30 sie 2015

WIELKI HAUL LUMPEKSOWY

Tak jak obiecywałam, haul lumpeksowy we własnej osobie! Troszkę się tego nazbierało, z każdego produktu jestem bardzo zadowolona. Szukałam w sklepach połowę z tych rzeczy, a tu się okazało, że na lumpie można takie rzeczy znaleźć. Jestem niska i dość szczupła, więc znalezienie dla mnie idealnych spodni jest trochę trudne. Większość jest na mnie po prostu za długa. Te lumpeksowe są idealne i w sumie za dwie takie pary mogłabym kupić jedną parę w normalnym sklepie i jeszcze dopłacić! Dobra, nie przedłużam, zobaczcie co udało mi się upolować! ;)
 Torebka- 16zł
 Spodnie- 25zł | Spodnie 28zł
 Torebka- 15zł
 Kurtka dżinsowa- 7zł (!)
 Mały piórnik- o ile dobrze pamiętam kosztował mnie 2 zł
Sztuczna skóra owcza- nawet ja nie wierzyłam, ale jest ono z Ikea a ceny niestety nie pamiętam. Na pewno nie przekroczyło 15zł ;)

93 komentarze:

  1. Cudowne rzeczy! A ta narzutka to po prostu cudo! Uwielbiam sh za to, że można znaleźć w nich naprawdę świetne rzeczy za niewielką cenę. Sama ostatnio upolowałam dwa przecudowne sweterki oraz dwie pary spodni. Za wszystko zapłaciłam nieco ponad 30 zł :)

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Łooo! Prześliczne rzeczy i to za tak małe pieniądze! :O
    Muszę się wybrać za niedługo do jakiegoś lumpa! :)
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Jjeku takie cuda za takie pieniądze *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. to co masz na krześle to jest dywanik sztuczna skóra owcza a nie narzutka przecież :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie szukałam odpowiedniego słowa haha. Już poprawiam! :)

      Usuń
  5. Śliczne rzeczy.
    Szczególnie spodobał mi się piórnik oraz narzutka.
    Za małe pieniądze a jakie śliczne rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne rzeczy! Nie wiem czy potrafiłabym znaleźć takie perełki pośród tylu ubrań :D
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne rzeczy i jakie tanie <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy! W SH można znaleźć świetne rzeczy :D

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  9. ta pierwsza torebka genialna!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy. Chodzenie do lumpów się opłaca. Można znaleźć na prawdę fajne rzeczy w tanich cenach :) Często widziałam ubrania z H&M czy Reserved :)

    olivia-olivviaa.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne łupy!
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne te twoje lupeksowe perełki, jestem pod wrażeniem, że można takie świetne rzeczy znaleść!

    smallerdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnei nie ma takich lumpeksow :( wszystko jest takie kichowe ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta torebka to prawdziwa zdobycz, wow. :o Muszę się kiedyś wybrać do sh. :D

    ~ https://oczyoutsidera.blogspot.com/ klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczna ta pierwsza torebka <3

    rilseee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne torebki i piórnik udało Ci się upolować :) Sama muszę się wybrać na poszukiwaniu dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny post, to moja ulubiona seria na Twoim blogu, serio! sama często odwiedzam lumpeksy :) piękne perełki, a najlepsza jest torebka :)
    -> wiktoriaszymanska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. genialne rzeczy upolowałaś! Ja nigdy jakoś nie mogę znaleźć takich fajnych :/
    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne rzeczy i to za tak niską cenę :)
    http://simplicity--is-the-key.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne rzeczy, zazdroszczę że zawsze coś fajnego w lumpeksie znajdujesz. Najbardziej zazdroszczę torebki, szukam takiej, tej wielkości i w kolorze czarnym, ale nigdzie nie ma w przyzwoitej cenie... :/

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku, upolowałaś rzeczy jak nowe ! Świetny ci ten haul wyszedł ! :)

    ♥ Pozdrawiam ♥
    All Pastel World --> zapraszam <--

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne rzeczy znalazłaś! Lubię chodzić po lumpeksach, czasem są naprawdę prześliczne rzeczy :)

    Zapraszam na mojego bloga, może zostaniesz na dłużej? (klik)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne rzeczy udało ci się upolować :)
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne i tanie rzeczy! Aż chce się iść i samemu coś upolować :)
    Mój blog - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja ostatnio dawno nie robiłam takich zakupów, ale chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Twój blog ma w sobie to coś, dlatego zostaję u Ciebie na dłużej! Jeśli spodoba Ci się mój blog, dołącz do obserwatorów, a ja jak najszybciej odwdzięczę się tym samym. :)

    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialne rzeczy ♥ Najbardziej podobają mi się torebki i kurtka jeansowa ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Więcej takich Hauli ! Super piórnik i torebka :)

    BACK TO SCHOOL JUŻ NA BLOGU! WWW.OSIAOSIA.BLOGSPOT.COM
    Kliknij tu, aby mi pomóc :) CHOIES KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. SH powinny być jedną wielką sieciówką! Piękne rzeczy upolowałaś, najlepszy piórnik i torebki ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    julgaspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. pierwsza torebka jest cudowna *.*

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. lumpeks to fajna rzecz jak nawet nic nie znajdziesz to są tanie t shirty z których mozesz coś uszyć
    pomożesz nam się wybić na blogoswerze??
    www.imbirkowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Sliczne rzeczy szczególnie ta pierwszą torebka
    fashionstreetinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Uroczy piórniczek, a dżinsowa kurtka za 7 zł- zazdroszczę okazji!
    Mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne rzeczy ;) Również niedawno udało mi się upolowac kilka cudeniek :D Piórnik jest piękny *.*
    Zapraszam do mnie :)

    Mój blog~KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeżeli mogę się zapytać to w jakim lumpeksie (nazwa) kupiłaś tą narzutkę i na jakim dziale (swetry, spodnie itp.) bo sama chce sobie kupic ją, ale troche cena 50 zł mnie odstrasza :) Zapraszam do mnie! - klik!

    OdpowiedzUsuń
  38. Niektórzy maja talent - kurtka dżinsowa za 7 zł? Szacuuuun! w dodatku jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudne perełki wynalazłaś :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Zazdroszczę takich zdobyczy zawsze gdy ja chodzę to nigdy nie znajduje tak wspaniałych rzeczy :(

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  41. Super rzeczy wyhaczyłaś i bardzo tanie :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Rzeczy świetne! Ostatnio też byłam w lumpeksie i znalazłam na siebie idealne spodnie...

    Obserwuje :* Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow, naprawdę udane zakupy poczyniłaś :) Wszystkie rzeczy są niesamowite i zupełnie nie wyglądają jak z lumpeksu. Gratulacje, bo znaleźć takie perełki to sztuka.
    Pozdrawiam,
    Margaretta -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  44. Ojej, gdzie ty znalazłaś takie perełki? Uwielbiam lumpeksy! <3
    Super torebka!



    NOWY POST! Kliknij tutaj
    BACK TO SCHOOL Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja nigdy nie mam szczęścia jak chodzę do lumpa, nigdy jeszcze nie udało mi się niczego znaleźć :/ super rzeczy!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne rzeczy! Bardzo fajne torebki ;)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Wow! Ile cudownych rzeczy, ja nie mam szczęścia do lumpeksowych zakupów, chociaż zaglądam regularnie do robanów. Chyba powinnam poszukać jakiś innych second handów, może nie tak bardzo znanych.

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale cudowne rzeczy. Najbardziej podobają mi się torebki !
    Jeszcze nigdy nie znalazłam czegoś co wpadłoby mi w oko. Nie wiem czy to ze mną jest coś nie tak, czy po prostu jestem wybredna :D haha

    Pozdrowionka i powodzenia w nowym roku szkolnym :)
    http://roksana-kedzierska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne rzeczy. Podobają mi się najbardziej torebki i futerko! :)


    www.jessikachincza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. świetny post i super rzeczy! :D
    baardzo spodobały mi się torebki aż nie wierze ze takie tanie :D
    true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Upolowałaś naprawdę świetne rzeczy! Za taką cenę to naprawdę grzech nie kupić :D
    I ten dywanik, który nie przekroczył 15zł - kurcze, szczęście miałaś.

    Pozdrawiam :)
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  52. Na lumpeksach można znaleźć wiele fajnych rzeczy ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Super rzeczy! :)
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Jej muszę przyznać, że obkupiłaś się w rozsądnej cenie. Podoba mi się ta torebka i piórniczek jest przesłodki. :)
    ☀MILION SŁÓW- Blog☀

    OdpowiedzUsuń
  55. Nawet nie wiedziałam, że tak cudowne rzeczy można znaleźć w lumpeksie!
    Muszę tam o wiele częściej zaglądać!
    Najbardziej podoba mi się pierwsza torebka i piórniczek.
    Świetny post (rób takich więcej) i zdjęcia.
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  56. Super post ;)
    Nie spodziewałam się, że takie rzeczy mogą być tak tanie i to w lumpeksie :)
    http://ania-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Buszuję po lumpach już naprawdę długo i jeszcze nigdy nie udało mi się upolować takich skarbów. Kurde co ze mną nie tak? Nie umiem szukać? :D
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Pierwsza torebka i spodnie mega mi się podobają!
    Chyba pora wybrać się w końcu do lumpeksu. :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  59. Witaj niesamowity blog pełen energii i ciekawych stylizacji chciałabym cię zaprosić do wziecia udziału w konkursie na najlepsza stylizację masz ogromne szanse na wygrana zestawu kosmetyków.
    jeśli się zdecydujesz wejdz: https://www.facebook.com/In.English.Style.UK/photos/a.880513825371492.1073741828.863811313708410/883876058368602/?type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  60. W takich lumpeksach można znaleźć świetne rzeczy i przede wszystkim tanie. Niestety w mojej okolicy nie ma fajnego lumpeksu. Śliczne torby, a piórnik cudo <3
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetne rzeczy! Piękna ta torebka <3
    Mi też trudno jest znaleźć pasujące spodnie ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Torebki, piórnik i ta narzutka na krzesło są przepiękne ;)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. super rzeczy :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Cudne rzeczy torebki, piórnik i narzutka najlepsze! Za takie małe pieniądze można kupić super ciuchy i akcesoria! Też cieżko mi znaleść idealne spodnie w sh, zawsze są za małe, lub coś jest z nimi nie tak! Szukam idealnych czarnych, ale nigdzie nie mogę znaleść. Pozdrawiam! Ps. Jak rozpoczęcie roku szkolnego? Na jaki profil poszłaś? Jeśli można wiedzieć, jeśli nie chcesz odp zrozumiem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetne rzeczy! Muszę się wybrać do siebie na sh, może coś znajdę :D
    Zapraszam do mnie na konkurs: Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Do jakich Ty chodzisz lumpeksów, że zawsze wyłapujesz świetne ubrania i akcesoria? :D Wielkie wow! Śliczny piórnik i torebki <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Prześwietne rzeczy!

    Zapraszam do mnie. Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie komentarz i obserwację. ☺ http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Mam jedno pytanie, jak ktoś ci się pyta ze szkoły np: skąd jest ta torebka lub bluzka czy sukienka a ona jest z second handu to co mówisz? Wstydzisz się powiedzieć? Czy nie masz z tym problemu? Proszę, odpisz! Super ciuchy, napr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze odpowiadam śmiało, że z lumpeksu. Nie wstydzę się tego. Nawet jestem z siebie dumna, że potrafię się ubrać w coś fajnego za nie duże pieniądze :)

      Usuń
  69. Już od dawna planuje wybrać się tam w poszukiwaniu sweterków, gdyż w sklepach nie dość że cena jest troszeczkę przesadzona to często ten materiał nie jest taki jakbym chciała! Świetna torebka i śliczny piórniczek!

    Zapraszam na NOWY POST : BEAUTIFUL BEDROOM!
    >> http://tacokochazmiany.blogspot.com/2015/09/beautiful-bedroom.html <<

    OdpowiedzUsuń
  70. Piękne rzeczy <3 ! ;) Ja także uwielbiam chodzić po lumpkach,można znaleźć rzeczy wyjątkowe i takie w których nie będzie chodziła co druga osoba ;) Oby więcej takich postów ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetne rzeczy. Mi jeszcze nigdy nie udało się nic upolować w lumpeksie :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  72. Wow mega rzeczy udało Ci się znaleźć!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Szczerze przyznaję, że zazdrość mnie zżera. Udało Ci się kupić owczą wełnę tak tanio i to w lumpku! Wszystkie rzeczy świetne :)

    fanncyfootwork.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń