6 sie 2015

SZCZĘŚLIWE ŻYCIE- CZY TO W OGÓLE MOŻLIWE?


Mówią, abyśmy doceniali to co mamy. Z pozoru może to wydawać się banalne. Jednak kiedy przyjdzie czas, gdy wszystko nie będzie szło po naszej myśli, a negatywne myśli nie będą nam dawać spokoju, to bardzo trudno będzie nam uwierzyć w nasze szczęście. 
   Każdy ma problemy. Bez wyjątku. Ty, ja, moi i Twoi przyjaciele, nasi rodzice. Nawet każda z pozoru idealna blogerka. Widzimy tylko to, co inni chcą żebyśmy widzieli. Perfekcyjnie ukrywają swoje wady i problemy, dając wrażenie idealnych osób. Nawet ja tak robię. Ty również. To normalne, pokazujemy tylko swoje plusy, aby inni ocenili nas jak najwyżej. 
W takim razie jak zaakceptować swoje wady? Sylwetka nie taka jaką byśmy chcieli, odstające uszy, kręcone włosy w niczym nie przypominające przepięknych fal, małe usta, duże zęby, aparat na zębach, małe oczy, wzrost. Te wszystkie rzeczy mogą stać się Waszymi zaletami. Wystarczy tylko, że uświadomicie sobie, że każda Wasza wada może stać się Waszą cechą charakterystyczną i znakiem rozpoznawczym. I uwierzcie mi, znajdzie się taka osoba, która je pokocha. Potrzeba tylko czasu, abyście zaakceptowali siebie takimi jakim jesteście i znaleźli osobę, która będzie zauważać w Was tylko zalety.
Nikt nie ma idealnego życia. Z pozoru może się nam tak wydawać, ale problemy dotykają każdego z nas. Jednak są takie osoby, które mimo wszystko, starają się doceniać to, co życie im dało. Życiowe szczęście zależy tylko i wyłącznie od naszego nastawienia. Świeże powietrze, zapach skoszonej trawy, smak dopiero co upieczonego ciasta, spotkania ze znajomymi, rodzinne obiady, godzinne rozmowy z przyjaciółką przez telefon, zachody słońca nad morzem... Każda rzecz która przytrafia się Wam w ciągu dnia jest Waszym szczęściem. Nie potrzeba Wam nic więcej, jak tylko zauważać te rzeczy i doceniać to, że nadal żyjecie i że życie toczy się dalej.

88 komentarzy:

  1. Świetny post, z resztą jak każdy, daje dużo do myślenia. Zgadzam się z tobą w sprawie tych zalet, nie warto skupiać się na samych wadach a większą uwagę poświęcać tym lepszym stronom ;)

    http://asia-asiaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawy post ♥
    prześliczne zdjęcia

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mądre słowa. Myślę też,że im dłużej będziemy się zastanawiać nad tymi ,,wadami'' tym będzie coraz gorzej.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nasze nastawienie jest naprawdę bardzo ważne, jeśli będziemy cieszyć się ze wszystkiego, nawet z najmniejszych rzeczy, będzie nam o wiele lepiej :) To bardzo ważne żeby mieć pozytywne nastawienie do życia i trzeba o nie dbać.
    Śliczne zdjęcia!
    Często tu zaglądam i bardzo mi się podoba, dodaję do obserwowanych :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post i przecudne zdjęcia! Ja muszę przyznać, że często narzekam na wszystko co mi się w sobie nie podoba, łącznie z kręconymi włosami (haha), ale często przyłapuję się również na tym, że ciesze się z tych nawet najmniejszych rzeczy jak świecące słońce, wiec chyba nie jest ze mną jeszcze tak źle! :)

    pozdrawiam,
    ANN--BLOG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. trzeba po prostu zacząć myśleć pozytywnie i doceniać małe rzeczy :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się to stwierdzenie, że każda wada może stać się naszą cechą charakterystyczną ♥ świetny post :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny post.Zgadzam się z Tobą w stu procentach ;-)

    Pozdrawiam ❤
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie którzy ludzie moga uważać swoją cechę za wadę, a dla innych jest zaleta :) Chyba nikt na świecie nie myśli w 100% pozytywnie i ma wiele zmartwień..

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę Ci tak ślicznych włosów

    Pozdrawiam :)
    Crazy and Monia(klik)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mimo to nie każda wada potrafi stać się zaletą. Trzeba też pracować nad np. złymi cechami charakteru :)
    Pięknie wyglądasz!
    anssbae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nikt nie jest idealny, ale tak jak mówisz trzeba obrócić wadę w zaletę, a wtedy staniemy się szczęśliwsi.
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Popieram w 100%! Nasze życie to nie może być tylko ciągłe narzekanie! Trzeba z tym walczyć i akceptować się takim jakim się jest. :)
    Zdjęcia rewelacyjne ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny post. Każdy z nas ma dużo problemów ale powinniśmy te problemy zamienić na zalety! Zapraszam do mnie! - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje loki!!! Są przepiękne. Zgadzam się z Tobą! Pozdrowienia z woj. śląskiego. :)


    Zapraszam:
    MIĘTOWY ZESZYT

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie wyglądasz! <3
    Ja uważam, że szczęśliwe życie jest możliwe! Trzeba po prostu zacząć się cieszyć z małych rzeczy i nie wymagać niewiadome czego :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy post. Pięknie wyglądasz! :*
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham zdjęcia w tym stylu <3
    Piękne włosy !
    Obserwuję ;)

    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdzieś na innym blogu czytałam już o tej cesze charakterystycznej. Super podejście, całkiem unikatowe, że aż trudno uwierzyć, że zaczyna się już wszędzie to pojawiać. :P W każdym razie jak dla mnie nie powinno się ich ukrywać (w sensie wad, kompleksów). Kiedy je pokazujemy to stajemy się bardziej przekonani i odważni, o ile nie dostajemy hejtem w twarz, ale to nieliczne przypadki.

    https://oczyoutsidera.blogspot.com/ KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz rację! Powinniśmy doceniać to, co mamy, wyolbrzymiać zalety, a nie wady i być szczęśliwi!
    Świetny post i śliczne zdjęcia ^^
    pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Bądźmy szczęśliwi! Z tym się zgodzę :) Ślicznie wyglądasz, z resztą jak zawsze :*

    Jull Blooog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mądry post, ze wszystkim się z Tobą zgadzam!
    Mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam się z każdym słowem
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Dokładnie. Najważniejsze to zaakceptować siebie i wtedy wiele rzeczy będzie wyglądało o wiele lepiej :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Dokładnie:) Szczęśliwe życie jest możliwe, jeśli zaczniemy się cieszyć z małych rzeczy oraz jak nie będziemy się przejmować swoimi wadami:) Śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiamy cieplutko
    Twins Life (klik)♡

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczne zdjęcia! <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ -----> Zaobserwuj! ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne zdjęcia, cudowny post! ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Super post, skłania do myślenia...
    A zdjęcia również świetne :)

    kicuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. masz prześliczne włosy <3
    bardzo mądry post, trzeba cieszyć się z tego co mamy
    pozdrawiam :)
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgadzam się z Tobą. Ja akceptuję siebie i staram się doceniać każdą nawet najmniejszą przyjemną rzecz w ciągu dnia :)
    Śliczne zdjęcia :)
    mój blog - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wystarczy zaakceptować siebie i dostrzegać małe rzeczy, aby nasze życie było lepsze :)

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładnie napisane ! Ja mam problem z akceptowaniem moich odstających uszu ale coraz częściej dochodzę do wniosku że przecież to jest mój znak rozpoznawczy tak jak Ty to ujęłaś ! :)
    Zapraszam do mnie - http://sytuacjabez.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. kazdy ma wady, popelnia bledy. wazne by wziac zycie w swoje rece i cieszyc sie z tego, co mamy :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. piękny post. bardzo dojrzale to ujęłaś:) wszystko zaczyna się w naszej głowie - akceptacja.

    trochę mnie - klik!

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgadzam się z tobą. Powinniśmy cieszyć się z każdego momentu życia. Jeśli coś nam nie wyjdzie to przynajmniej wyciągniemy z tego wnioski i więcej nie popełnimy tego samego błędu. Ja osobiście nie raz miałam dni kiedy myślałam, że cały świat jest przeciwko mnie. Wcale tak nie było. Sama nie dawałam dojść do mnie dobrym rzeczom i do wszystkiego byłam negatywnie nastawiona. Cieszę się, bo teraz rzadko zdarzają mi się takie sytuacje.
    Kocham każdy moment mojego życia, za to że buduje moją historię. W skrócie: I love my life. ♥

    ♥ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Mądrze i motywująco napisane! :) Od jakiegoś czasu staram się w pełni siebie zaakceptować i całkiem dobrze mi to idzie. Niestety jest też cienka granica między akceptacją a egoizmem i trzeba na to uważać.

    _______________
    MY-LIFE-MY-TROUBLES.BLOGSPOT.COM
    WSZEDZIEKSIAZKI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeju jakie ty masz prześliczne włosy <3

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  38. ja w pewnym sensie uwazam moje zycie za idealne wlasnie, mimo wsyzstkich problemow, ktore czasem nam doskiweraja, jestem zdrowa, mam rodzine, mam przyjaciol, przeciez to jest zycie idealne! :)

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  39. O tak,masz rację.Nie warto tracić chwil na załamywanie się nad sowimi niby wadami ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne zdjęcia, post mądry,nie narzekajmy, popatrzmy przecież my mamy to, o czym wiele osób marzy..
    Mój blog---KLIK

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetnie napisane! Aby być szczęślwym trzeba zacząć akceptować siebie :)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawe pojęcie, super to napisałaś:)
    Genialne zdjęcia, śliczne masz włosy ♥

    Zapraszam serdecznie na mojego bloga- kliknij✿

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja doceniam małe rzeczy, staram się akceptować samą siebie, ale faktycznie gdy jest źle, nie da się patrzeć na wszystko optymistycznie i cieszyć się chwilą :)
    Super zdjęcia! :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  44. Masz rację, jakby wady stały się naszymi charakterystycznymi cechami rozpoznawalnymi - byłoby o wiele lepiej :)
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczne zdjęcia, a post bardzo motywujący!

    smallerdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Jestem bardzo zachwycona jakością i obróbką Twoich zdjęć, dodatkowo jesteś bardzo fotogeniczna i masz śliczne włosy <3 :)
    Bardzo mądry i motywujący wpis :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja też mam kręcone włosy i dość nietypową urodę. Kiedy byłam młodsza uznawałam to za moje wady, ale teraz ... to moje największe zalety które sprawiają ze jestem wyjątkowa, różnię się od innych :) Pokochałam je! Ale żeby to zrobić trzeba najpierw poczuć się szczęśliwym człowiekiem. A życie bez problemów byłoby za nudne :) bo przez nie potrafimy docenić szczęśliwe chwile
    Piękne zdjęcia!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piekne zdjecia <3 ciekawie napisany post!
    patrycja-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczne zdjęcia! Post naprawdę przemyślany, brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny post. Musimy starać się myśleć tylko o pozytywnych rzeczach.
    Zazdroszczę pięknych włosów ♥

    Obserwuje i zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczne zdjęcia! Masz racje nasze wady powinny się zmienić na nasze zalety

    ✿tyneczkapisze✿- kliik!

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękne zdjęcia! ♥ To my decydujemy o naszym szczęściu i my możemy jemu zapobiec, często w głupi sposób.

    Miłego dnia :*
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgadzam się w zupełności! Każda nasza wada może stać się naszą zaletą. Na przykład fakt, że posiadamy odstające uszy robi nas oryginalnym, a nie kimś "innym", czy też "gorszym". Wystarczy pozytywnie do tego podejść i nie zamartwiać się tym, że nie wyglądamy tak jak inni, bo spójrzmy prawdzie w oczy, co by było ciekawego w świecie, gdyby każdy wyglądał tak samo ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczne zdjęcia! ^.^ ;))

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczne zdjęcia!! Zakochałam się w tym bokeh, który robi tw aparat !! ;) Świetny post ;) Pozdrawiam! A tymczasem zpraszam do siebie -->KLIK<-- jeśli ci się spodoba zostaw obs albo kom :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    Môj BLOG /KLIK/

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo mądry post!
    http://karka-skoczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  59. Na świecie nie ma ideałów, ale kto powiedział, że nie można do nich dążyć :)
    Śliczne zdjęcia i mądry post!

    julia-karwowska.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękny post Julka, zarówno zdjęcia jak i (a przede wszystkim) tekst!
    Wiadomo, że nad samoakceptacją trzeba pracować, ale kiedy ktoś porusza ten temat w taki sposób, to staje się to o wiele łatwiejsze! :)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgadzam się, każda wada może zostać zmieniona w zaletę, jeśli tylko my tego chcemy :) śliczne zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie można dostrzegać w sobie jedynie samych wad, każdy przecież ma jakieś zalety i to nad nimi powinien zatrzymać się na dłużej. Problemy są nieuniknione, każdy przechodzi przez ciężkie chwile, ale nie należy wątpić w szczęście. Ono chowa się nawet w tych najmniejszych, codziennych rzeczach.
    Przepiękne zdjęcia!

    Pozdrawiam,
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgadzam się w 100%! Nikt nie jest idealny, chociaż niektórzy zdają się właśnie tacy być. Nasze życie będzie szczęśliwe tylko wtedy, jeśli docenimy to co mamy. Ostatnio znalazłam bardzo mądry cytat : Szczęście to nie posiadanie wszystkiego, co chcemy mieć. Szczęście to docenienie wszystkiego co mamy i cieszenie się z tego!''. Ja zawsze staram się doceniać to co mam. Bardzo denerwują mnie osoby, które mówią że są nieszczęśliwe z powodu jakiejś błahostki. Moja koleżanka narzekała ostatnio na swoje nogi. Ona na nie narzeka, a niektórzy w ogóle ich nie mają...
    Przecudowne zdjęcia, wyszłaś genialnie ♥

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – NOWY POST I DESIGN! KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  64. Ani my, ani nasze życie nigdy nie będzie idealne, dlatego trzeba zacząć zauważać jego pozytywne strony, a nie te negatywne. :)
    Cudowne zdjęcia!

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetny post i mądre, życiowe słowa, które popieram. :) Jak zawsze cudowne zdjęcia *.*

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Zdjęcia przepiękne jak zawsze :) Nikt nie jest idealny, mimo, że może nam się tak wydawać. Musimy cieszyć się z tego co mamy, doceniać najmniejsze rzeczy, ale rzeczywiście gdy wszystko idzie źle ciężko jest doceniać to co mamy.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  67. Śliczne zdjęcia! Zazdroszczę wyglądu bloga ;)
    obserwuje i pozdrawiam ;)
    http://true-less.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Wysłałam maila, mozesz odpisać? :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Masz piękny wygląd bloga, niestety nie jestem w tych klockach za dobra :(
    Ja swoje zycie uważam za naprawdę dobre. Mam zdrowych rodziców, którzy kochają mnie całym sercem, mam wspaniałych przyjaciół, którzy lubią mnie taką, jaką jestem, uczę się dobrze, spełniam swoje marzenia i rozwijam swoje pasje. Mam też pupila, który zawsze merda ogonem na mój widok i uwielbia lizać mój nos. Nie chciałabym niczego w moim życiu zmieniać.
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Post dał mi dużo do myślenia :]
    Cieszę się, że jestem w pełni sprawna, mam kochanego psa, rodzinę <333
    Śliczny wygląd bloga ^.^

    Zapraszam: http://bywikkis.blogspot.com/2015/07/przeglad-strony-dresslinkcom.html
    Poklikasz w linki w przeglądzie strony dresslink.com? Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  71. Mi zawsze przeszkadza moja figura, cwicze już od 2 lat z przerwami i nadal nic. Egh czasem trzeba zaakceptować wady i tak jak mówisz moga one stać się czymś co będzie nas wyrózniać.
    super to napisałaś :* kocham twoje włosy haha :*
    Mój blog___Klikk!

    OdpowiedzUsuń
  72. Zgadzam się z tobą, śliczne zdjęcia *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo ładne zdjęcia :) Ślicznie wyglądasz!
    _________
    Pozdrawiam, blog :*

    OdpowiedzUsuń
  74. Post daje dużo do myślenia, a zdjęcia cudowne!

    maddieloook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Musimy nauczyć się dostrzegać nasze zalety, a nie myśleć tylko o wadach. Nie ma ludzi idealnych:)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  76. W biegu często niestety zapomina się o tych małych rzeczach, które mogą przynieść nam radość i piętnuje się wszelkie problemy oraz własne wady. A wystarczy tylko na chwilę się zatrzymać i zauważyć jak wiele szczęścia mamy przy sobie. Jednak ludzie zawsze wolą sobie wszystko komplikować...
    Podzielam Twoje zdanie i podpisuje się pod tekstem objema rękami.
    Pozdrawiam, Laru!

    OdpowiedzUsuń
  77. wspaniały post daje dużo do myślenia

    zapraszam do mnie :* http://xxlevxx1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Według mnie o swoich wadach lepiej nie myśleć, a skupić się na zaletach i je podkreślać :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Wspaniały post :) Kiedy zmienimy swoje nastawienie i naprawdę będziemy chcieć, możemy zaakceptować swoje wady. :)
    nieprzescigniona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń