10 paź 2015

LOVE FALL

Jestem jedną z wielu osób, które uwielbiają jesień szczególnie za modę. Ciemne kolory, grube swetry, skóra, dżins, botki i wiele innych. W tym wydaniu czuję się najlepiej. Jednym, z moich ulubionych połączeń jest kurtka skórzana i czerwony szalik w kratkę, które możecie zauważyć na zdjęciach. Jednak centralnym punktem zdjęć są spodenki, które moim zdaniem, idealnie dopełniają całokształt ubioru. Chcę również zwrócić uwagę na sweter upolowany w lumpeksie, który jest z MANGO! Mam nadzieję, że będziecie mnie mogli częściej zobaczyć na zdjęciach w takim wydaniu. Póki co zapraszam do oglądania zdjęć :)
  szalik- shein.com | sweter- lumpeks | kurtka skórzana- bershka | spodenki- KLIK (dziękuję za kliknięcia <3)



88 komentarzy:

  1. Sweterek prześliczny, cała stylizacja też mi się bardzo podoba ;) chciałabym, tak jak Ty, znajdować tyle świetnych ubrań w second handach :)
    Pozdrawiam
    www.straaawberry-cake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam jesień! Cudowny zestaw! <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz, świetna stylizacja! Koniecznie muszę zaopatrzyć się w taki szal.
    Pozdrawiam, aleksandraq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wat, to są spodenki? Wygląda jak spódniczka. :D Jak dla mnie boska stylizacja i gdyby nie było już tak zimno na dworze, to na pewno bym się zainspirowała. Ah i te Twoje włosy. :D

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam jesień za modę. Możliwość noszenia grubych swetrów, szalików i po części moje urodziny przekonują mnie do tej pory roku. Połączenie szalika ze skórą wygląda rewelacyjnie.

    http://whispersofstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki szal jest na mojej liście rzeczy do kupienia :) Ale jakoś nie mogę się zebrać :D
    Świetna stylizacja :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja!

    Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez lubię jesień, ale ze względu na światło i mnóstwo kolorów które nas otaczają. Bardzo przyjemny outfit. Uwielbiam takie duże szaliki:)
    U mnie nowa sesja. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz, strasznie podoba mi się ten szalik i spodenki *-*
    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    OdpowiedzUsuń
  10. Planuję w tym roku kupić sobie szalik w czerwoną kratę, a Twój jest po prostu idealny *-* Cudowna stylizacja, a Ty jak zwykle przepięknie wyglądasz ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, wyrazista. Rewelacyjna kurtka, wspaniałe zestawienie :D Obecna pogoda sprawia, że na spodenki chyba bym się nie zdecydowała, ale do całego outfitu doskonale pasują, dodają uroku i dopełniają ;) Piękne włosy :*
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja i piękne zdjęcia!
    Drugie zdjęcie totalnie mnie urzekło, masz piękne włosy!

    Zapraszam na nowego posta, w którym opowiem co rozumiem przez słowo ''bliskość'', Zapraszam! ♥
    >> http://tacokochazmiany.blogspot.com/2015/10/bliskosc.html <<

    OdpowiedzUsuń
  13. Też kocham jesień w szczególności za modę! Uwielbiam bordo, jeans szaliki i kapelusze <3 Miałaś duże szczęście że znalazłaś w sh sweterek z Mango, który jest cudowny!
    Mój blog!
    Zapraszam do klikania w linki do dresslink :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealna, uwielbiam takie połączenia! Muszę sobie sprawić taki szalik ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mimo wszystko wolę ubrania letnie, ale jesiennymi też nie pogardzę. U mnie zamiast kurtki skórzanej (z której niestety wyrosłam) jest jeansowa, równie świetna. Piękna stylizacja :)

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna jesteś! Uwielbiam jesień za te wszystkie ciepłe ciuszki :)
    |BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  17. jejku uwielbiam twoje włosy!
    http://luuvmy.blogspot.com/2015/10/white-lilies.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też kocham jesień za modę ♥ Jesteś prześliczną dziewczyną (te włosy :3)
    Mnie też kiedyś udało się upolować sweterek z Mango w lumpeksie!
    Świetny post i zdjęcia, czekam na kolejne posty.
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna stylizacja ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Taka piękna <3
    Widzę, że szalik w kratę nadal nie wychodzi z mody :)

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudownie wyglądasz, piękna stylizacja! <3
    Nie mogę się napatrzeć na Twoje włosy... są prześliczne!

    Pozdrawiam cieplutko :*
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne zdjęcia! Ja mam identyczny szal i go uwielbiam!

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny szalik! :) mam podobny tyle że szaro czarny, natomiast ten co Ty masz podoba mi się bardziej :)
    śliczne zdjęcia :)
    true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudownie wyglądasz! Masz śliczne oczy

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ja również UWIELBIAM jesień! :) wyglądasz przepięknie, oczarował mnie ten szalik! :)
    pozdrawiam! :)

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  26. ja jesieni akurat nie lubie..:/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Slicznie wyglądasz! Po prostu idealnie *--* Masz sliczne oczy! ♥
    Zapraszam również do mnie - sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny szalik! Również uwielbiam jesień za modę.:)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie Ci w takim zestawie, też muszę kupić tego typu szalik, bo bardzo mi się podobają :)
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Jesteś prześliczną dziewczyną :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne połączenie! Masz piękne włosy <3<3<3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Mega strój, bardzo ładnie Ci w takim wydaniu! :)

    Pozdrawiam,
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też kocham jesień za modę :D
    Uwielbiam zawinąć się w ogromny szalik albo utopić się w o wiele za dużym swetrze...Z tym mi się własnie jesień kojarzy :D
    Świetna stylizacja! Jednak nie odważyłabym się założyć spodenek w takie zimno, haha :D
    Masz cudowne nogi ♥
    Kliknęłam :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. stylizaja genialna, chyba tylko dlatego lubie jesień i zimę, że moge z szafy wyjąć modny szalik i ciepłe buty ;)

    obserwuje i zapraszam do siebie
    http://poprostunataliaa.blogspot.com/
    komentarze i obserwacje mile widziane xo

    OdpowiedzUsuń
  35. Naprawdę super stylizacja! Najważniejsze jest dla mnie, ze jest w nim trochę pazura :)


    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  36. mam ten sam szalik-jest cudowny <3
    śliczna stylizacja :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądasz pięknie, a spodenki są rewelacyjne!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wyglądasz cudownie! Ja też jesień kocham między innymi za ciemne kolory ,szale.. :))
    Mój blog---klik

    OdpowiedzUsuń
  39. Jesteś prześliczna, a stylizacja jest perfekcyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne zdjęcia! Ja nie potrafiłabym znaleźć w lumpeksie sweterka z MANGO! Zazdroszczę ;)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowne zdjęcia! :)

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja też kocham jesień za modę, uwielbiam takie klimaty jak w Twojej stylizacji. Niestety ja nie mam możliwości ubierania się w takie klimaty, bo po prostu takich ciuchów nie mam. Kurtkę skórzaną chcę od dawna, ale jej cena minimalna to 100 zł, no bez przesady... Świetnie wyglądasz, jeszcze to mocniejsze podkreślenie oka eyelinerem, super! :)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajnie wyglądasz, sweter jest super:)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Jakie śliczne zdjęcia.
    Świetna stylizacja.
    Pozdrawiam, Renii blog- klik!

    OdpowiedzUsuń
  45. Prześliczna stylizacja! Szczególnie sweterek. :)
    Pozdrawiam,
    http://blog-niebanalny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. jaka ty śliczna (nie wiem czy już to kiedyś pisałam) ♥ a ten szalik jest przepiękny ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam tą Twoją burzę włosów <3 Poluję na taki szalki już ok. 2 tyg, ale nie znalazłam jeszcze, tego "idealnego"

    smallerdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękna stylizacja! Masz swietny styl!

    mery-neon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudownie wyglądasz w tej stylizacji!:)
    http://aleksandra-badzio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny post! Bardzo ładne rzeczy wzięłaś :)
    melkamorelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Blog jest świetny a włosy to ty masz śliczne, na pewno zostaje na dłużej. :)
    Zapraszam do mnie:
    http://dominikamwszystkoinic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  53. Zostaję na dłużej <3

    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Zostaję na dłużej <3

    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Prześliczna stylizacja! ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja za samą jesienią nie przepadam, ale jesienną modę uwielbiam!
    Ten szalik jest cudowny! :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  57. Pięknie wyglądasz! Ja też uwielbiam jesień ze względu na modę :)

    http://odcenzurowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny outfit i zdjęcia :) Ja też bardzo lubię jesień za modę :)

    http://rosefashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Wyglądasz cudnie :D
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Jaka Ty jesteś cudowna. Przepiękne włosy.

    http://betterloooattheworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. mam dokładnie ten sam szalik! nie dość, że jest piękny to cieplutki! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetny outfit, dla mnie super by wyglądał z jakimiś ciężkimi butami, ale to może przez mój brak przekonania do balerinek.

    OdpowiedzUsuń
  63. świetnie wyglądasz, a szalik rewelacyjny :)

    Pozdrawiam,
    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Jesteś przepiękna <3!


    daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Kochana przepraszam! Kolaż znalazłam w internecie ;/ Już usunięty aby nie było problemu. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń