29 gru 2015

2016 PLEASE BE GOOD

Jeszcze nigdy w życiu nie miałam aż tak dużej przerwy od internetu. Niestety nie miałam na to wpływu. Przez niecały miesiąc musiałam sobie radzić bez internetu i jedynym darmowym łączem było to w szkole (jedyny plus chodzenia do szkoły). Tak bardzo źle czuję się z tym, że nie dałam rady nawet Wam złożyć świątecznych życzeń, ale musicie mi to wybaczyć. Zresztą wiecie sami, jaki to jest okres w szkole, kiedy każdy nauczyciel przypomina sobie, że nie ma wystarczająco ocen i wszystko trzeba napisać natychmiast. Ale zakończenie semestru zbliża się wielkimi krokami, natomiast marzenia o pozytywnej średniej mijają się z oczekiwaniami. Tak samo, dużym uniedogodnieniem było tegoroczne ustanowienie wigilii szkolnej praktycznie dzień przed wigilią. Upieczenie kilku ciast, przyrządzenie wielu ryb, surówek i zrobienie pierogów w ciągu jednego dnia wydawało się awykonalne- a jednak możliwe do zrealizowania. Tak samo z choinką, która również była na ostatnią chwilę. 

Natomiast Nowy Rok 2016 zbliża się wielkimi krokami. Nie wiem, czy dam radę jeszcze do Was zajrzeć w Starym Roku, ale na chwilę obecną pragnę Wam życzyć: cierpliwości w codziennych problemach, wiary w siebie, abyście zawsze zmierzali do celu i spełniali marzenia, nie zważając na opinię innych i doceniali życie takim jakim zostaliście obdarzeni, miłości, ale tylko tej prawdziwej, abyście potrafili radzić sobie z własnymi problemami i aby w Nowym Roku 2016 spełniły się Wasze najśmielsze życzenia! 


Mój Hagrid (burza loków) zobowiązuje do czapki z Gryffindora haha

Do zobaczenia w 2016!

74 komentarze:

  1. Tobie również życzę wszystkiego, co najlepsze w 2016 roku! Przede wszystkim spełnienia marzeń, dążenia do celów i radości :)
    Zdjęcia są świetne, a Twoje loczki cudowne :)

    Pozdrawiam,
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za życzenia! Tobie życzę przede wszystkim spełnienia wszystkich cytuję: najśmielszych życzeń oraz wytrwałości w blogowaniu!<3 Sama chciałabym mieć taką burzę loków!
    Pozdrawiam, Marlena :*

    KLIK - ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju jakie ty masz piękne włosy! Cudowne zdjęcia :*

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że dla każdego nowy rok będzie lepszy niż dotychczasowy <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oby nadchodzacy rok byl super:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz jak z bajki! :D :o
    Wzajemnie, wszystkiego najlepszego!

    http://z-pasja-do-fotografii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :)
    Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że wróciłaś! Mam nadzieję, że na długo! Cudowne zdjęcia.
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    Zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Hagrid był w Hufflepuffie kiedy chodził do Hogwartu ;-;

    OdpowiedzUsuń
  10. Tobie tez wszystkiego najlepszego w nowym roku! :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ah, tak niestety zakończenie semestru zbliża się wielkimi krokami i nauczyciele strasznie cisną :/. Spełnienia marzeń w Nowym roku :)!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę Ci tego samego. To jest najgorsze, gdy na końcu semestru aż roi się od kartkówek i sprawdzianów. Piękne zdjęcia! ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znoszę tego gdy nauczyciele na ostatnią chwile napychają nam masę kartkówek "bo mamy za mało ocen" ;-;
    a internet to odwieczny problem wielu blogerek... nie martw się :) tobie również wszystkiego najlepszego!
    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Twoje zdjęcia i włosy :x
    Życzę Ci żeby rok 2016 był jeszcze lepszy!:))

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuje za życzenia. Tobie rownież życzę szczęśliwego Nowego Roku, A także zdrowia, spełnienia marzeń i szczęścia.

