19 sie 2015

ŚWINOUJŚCIE & BERLIN 2015

Właśnie piszę dla Was z pokoju wynajętego w Szczecinie, po całym dniu zwiedzania, jedzenia tajskiego obiadu i smakowania wspaniałych lodów w Fabryce Lodów. Jutro z rana wracam do domu, długa podróż przede mną. Jak pewnie większość z Was wie, a to za sprawą Instagrama (@pieknainaczej), przez ostatnie 2 tygodnie byłam nad naszym pięknym polskim morzem w Świnoujściu. Na szczęście (!) udało mi się uciec od tych piekielnych upałów na południu Polski ( i nie tylko). U Nas temperatura wahała się między 25-32 stopni, podczas kiedy temperatura na południu przekraczała 40 a nawet 45 stopni. Plaże w Świnoujściu nie bez powodu są nazywane najszerszymi i najpiękniejszymi plażami w Polsce. Niestety nie należą one do najbardziej wyludnionych i "parawaning" idzie pełną parą. Leżąc na plaży nie ma się nawet widoku na morze, bo wszędzie tylko parawany i namioty. Miałam również wrażenie, że Niemców jest zdecydowanie więcej niż Polaków. Nie obyło się również bez najlepszej kawiarni na świecie El Papa Cafe Hemingway! Ciasta, które tam serwują oraz lemoniady są rewelacyjne. Idealne połączenia smakowe, dobra jakość i idealny klimat. Nic dodać nic ująć! Zapomniałabym! Niedaleko naszego mieszkania był lumpeks z całkiem niezłym towarem. Także spodziewajcie się za jakiś czas jakiegoś haulu! :)
Podczas pobytu zawitałam również w samym Berlinie. Nigdy tam nie byłam, ale od samego początku wiedziałam, że Polska jest dużo piękniejszym krajem. Nowoczesna architektura pomieszana z zapierającymi dech w piersiach zabytkami idealnie opisuje to miasto. Niestety wszędzie są jakieś rozkopy, budowy, rury... To nie daje najlepszego efektu końcowego, no ale za jakiś czas pewnie to miasto będzie dużo ładniejsze. Nie będę już przynudzać. Zapraszam do oglądania zdjęć. A wy w komentarzach piszcie, jak wyglądały Wasze wakacje :)


 *zwróćcie uwagę na przesympatyczną panią na drugim planie heh

83 komentarze:

  1. Pochodzę z Międzyzdrojów :) Mój mąż jest ze Świnoujścia <3 Jak będziesz następnym razem to gorąco polecam pijalnię czekolady "Mount Blanc" przy świnoujskiej promenadzie :) No i mam nadzieję, że promy nie sprawiły za wielu trudności ;)

    Zapraszam do mnie 
    VerryBerry Girl xxx - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! mimo że mieszkam na północy Polski, nigdy nie byłam w Świnoujściu, koniecznie muszę się wybrać :)
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Praawdziwa fabryka lodów? No wow! Świetne zdjęcia ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/2015/08/przeglad-sklepu-dresslink.html - mogłabyś poklikać i pomóc? czeka tam konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne zdjęcia! Gratuluję udanego zwiedzania! Czekam na fotki ze Szczecina.

    RZEKA I WODNE ROWERKI w MIĘTOWYM ZESZYCIE KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglada na to, że wyjazd udany :) piękne zdjecia!
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że wyjazd uważasz za udany ^^
    To, że jesteś w Świnoujściu wiem z Instagrama (który jest świetny).
    Zrobiłaś przecudowne zdjęcia! ♥
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Świnoujście to piękne miasto! Kocham morze i chciałabym się tam wybrać gdyż byłam tylko raz. Zdjęcie zachodu słońca na plaży mnie urzekło! :) W Berlinie nie byłam ale nie wiem czy mnie tam ciągnie. Wyjazd musiał być udany.

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. nie bylam nigdy ani tu, ani tu :/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam <3 Piękne zdjęcia <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia! To drugie jest naprawdę niesamowite! *.*

    julia-karwowska.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudne zdjęcia ! Jestem zakochana w nich !!!!

    http://mvg-ddy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia! :) Ja wakacje spędzałam w domu i ostatnie dni również tak spędzę :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, muszę się tam kiedyś wybrać :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  14. brakowało mi tego typu zdjęć tutaj :)
    strasznie chciałabym jeszcze w tym roku pojechać nad morze i do Berlina, piękne miasto :)
    ja wakacje spędziłam głównie w domu i kilka razy byłam na mazurach, ale nie na długo :/
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tez nigdy nie bylam w Berlinie, a nad morzem bylam w Jastrani. Tez widzialam sporo niemocow :) piekne zdjecia
    patrycja-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia ;)
    Ja byłam nad jeziorem ze znajomymi ;)
    zapraszam http://true-less.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny post , zwłaszcza zdjęcia :)
    Zapraszam na najnowszego posta na moim blogu , o miłości ♥ - sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. zazdroszczę wyjazdu nad morze!Aż mi się zachciało jechaać..Zdjęcia jak z widokówki.Śliczne!
    kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie cudowne zdjęcia! Naprawdę!~Są mega śliczne :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczne zdjęcia! ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia, miło się ogląda! :)
    Ja w te wakacje nigdzie nie pojechałam, miałam taką możliwość, ale nie chciałam. Wolałam przesiedzieć je w domu i się lenić. ;)

    _______________
    MY-LIFE-MY-TROUBLES.BLOGSPOT.COM
    WSZEDZIEKSIAZKI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zwykle cudowne zdjęcia, aż chce się ruszyć z domu. Nigdy nie byłam ani w Berlinie, ani w Świnoujściu!

    luska-everywhere - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam w Świnoujściu, ale wyjechałam w zeszły piątek. Chyba Cię widziałam! Również byłam w Berlinie :) Ja jakoś ominęłam budowy, ale jadąc zaliczyłam wszystkie czerwone światła XD Cudne zdjęcia, ja za swoje zabrałam się w ostatni dzień, kiedy mega wiało.
      czlowiek-zelazko.blogspot.com

      Usuń
  25. Piękne zdjęcia. Byłam w Berlinie jak miałam coś koło 7 lat i nie pamiętam praktycznie nic oprócz wieży telewizyjnej. W te wakacje byłam w Wiedniu (po drodze też w Brnie) i całkiem miło spędziłam czas na zwiedzaniu tych pięknych miast.

    http://whispersofstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczne zdjęcia!

    maddieloook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne zdjęcia!
    Ja swoje wakacje spędziłam za granicą, na Teneryfie i w Finlandii. Będąc w Finlandii też ominęła mnie fala upałów :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. Super blog, zapraszam do nas ;)
    O rany jak ja bym chciała jechac do Berlina
    nowaksisters.blogspot.com <== KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Byłam kiedyś nad morzem.
    Jakie piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne zdjecia! Również w tym roku byłam w Świnoujściu :)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja również w te wakacje byłam nad naszym cudownym polskim morzem, ale zawsze witam do mieściny, gdzie ludzi nie jest wiele (kiedyś myślałam, że liczba turystów tam jest ogromna, ale jak słyszę i widzę, co działo się w innych miejscach nad naszym morzem, to wiem, że miałam szczęście!) i właśnie mogłam dzięki temu poczuć ten prawdziwy klimat Bałtyku- uspokajający, groźny, a jednocześnie niezwykłe urzekający i wręcz uzależniający! A w Berlinie nigdy nie miałam okazji się znaleźć, w ogóle jestem bardzo ciekawa germańskich państw, bo nigdy w żadnym jeszcze nie byłam, ale wszystko przede mną! Cudowne fotografie oczywiście! :D

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie byłam jeszcze w żadnym z tych miejsc :( Ja wakacje spędziłam w domu ;)
    Zdjęcia są cudowne! Zwłaszcza pani na drugim tle :D hahah
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja właśnie w tym czasie byłam na południu Polski. To prawda upały były straszne (chociaż lubie upały).
    Zakochałam się w tych zdjęciach ♥

    http://hellojulia-julia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja niestety nigdy nie byłam w okolicach Szczecina/Świnoujścia, ale również słyszałam, że są tam piękne plaże :) Bardzo chcę kiedyś zwiedzić Berlin, uczę się niemieckiego i fajnie byłoby przetestować ten język hah :D
    Świetne zdjęcia i super wyjazd!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne zdjęcia! Jeszcze nigdy nie byłam nad polskim morzem, ale już za tydzień się tam znajdę :D
    Ale Ci się udało z tymi upałami, haha :D
    Faktycznie bardzo urocza ta pani na dalszym planie zdjęcia :'))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne zdjęcia! Fajnie się bawiłaś! (pani się tylko otrzepywała..xd)
    Mój blog---KLIK

    OdpowiedzUsuń
  37. Zdjęcia są piękne!!! <3
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna fotorelacja:) Zdjęcia są mega śliczne!

    Pozdrawiamy cieplutko!
    Twins Life- klik♡

    OdpowiedzUsuń
  39. Mega dawno nie byłam nad polskim morzem, a przez te zdjęcia nabrałam jeszcze większej ochoty, żeby tam pojechać! :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja rok temu byłam nad polskim morzem:D
    Zapraszam na mojego bloga.Nie jest on typowym blogiem modowych.Pisze tu o moich przemysleniach:)
    Obserwuje i licze na to samo:)
    http://weronikaijejprzygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowne zdjęcia, byłam w tym roku w Świnoujściu i bardzo mi się tam podobało :)

    Poklikasz w linki? :) MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow, zdjęcia z nad morza są przecudowne, szczególnie te ostatnie, masz talent *-* Też byłam nad morzem, niestety pogoda nie dopisała i nie udało mi się zrobić fajnych zdjęć, ale co tam, za rok sie uda :D

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – NOWY POST I DESIGN! KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  43. Nigdy nie byłam ani w Świnoujściu, ani w Berlinie. Świetne zdjęcia!

    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. chciałabym odwiedzic oba miasta ;p nigdy nie bylam w zadnym

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam identyczne zdjęcie morza przy zachodzie morza (: Mieszkam na Pomorzu więc dla mnie nic nowego. Według mnie dużo bardziej klimatyczny jest Sopot
    Starówka, Molo i pan sprzedający plakaty co roku.
    www.imbirkowy-blog.blogspot.com
    U mnie relacje z pomorza prawie cały czas- Gdańsk, Dębki...

    OdpowiedzUsuń
  46. cudowne zdjęcia, zazdroszczę tej wycieczki ♥ no i nie mogę doczekać się haulu ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Prześliczne zdjęcia! No i ta pani na drugim planie haha :D

    JULLY-BLOG.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja byłam w Świnoujściu od 25 lipca do 1 sierpnia. Wtedy niestety było tam całkiem deszczowo i pochmurnie, ale niekiedy słońce wygrywało i ukazywało się chociaż na chwilę :) Kojarzę ten mały stateczek na 3 zdj od góry. Widzę, że Ty również przeszłaś plażą do Niemiec:*
    szczypta-radosci.blogspot.com(KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczne zdjęcia! ale ty jesteś ładna! :O
    Mój Blog - klik! <--zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczne zdjęcia! Ja wczoraj wróciłam znad morza :)

    Zapraszam do mnie na nowego posta! :D
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękne widoki, nie mogę się doczekać haul'u lumpeksowego! Pozdrawiam!!! 👌😘🌇

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczne zdjęcia! Ja wakacje spędziłam w Anglii, ale pozwiedzałam też trochę Polski :)
    Czy mogłabyś poklikać mi w linki w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Jak zawsze piękne zdjęcia i pyszne jedzonko <3 A Pani, rzeczywiście przesympatyczna ;p

    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  54. Też byłam nad morzem Bałtyckim :)

    wera6wiki

    OdpowiedzUsuń
  55. sliczne zdjecia, ja nigdy nie bylam w swinoujsciu, ani w berlinie

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudne zdjęcia, aż brak mi słów! *-*
    Marzy mi się pobyt w Berlinie..
    Pozdrawiam! :)

    http://anja-bloguje.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  57. Jakiego obiektywu używałaś robiąc te zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  58. jejku, zdjęcia są przecudowne ! :) zawsze chciałam pojechać do Berlina :) ja byłam w Hiszpanii i nad naszym polskim morzem :)

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  59. Cudowne zdjęcia! aż podczas ich oglądania się trochę rozmarzyłam:)
    Mój Blog hdshua.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  60. cudowne zdjęcia *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Byłam kiedyś w Świnoujściu, to super miasto! :)
    Ooo, ale mi zrobiłaś ochotę na wycieczkę do Berlina!


    NOWY POST! Kliknij tutaj
    JAK ZACZĄĆ WSPÓŁPRACĘ? Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetne zdjęcia ☺

    Zapraszam ☺ http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Za każdym razem zachwycam się Twoimi zdjęciami!
    W Berlinie nigdy nie byłam, chociaż to jest jedno z moich marzeń.
    Wakacje spędziłam na rozwijaniu mojej pasji- jazdy konnej. Oprócz tego byłam u swojej przyjaciółki na kilka dni. Resztę wakacji spędziłam/spędzam (nie zapominajmy-jeszcze cały czas trwają! :D) w towarzystwie znajomych. :)
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Wooow! Super blog jestem tu pierwszy raz i na pewno zostanę na dłużej,prześliczne zdjęcia.
    http://fire-of-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Śliczne zdjęcia :) Musiało być świetnie!
    Ja w tym roku trochę się najeździłam :D
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ale tam wszędzie jest ślicznie <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Ciekawie piszesz
    Obserwuję ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Wszędzie jest cudownie <333
    Bardzo łądne zdjęcia ;*

    http://bywikkis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń