3
    Bardzo podobają mi się takiego typu posty ;)

    Zapraszam: Mój blog


    OdpowiedzUsuń
  10. Ślinka cieknie kiedy o tym czytam! :) Ten pierwszy pomysł mnie bardzo zaciekawił, kurczę, muszę wypróbować!

    Pozdrawiam! ♡ ❥ www.chanelier.blogspot.com <-- KLIIIK!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne potrawy. Wyglądają pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądają!

    Pozdrawiam :) !

    true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kokosowe pralinki muszą smakować obłęędnie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne pomysły! Muszę spróbować tych kokosowych pralinek, wyglądają świetnie :D

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł na prezenty aż nabrałam ochoty na babeczki :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne i oryginalne pomysły.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne pomysły! :D

    rilseee.blogspost.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe pomysł na prezenty. Bardzo mi się podoba ten motyw słoika z składnikami na muffinki. Też lubię oglądać Wishlist, bo mogę znaleźć coś ciekawego.;)

    karolinqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawe pomysły z tymi 'jadalnymi' prezentami. Widzę że najwięcej to chcesz ubrań na święta, ja w sumie też! xD

    ☃ all-pastel-world.blogspot.com ☃ ❄klik❄

    OdpowiedzUsuń
  20. Super pomysły z tymi jadalnymi prezentami!
    Też kocham takie wishlist-y! ♥

    Zapraszam na NOWEGO POSTA : KAKAO, w którym trochę o świątecznym napoju, o tym co będzie wkrótce na blogu i porcja zdjęć!
    >> http://tacokochazmiany.blogspot.com/2015/12/kakao.html <<

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale świetne pomysły! Te pralinki wyglądają przepysznie :D

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy te słoiczki (ze składnikami na babeczki), wytrzymają dość długo (np. 2 tygodnie)? Bo chciałabym je zrobić już niedługo, a wręczyć dopiero pod choinkę+ zanim osoba je zrobi..? :)
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne pomysły <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne pomysły! Te pralinki wyglądają przepysznie! <3

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podobają mi się te pomysły! Sama zastanawiam się nad zrobieniem kokosowych pralinek :)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne pomysły <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Kreatywne pomysły :)

    Zapraszam do mnie.
    better-look-at-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystko wygląda tak smakowicie, że naprawdę mam ochotę spędzić chwilę w kuchni na ich zrobienie
    . Świetne zdjęcia!
    Olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. muszę koniecznie zrobić krem pierniczkowy, bo uwielbiam pierniczki i ogólnie przyprawy korzenne :)
    karik-karik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Naprawdę super pomysły na prezenty, najbardziej podoba mi się to z kremem piernikowym :)


    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne pomysły. Myślę, ze pierwszy wykorzystam do prezentu dla przyjaciolki! :D

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne pomysły, a kokosowe pralinki wyglądają przepysznie :)
    Martha Blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak zawsze wszystko genialne :)

    martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Miałam robić DIY na Mix babeczkowy. To świetny pomysł na prezent i mega kreatywny. Muszę koniecznie zrobić te pralinki, uwielbiam kokos!
    Robiłam wczoraj twoje pierniczki (i dwa tygodnie temu również) Wyszły idealne, długo takich szukałam :)

    smallerdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Te słodkości wyglądają smakowicie :) Jeszcze trochę i też będę robić świąteczne ciasteczka !

    OdpowiedzUsuń
  36. pomysl z babeczkami w sloiku genialny
    http://fashionstreetinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Pierwszy pomysł świetny, nie spotkałam się wcześniej z czymś takim! :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Słyszałam już od dawna o cupcakes in a jar i sądze że jest to świetny pomysł na prezent świąteczny a nawet urodzinowy ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. http://allofteenager.blogspot.com/2015/11/wishlista.html :))

    OdpowiedzUsuń
  40. suppper pomysły :) może wypróbuje
    zapraszam również do mnie http://enjoyylif.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Koniecznie muszę spróbować tych pralinek! :)
    Świetne pomysły!

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  42. Super pomysły na prezenty, szalik z wish listy jest śliczny :)
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Genialne! Jestem pewna, że z każdego z tych prezentów byłabym mega zadowolona ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. 'Babeczka w słoiku' jest świetna, napewno taką wykonam na prezent dla mamy albo cioci! :)
    Mój Blog - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  45. Nawet nie spodziewałam się, że takie rzeczy równiez mozna dawać w prezencie! Świetny pomysł :)

    MÓJ BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  46. ciekawe pomysły super może się skuszę i komuś wykonam taki prezent :)
    http://enjoyylif.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne pomysły <3
    Muszę zrobić te prezenty bo jak zwykle zabieram się za to na ostatnią chwilę, nawet nie wiem dlaczego :p. Chyba skorzystam z 1 propozycji ;).
    Masz naprawdę świetnego bloga, mega inspirującego <33 obserwuję :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  48. Fantastyczne pomysły!
    Ja też w ten weekend zrobiłam mnóstwo pierników! Jeszcze będę je tylko kończyć ozdabiać.

    mery-neon.blogspot.com - mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  49. HEJ! :D Masz świetnego bloga, bardzo mi się spodobały Twoje zdjęcia i sposób w jaki piszesz. Będę tutaj czesto zaglądać i życze powodzenia z blogowaniem! Pozdrawiam :)
    Black&Blue - KLIK
    INSTAGRAM
    Ddobinsta

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne pomysły!

    nieprzescigniona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Mniaaam, najbardziej jestem ciekawa smaku kremu pierniczkowego! :D
    Wesołych Świąt! :* Wpadniesz? Dopiero zaczynam!

    http://z-pasja-do-fotografii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Najbardziej podoba mi się pomysł z tym słoikiem ze składnikami na babeczki. Szkoda,że już prezenty mam gotowe,no cóż przy następnej okazji na pewno wykorzystam!
    Wesołych Świąt!

    Jull.pl - klik!
    Świąteczne rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajne pomysły na prezenty, w tym roku wyjątkowo wcześnie miałam je przygotowane :) Wesołych, spokojnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo fajne pomysły na prezenty, pierwszy strasznie mi się spodobał! :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Jaki idealny blog,będę wpadać tu częściej :D
    .
    .
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz, to zaobserwuj i daj znać u mnie w komentarzu.
    Zapraszam http://catherineeffortt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne pomysły, szkoda tylko, że wpadłam tu akurat pod koniec świąt :( Ale może skorzystam z nich gdy ktoś z bliskich będzie miał urodziny:)

    NISKIE WIEŻOWCE - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  57. Jesli chodzi o liste z shein to wszystko mi sie podoba.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Super pomysły i świetne zdjęcia!!
    http://zwariowaaanaaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Uwielbiam krem piernikowy. Już po świętach, ale na pewno skorzystam.
    Cudne zdjęcia.
    Zapraszam do mnie:

    http://sarajanikblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Czemu nie zajrzałam tu wcześniej haha :D Pierwszy pomysł jest tak genialny w swojej prostocie, że aż nie wyrobię :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetne pomysły, a ten przepis na pralinki na pewno wykorzystam
    http://xmyxlittlexworldx.blogspot.com/
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  62. Cudowne przepisy! Ja kiedyś dostałam taki słoiczek z mieszanką na muffiny i to był strzał w dziesiątkę!
    Przepis na praliny zapisany, jutro spróbuję to zrobić :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    OdpowiedzUsuń