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Tobie również życzę tego wszytskiego i żebyś miała więcej intrnetu, haha :D ZAPRASZAM DO MNIE _ KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  17. Również życzę wszystkiego co najlepsze w 2016.. Abyśmy częściej widywali twoje posty - w szczególności moje ulubione te o gotowaniu!
    Przepiękne zdjęcia! xx

    Zapraszam na NOWEGO POSTA : IN LOVE WITH NEW YEARS, w którym o tym, czemu tak lubię nowy rok, czy robię postanowienia noworoczne i co zamierzam w 2016 roku!
    >> http://tacokochazmiany.blogspot.com/2015/12/in-love-with-new-years.html <<

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz. Czasami taka przerwa od internetu jest potrzebna. Wszystkiego dobrego na 2016!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za życzenia. Ważne, że złożone. Czapka masz super.
    UDANEGO SYLWESTRA!

    karolinqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna czapka!
    Życzę Ci, aby 2016 rok był dla Ciebie jak najlepszy, żeby wszystko szło po Twojej myśli i aby spełniły się Twoje wszystkie marzenia, nawet te najskrytsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rozumiem Cię doskonale, tez miałam mega zabieganie przed świętami.
    Dziękuje za życzenia i nawzajem:)

    Piękne zdjęcia!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie w szkole też bardzo dużo nauki. Szczęśliwego Nowego Roku!
    think-poositive.blogspot.com- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie w szkole nauczyciele też sobie przypomnieli nagle o ocenach i szczerze mówiąc średnia wychodzi no taka sobie. Mogłaby być lepsza. Ja miałam przerwę ale tylko w blogowaniu na pewien czas i na prawdę kiepsko się z tym czułam teraz jednak powróciłam i zapraszam do mnie! Zdjęcia śliczne tak jak i ty :)

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie w szkole nawet nie chodzi o to, że nauczyciele mają za mało ocen, tylko przecież ''rozdział się skończył i wypadałoby sprawdzianik napisać, prawda?'' ;/
    Szczęśliwego Nowego Roku! Świetne zdjęcia! :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczęśliwego Nowego Roku ! :)
    Śliczne zdjęcia

    http://johannnnnnka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Szczęśliwego Nowego Roku i Udanego sylwestra :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Czasami taka przerwa od internetu jest dobra. :P
    Pięnke zdjęcia. :)

    www.clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Tobie też życzę wszystkiego dobrego <3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie też nauczyciele chcą wystawić jak najwięcej ocen przed końcem półrocza.Życzę Ci udanego Nowego Roku :-D

    Pozdrawiam ♥
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne zdjęcia
    wyglądasz ślicznie w tym płaszczyku
    szczęśliwego Nowego Roku
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładne zdjęcia, ja niestety na moją klasową wigilie się rozchorowałam. :(

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniale wyglądasz <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. przepiękne zdjęcia! <3
    wzajemnie :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Tak, chyba w każdej szkole jest wystawianie ocen na siłę + non stop jakieś kartkówki... Tobie również życzę Szczęśliwego Nowego Roku! Skąd masz czapkę? Też jestem potterhead. :)

    Zapraszam, MIĘTOWY ZESZYT klik

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne zdjęcia <3
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Zdjęcia cudowne, a czapka jeszcze lepsza :D <3

    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Naprawdę bardzo współczuję z powodu braku internetu. Dziękuję za życzenia, tobie życzę tego samego! Cudowne zdjęcia :)
    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  38. Tobie też życzę niesamowitego 2016! Świetne zdjęcia :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  39. miesiąc bez internetu czasami dobrze robi :) życzę Ci udanego sylwestra i szczęśliwego 2016 <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  40. U mnie w szkole nie ma neta :/ piękne zdjęcia.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowne zdjęcia!
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie masz zdecydowanie czym się przejmować, jesteśmy tylko ludźmi i każdy jest w stanie to zrozumieć!
    Zdjęcia świetne, a czapka...zakochałam się!

    luska-everywhere - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne zdjęcia! :D
    Życzę przede wszystkim udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego 2016 już roku! :D
    Zapraszam do siebie. ♥
    Jak mój blog Ci się spodoba, to zapraszam do dołączenia do grona moich obserwujących. ♥
    Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  44. Brak internetu potrafi być bardzo irytujący, życzę Ci Szczęśliwego Nowego Roku, śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  45. Przerwa jest potrzebna jednak każdemu! :D Śliczne zdjęcia! <3

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  46. Wspaniałe zdjęcia, nie mogę się napatrzeć <3
    Szczęśliwego nowego roku :*

    Zapraszam: Mój blog


    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ładny post!
    Śliczne zdjęcia :>
    Wszystkiego Dobrego na nowy rok♥
    Zapraszam do mnie - sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczne zdjęcia *.*

    http://kolorowa-szafa-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Ostatni dzień w roku i trafiłam na Twojego bloga :) Przepięknie wyglądasz !! Śliczna dziewczyna z Ciebie :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Ahhh tęskniłam za twoim blogiem :) Świetne zdjęcia! OBy twój 2016 rok był wspaniały!

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Szczęśliwego Nowego Roku. Obyś spełniła swoje wszystkie marzenia w 2016. :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. U mnie z nauczycielami jest identycznie ;))
    Również Tobie życzę szczęśliwego nowego roku!
    Cudowne zdjęcia <3 Kocham Twoje włosy!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. U mnie z ocenami jest identycznie :) Piękne zdjęcia! A zwłaszcza to ostatnie O.O <3

    Zapraszam :D
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  54. Każdemu taka przerwa czasami jest potrzebna. Ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam, minimalistkaxo :*

    OdpowiedzUsuń
  55. piękne zdjęcia i masz przecudowne włosy!:)
    http://helloitspatty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Nienawidzę chwil, kiedy jedynym łączem Internetu jest szkoła, a w tej go nie ma i musiałam wykupić XD
    Dziękuję za życzenia. Kocham Twoje loczki ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  57. Naprawdę Ci współczuję z braku internetu, ja nie wiem, czy bym tyle mogła wytrzymać, ale byłoby to na pewno dobre dla moich oczu, psychiki i zaczęcia robić innych rzeczy! :)
    Tobie też życzę Wszystkiego Dobrego!
    No i twój blog wygląda tak cudownie, ten wygląd, wszystko.. a Ty - jesteś taka piękna! Masz prześliczną karnację i ten Hagrid na głowie <3 Kocham, zostaję na zawsze!
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Tobie również dużo wytrwałości, siły w wykonywaniu codziennych obowiązków, spełnienia wszelkich marzeń i wszystkiego, czego tylko sobie zapragniesz. Wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku! :)
    Przepiękne zdjęcia.

    Buziaki :*
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  59. Jakie piekne włosy! <3
    ifrit-n.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Za każdym razem masz takie prześliczne zdjęcia tutaj!
    + Osobiście jestem wielką fanką Twoich loków, niesamowicie Ci pasują :*

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Wow! Zazdroszczę urody! Śliczne zdjęcia♥ Czy mogłabyś mi pomóc (początkującej w blogosferze)? Nie potrafię usunąć cieni dookoła zdjęć... Czytałam tutoriale jak je usunąć i nic nie działa:/ Poradzisz?
    zperspektywypatrycji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Swoje noworoczne postanowienia jak najbardziej już wybrałam, teraz tylko pozostaje ... je spełnić! :)
    Piękne zdjęcia, pozdrawiam kochana :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  63. Również życzę spełnienia marzeń i realizacji w swoich planach :)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  64. Również życzę Ci żebyś miała wspaniały 2016 rok:) Piękne zdjęcia!^^
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  65. Znam ten ból z niemożliwością wstawienia czegoś na bloga :/. Wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  66. Wszystkiego dobrego w nowym roku i spełnienia wszystkich marzeń ♥
    Ślicznie wyglądasz :*

    nicolenicky01.blogspot.com <<< ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA ♥

    OdpowiedzUsuń
  67. Ale śliczne zdjęcia. Oczywiście życzę Ci Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku. Spełnienia marzeń :*
    Pozdrawiam xx
    Zapraszam też na mojego bloga-dopiero zaczynam;)
    http://floral-skirt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Jezus te włosy merida haha :D piekne :)
    http://modolivem.blogspot.com/2016/01/winter-snow.html

    OdpowiedzUsuń