30 wrz 2015

ULUBIEŃCY WRZEŚNIA

Od jakiegoś czasu zaczynam mieć manię na punkcie kosmetyków. Szukanie swoich perełek trwa latami, ale w trakcie ich szukania często napotyka się na całkiem dobre produkty. Szczególny nacisk kładę na rzeczy do ust, jestem wprost uzależniona od konturówek i matowych szminek. Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić moimi subiektywnymi ocenami na temat kilku kosmetyków. Jeśli macie coś godnego polecenia to piszcie w komentarzach, na pewno "obczaję" niektóre z nich! 

 Podkład Bourjois Healthy Mix- lekki podkład, przyjemny zapach. Niestety mało trwały. Porównywałabym go z kremami BB. W tym przypadku cena przewyższa jakość. Ale jeżeli ktoś szuka czegoś lekkiego i mało kryjącego to zdecydowanie polecam. Ja jednak poszukuję czegoś bardziej kryjącego. Może macie coś do polecenia? Jak dla mnie 6/10
 Puder Golden Rose- ten produkt brałam tak naprawdę na oko. Jedyne czego mi w nim brakuje to małe lusterko. Z całym sercem mogę go Wam polecić. 9/10
 No i moja mania na kosmetyki do ust. Całkiem liczna kolekcja jak na mnie haha. A więc szminka w czarnym opakowaniu jest kremowa, za to druga matowa. Obie są świetne, ceny porównywalne (10/11zł) Jak na taką cenę jestem naprawdę zadowolona. Jednak ta z Golden Rose skradła moje serce. Konturówkę z essence kupowałam po zobaczeniu wielu dobrych opinii. Rozczarowałam się. Bardzo szybko się zużywa (trzeba ją często ostrzyć/temperować) na ustach nie pozostaje długo. Zdecydowanie polecam trochę dopłacić i kupić kredkę matową z Golden Rose.(obok na zdjęciu)
 O tych kredkach zaczyna robić się głośno. Ja swoją kupiłam pod koniec lipca i to był strzał w dziesiątkę! Fenomenalny produkt, dużo lepszy niż matowe szminki z tej firmy. Bardzo łatwo się aplikuje, długo trzyma się na ustach, mocny kolor. Cena to około 11zł tak więc po raz kolejny jakość przewyższa cenę.
 Calvin Klein- Contradition
 spodenki-KLIK! (bardzo dziękuję za każde kliknięcie <3 )

53 komentarze:

  1. Bardzo lubię kosmetyki z Golden Rose, łączą jakość z ceną, są świetne. Niestety u mnie nigdzie nie ma ich stoiska, w drogerii są tylko ich lakiery, ale czaję się na te kredki, ostatnio dużo osób je chwali. :)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię szminki z GoldenRose :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szminki mają na prawdę piękne kolory. Ja też właśnie szukam swoich perełek, ale to trwa już wieczność, bo nie można bez przerwy kupować produktów, których się potem nie zużyje. Straszne marnotrastwo.

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie w najbliższej galerii w końcu postawili stoisko golden rose! Koniecznie muszę tam zajrzeć :) tez mam tę pomadkę z Essence, mi także się sprawdziła :)
    Super post ;)
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne buty! :D

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również mam manię na punkcie produktów do ust :D Świetne te czarne asymetryczne spodenki ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne produkty <3
    Też właśnie opublikowałam post o ulubieńcach Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Spróbuj Loreal True match teraz nowa formuła lest fajna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uwielbiam wszelkie produkty kosmetyczne do ust i zamierzam powiększyć kolekcję swoich pomadek! :)

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post! A tymczasem zapraszam również do siebie :) KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ulubieńcy, zaciekawił mnie ten puder, będę musiała go wypróbować :)
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ulubieńcy
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion and LIFESTYLE BLOG
    ♡ ♥ ♡ ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam pomadki z Golden Rose :)

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. mam taką samą szminkę tą czarną tylko z numerkiem 01, i jest dla mnie świetna, tej z 07 nie widziałam u mnie. A co do podkładu to polecam z miss sporty z pompką, na początu nie byłam do niego przekonana, ale teraz jest świetny bardzo długo się trzyma, nawet wytrzymał deszcz, o ile się nie przecierałam

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawi ulubieńcy ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja teraz też zakochałam się w matowych produktach do ust. Będę zamawiać jakieś fajne kolorki, już nie mogę się doczekać :)
    olaablogg.blogspot.com -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. szminka cudowna:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. akurat właśnie chciałam kupić jakies kosmetyki więc twój post jest bardzo pomocny!
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio patrzyłam na te pomadki z Golden Rose :) A co do pomadek z essence to je uwielbiam! Konturówek nie próbowałąm i dzięki tobie wiem, że nie warto ich kupować

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Sama mam kilka produktów, które pokazałaś i kompletnie się nie dziwie, że znalazły się na twojej liście ulubieńców!
    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooo, nie próbowałam wymienionych przez Ciebie kosmetyków! Muszę spróbować tych pomadek!
    http://karka-skoczek.blogspot.com/2015/09/krotko.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Kredkę z golden rose muszę koniecznie zakupić bo już kolejny raz słyszę, że są świetne! Zdecydowałabym się na treochę ciemniejszy odcień niż ty.
    Jeżeli chodzi o dobrze kryjący i długo trzymający się podkład to zdecydowanie - Revlon Colorstay

    Zapraszam na NOWEGO POSTA : IN BED
    >> http://tacokochazmiany.blogspot.com/2015/10/in-bed.html <<

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomadki z Golden Rose są przecudowne! Konturówek do ust nie używam, ale od wielu osób słyszałam że te z essens nie są zadowalające. Śliczne zdjęcia :)

    smallerdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę się rozejrzeć za kosmetykami firmy Golden Rose ;)

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakochałam się w spodenkach, które dostałaś! świetne są, szukam takich od dawna! Poza tym skąd kapelusz? Takiego szukam!
    http://marrie-blog.blogspot.com/
    Czy mogę prosić o klikanie w linki w moim ostatnim poście? ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam ten sam tusz do rzęs i też go uwielbiam!
    [ice maiden]

    OdpowiedzUsuń
  27. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know!

    SYDNEYSLEEK.COM

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetni ulubieńcy :)) Ja się zbyt na kosmetykach nie znam, więc nic nie podpowiem ;D
    Piękne zdjęcia! Uczciwie kliknęłam w link spodenek :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. super :3 ja również niedawno zrobiłam ulubieńców miesiąca i jestem nowa w blogowaniu więc zapraszam może akurat znajdziesz coś dla siebie ? http://ewbloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam zmieniłam adres bloga http://enjoyylif.blogspot.com/

      Usuń
  30. Ja muszę poszukać czegoś dla mnie jeśli chodzi o kosmetyki :) Z tymi szminkami i konturówkami - dzięki za podpowiedź! Świetne rzeczy z ostatniego zdjęcia!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  31. muszę w końcu przetestować szminki z golden rose :)
    jeżeli chpodzi o podkład to polecam Ci affiniton z maybelline, tani, trwały, wydajny i dobrze kryjący :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny post :D
    Ja najbardziej lubię kosmetyki z Golden Rose oraz Essence ♥
    Jeśli szukasz dobrego podkładu to polecam ten od Lirene "City Matt nr 204" (ma takie szare opakowanie :D). Jak dla mnie jest idealny i ma taki neutralny odcień (ale każda z nas ma inny , więc musisz sb jeszcze to sprawdzić :P).
    Spodenki - $18.72
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetni ulubieńcy. Spodenki są urocze ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniałe zdjęcia 😍

    Co do podkładu który mogę Ci polecić zdecydowanie jest to Maybelline Affinity Mat (jakoś tak to sie pisze 😂) jest wspaniały. Dobrze matuje i nie wysiusza ani nie uczula mojej skory, no o oczywiście dobrze kryje (nie robi "tynku")

    Zapraszam do siebie: https://threekblog.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Super ulubieńcy, a spodenki śliczne ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Też ostatnio jestem uzależniona od szminek sliczne te kolory
    fashionstreetinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam ta pomadke 27 z Golden Rose, jest bardzo fajna
    Choc na codzien raczej nie malowalabym sie nia, ale to moje zdanie :P
    Super post i ladne zdjecia :)

    http://choco-milk-blog.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  38. Super kosmetyki ^^

    Zapraszam na nowy post na blogu!
    http://jabluszkooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny post i śliczne zdjęcia! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń