17 paź 2015

COZY

Nie wyobrażam sobie jesieni bez przytulnego łóżka, miliona świec, wygodnych ubrań, frotowych skarpet, nastrojowej muzyki no i przede wszystkim ciepłej herbaty. To są rzeczy, które sprawiają, że nawet z pozoru najbardziej szare i melancholijne dni, zamieniają się w klimatyczne wieczory. Czas wtedy na chwilę spowalnia, a myśli same napływają do głowy.
Uwielbiam jesień za ten niepowtarzalny klimat. Każda rzecz potrafi zamienić się w coś, co przysporzy nam wiele dobrych myśli i wspomnień. Dobrym tego przykładem mogą być domowe wypieki. Pieczenie to nie tylko obżeranie się ciastkami i częstowanie ich innymi. To również zapach unoszący się po całym domu, który być może będzie się nam kojarzyć z dzieciństwem. Jesień to zapach cynamonu, czekolady, korzennych przypraw. Chyba każdy, za starych czasów, piekł całą rodziną pierniczki. Właśnie to jest cały fenomen pieczenia. Czas na chwile przystaje, nasze myśli cofają się do dalekiej przeszłości. No i jeszcze ten wspaniały zapach w powietrzu!
Jesienią wszystko nabiera nowego znaczenia, nie ważne czy jest to nieprzyjemna, czy miła rzecz. Nieustające poczucie zimna potrafi zamienić się w atut jesieni. To właśnie wtedy koc i skarpety są jakoś tak bardziej przytulne, a bliskość drugiej osoby sprawia, że jest od razu cieplej :) To samo tyczy się wczesnego zachodu słońca. Przecież dużo lepiej siedzi się w kawiarni pełnej świec, kiedy za oknem jest ciemno. Każda z tych rzeczy sprawia, że zaczynamy doceniać chwile i detale. I na tym właśnie polega fenomen jesieni :)




 szorty- klik | t-shirt- kilk | top-klik | sweter- klik | szalik- klik | dresy- klik


72 komentarze:

  1. Taki świetny post na wieczór <3

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie to napisałaś, bardzo miło się czytało :) Jednak jesień nie jest taka zła, jest wiele plusów, chociaż nie każdy potrafi je dostrzec :) Śliczne zdjęcia!
    olaablogg.blogspot.com -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. I za o właśnie powinniśmy lubić/doceniać jesień, świetny post :D
    Śliczne zdjęcia :*

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie uwielbiam jesień za ten niepowtarzalny klimat jaki tworzy. Świetnie ujęłaś to we wpisie.

    http://whispersofstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja właśnie za to tak kocham jesień :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię jesień za jej klimat ;). Poklikane.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobnie jak Ty, uwielbiam gotować jesienią :) bez tych wszystkich magicznych, jesiennych zapachów ciężko byłoby mi zapomnieć o brzydkiej pogodzie za oknem
    Pozdrawiam serdecznie
    www.straaawberry-cake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie za to kocham jesień! Najbardziej klimatyczna pora roku ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Urokliwy post! Ja kocham jesień i tylko czekam,aż będzie troszkę bardziej "jesiennie" bo jak na razie u mnie jedynie cały czas pada deszcz,a na dworze jest szaro:(

    J-stayclassy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie napisane ! :) w dzisiejszych czasach ważne jest by cieszyć się z małych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo nie lubie jesieni, ale znalazlabym takie same pozytywy:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie napisane, jesień ma bardzo dużo plusów dzięki czemu jest moją ulubioną porą roku!

    W wolnej chwili zapraszam :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam gorącą czekoladę, kocyk, ciepłe skarpety i świeczki. <3

    Zapraszam, MIĘTOWY ZESZYT klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam kolorowe liście i długie wieczory przy herbacie i książce :) Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham jesien. Zauwazylam juz od jakiegos czasu, ze jestesmy podobne :D
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny post! zgadzam się z Tobą :D jesień ma swój wyjątkowy klimat :)
    http://true-less.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny post. Śliczne zdjęcia :) ♥ Uwielbiam twojego bloga <3

    Pozdrawiam Cię serdecznie, jesteś bardzo ciekawą osobą.
    all-pastel-world.blogspot.com •• klik ••

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesień jest cudowna! :)


    blog-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Pysznie wyglada. ;) No isuper lista na october. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie przepadam za jesienią ze względu na to, że często pada i taka pogoda jest bardzo przygnębiająca :c
    Ale lubię ją za kolorowe liście, słoneczne dni i za ten klimat :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę bardzo ciekawie to wszystko opisałaś, ubrałaś w słowa. Miło się to czytało, a zdjęcia jak zwykle piękne :)

    POLINSKA.BLOGSPOT.COM (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialnie oddałaś tekstem klimat jesieni, świetne zdjęcia i collage! Całkowicie wpasowuje się w mój styl ;)
    Mój blog!
    Zapraszam do klikania w linki z Dresslink ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Osobiście nie przepadam za jesienią, ale palić świece uwielbiam! :)
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. takie lenistwo w jesieni jest naprawdę bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie przepadam za jesienią, ale to prawda - ma w sobie taki klimacik! Gorąca herbata to podstawa haha! :)
    Bardzo ładnie napisany post!

    Pozdrowionka ^^
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Koce, swetry, świeczki.. Tak to na pewno coś co kocham :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. przytulne łóżko, piękne kubki na herbatę, książki i ciepłe koce to chyba moje takie jesienne niezbędniki :) bardzo fajne zdjęcia ;)
    introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. dla mnie jesień to tylko wygodne łóżko i jedzonko :D
    świetny post!
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Taki klimatyczny ten post! Uwielbiam jesień, jest on... tak bardzo przytulna :)

    smallerdream.blogspot.com <- Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  30. mi tez z jesienia kojazy sie zapach pieczonych ciasteczek uwielbiam to
    MÓJ BLOG- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudne zdjęcia! Czuję się tak miło I przytulnie kiedy je oglądam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja od paru lat bardzo polubiłam jesień :) śliczne zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie to ujęłaś, również uwielbiam jesień właśnie za ten nastrój! ;)

    think-poositive.blogspot.com- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja uwielbiam ciepłe koce i frotowe skatpety.;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja równiez uwielbiam jesien za ten niepowtarzalny klimat! :))

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Pysznosci na zdjęciach! Fajny post ;)
    Poklikałam ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Dzięki takim postom jeszcze bardziej zakochuję się w jesieni ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam ten jesienno zimowy klimat, pieczenie jakiś ciastek, czy pierniczków :) Leżenie w łożku, czytanie książek, oglądanie filmów - idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dokładnie! Jesień to świetny, przytulny klimat! ♥

    Zapraszam na posta, w którym poruszę temat porażek oraz poddawania się i przejmowania nimi! :>
    >> http://tacokochazmiany.blogspot.com/2015/10/fall-is-better-than-never-try.html <<

    OdpowiedzUsuń
  40. Oh tak, ja też uwielbiam te jesienne klimaty. :)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. A ja właśnie nie lubie tego klimatu jesiennego :)
    Fajny blog ! :) Poklikałam
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. ojjj tak... pięknie napisane i zgadzam się w stu procentach! :) ahh ten jesienny klimat, uwielbiam! :) cudne zdjęcia! :)
    pozdrawiam!


    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie lubię jesieni, ale Twój post chyba troche zmienił jej oblicze w moich oczach. :) Dziękuję, bo ostatnio dopadła mnie jesienna chandra. Bardzo przyjemny post, śliczne zdjęcia.
    Pozdrawiam,
    Margaretta -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja nie przepadam zbytnio za jesienią, ale jest kilka rzeczy, które w niej lubię. :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  45. mam to samo co Ty, ostatnio wsedzie dodaje cynamonu i musze kupic nowe swiece :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  46. od pewnego czasu juz lubie jesień :)
    obserwuje i zapraszam true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. w jesieni właśnie lubie to że spędzam wieczory na czytaniu dobrej ksiązki przy kubku herbatki w ciepłych skarpetkach pod kocykiem

    Pozdrawiam x
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Jesień to moja ulubiona pora roku :)

    http://odcenzurowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Idealne zdjęcia i genialny post. Może zajrzysz? http://lidmonka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam jesień za świeczki, które cudownie otulają swoim zapachem, wieczory z książkami, kocem i gorącym kakaem, ale też ciepłe swetry, których na taką pogodę nigdy za wiele :)

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. O tak, zgadzam się - jesień pozwala dostrzegać i cieszyć się detalami :)) To idealna pora na długie siedzenie w kawiarni czy czytanie książki w pachnącym domu czekając właśnie na nową porcję ciasteczek ;))
    Piękne zdjęcia!
    Uczciwie poklikałam :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja również kocham jesień za ten klimat a najbardziej za te wszystkie płaszczyki i kozaczki i za kolorowe drzewa
    http://footomagia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Coś mi się podoba w twoim blogu, ale nie wiem co ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Hej, świetny post jak zwykle :) Nie myślałaś może żeby swoją działalność poszerzyć o YouTube? Uważam, że świetnie byś się do tego nadawała, a twoje filmiki na pewno skradłyby serca wielu widzom.

    OdpowiedzUsuń
  55. Jesień jest cudowna i ma jedyny w swoim rodzaju klimat. Świetne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Tak właśnie te detale sprawiają, że najzwyklejszy dzień staje się dla nas miły, to zależy od naszego podejścia..

    luska-everywhere - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja niezbyt przepadam za jesienią, ale jak myślę o tych wszystkich wieczorach pod kocem z herbatą w ręku to zdaje się być jedną z lepszych pór roku.

    Zapraszam do mnie http://krawczyk-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja uwielbiam tą porę roku. Kocham wieczory spędzone w łóżku, pod ciepłym kocem, z kubkiem ciepłej herbaty. :)
    Śliczne zdjęcia. :*

    ZAPRASZAM SERDECNIE ♥

    OdpowiedzUsuń
  59. Jesien nie jest taka zła jak mówią, ma pare plusów i taki urok :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń