11 lip 2015

Nudne wakacje? To nie problem!

Czyli jak dobrze wykorzystać wakacje 2015

Zdrowe odżywianie
W te wakacje zdecydowanie stawiam na zdrowe odżywianie. W lato jest dużo łatwiej, ponieważ na targach pojawiają się coraz to smaczniejsze owoce i warzywa. Warto zamienić gotowe słodycze na pyszne owocowe desery. Rano mamy więcej czasu, warto go poświęcić na przygotowanie wartościowego śniadania. Bardzo polecam Wam owsiankę na jogurcie z ulubionymi owocami. Nie dość, że pyszna i zdrowa, to jeszcze ładnie wygląda. Jednak o zdrowym odżywianiu napiszę trochę więcej w osobnym poście. Oczywiście nie obejdzie się bez smakowitych zdjęć :)
Spotkania ze znajomymi
Nie ukrywajmy. Wakacje bez znajomych to nie wakacje. Spotkania w gronie przyjaciół to najlepsza rzecz pod słońcem. Nie ważne gdzie, jak i kiedy. Ważne, że razem! Jednak, jeśli chcecie aby dany dzień zapadł Wam w pamięci to wypad nad jezioro czy piknik będzie świetnym pomysłem. Możecie również zrobić wieczornego grilla na którym nie muszą pojawiać się tylko nudne kiełbaski. Cukinie, bakłażany, kolby kukurydzy czy słodkie pianki też się nadadzą. Warto zgrać ulubioną playlistę, bo śpiewanie w takim gronie jest najlepsze! 
Sport
Siatkówka, tenis, rolki, rower, skakanka, bieganie, kurs tańca, basen, ćwiczenia z Mel B- jest wiele sposobów na to aby aktywnie spędzić czas. Pamiętajcie aby mieć przy sobie butelkę wody, bo wysiłek fizyczny jeszcze bardziej odwadnia organizm. Po takim treningu Wasz humor na pewno się poprawi, a to za sprawą endorfin. Ponadto, jeśli spędzicie ten czas na słońcu, w Waszej skórze wytworzy się witamina D. Jak widać, same korzyści, a więc do dzieła! :)
Muzyka na każdym kroku
Nie wyobrażam sobie wakacji bez muzyki, do której nogi same zaczynają tańczyć. Warto puszczać ją jak najczęściej, nasze samopoczucie zdecydowanie się polepszy. Może znacie jakieś świetne kawałki? Z chęcią posłucham :)
Czytanie książek
Z tym podpunktem u mnie jest najgorzej. Przeczytanie jednej czy dwóch książek wciągu wakacji to sukces. Także wyznaczyłam sobie cel- 5 książek w przeciągu tych 2 miesięcy. Niestety nie mam jeszcze określonych "książkowych planów", ale może Wy znacie jakieś warte przeczytania książki? Piszcze w komentarzach!
Wyglądaj ładnie nie tylko na zewnątrz
Z własnego doświadczenia wiem, że kiedy w domu nie jestem pomalowana, moje ubranie nie nadaje się nawet do umycia podłóg, a ja przypominam raczej zombi, to oczywiste jest to, że ten dzień będzie zmarnowany. Dlatego postanowiłam nieco zadbać rano o swój wygląd, tak żeby przechodząc koło lustra nie przestraszyć się własnego odbicia. Możecie również poeksperymentować z makijażem i przy okazji porobić zdjęcia.
Poopalaj się
W końcu lato to idealny czas na opalanie. Weź ze sobą książke, okulary przeciwsłoneczne, nawet nie zorientujesz się jak szybko złapałaś opaleniznę. Dla tych co zamiast ładnego brązowego koloru łapią czerwone poparzenia, radzę opalać się w cieniu. Mogłoby się wydawać, że cień nic nie da, ale uwierzcie mi, że dla takiej skóry to będzie wystarczające.
Rozwijanie swoich pasji
Każdy to wie, że wakacje to idealny czas na zajęcie się własnym hobby. Lubicie kuchnie? Świetnie! Popisowa kolacja w gronie najbliższych będzie idealna! Lubisz piec? Poszukaj na internecie pięknych babeczek czy innych ciast i opanuj do perfekcji ich przyrządzanie i dekorowanie. Uwielbiasz pływać, jeździć na rolkach? To idealny czas na to. Rysowanie również wymaga dużo czasu, więc udoskonalenie swoich umiejętności w czasie tych 2 miesięcy to również dobry pomysł.
Pielęgnacja włosów, skóry i paznokci
Ja w te wakacje zaczynam kurację olejowania paznokci olejem rycynowym. Codzienne kremowanie rąk również wpłynie dobrze na paznokcie i skórę wokół nich. Można także olej rycynowy wykorzystać do rzęs, aby stały się one zdrowsze i dłuższe. Co do włosów to polecam odżywkę z siemienia lnianego. Należy zalać ziarenka lnu wrzątkiem i poczekać aż utworzy się zawiesina. Następnie należy odcedzić ją od pestek i taką maseczkę nałożyć na włosy i odczekać 20 minut. Po tym czasie dokładnie ją zmyć. Na moich włosach było widać efekty, więc na Twoich na pewno będziesz widzieć różnicę.
Więcej filmów i seriali
To niezły pożeracz czasu, ale dla wartościowych filmów naprawdę warto poświęcić swój wolny czas. Może odstawmy na moment nic nie wnoszące do naszego życia komedie romantyczne i pooglądajmy coś sensowniejszego? 
Nauka ulubionych przedmiotów
Wiem, co sobie myślicie. Nauka w wakacje? Chyba ona zgłupiała. Ale jeśli naprawdę macie ulubiony przedmiot, którego nauka nie sprawia wam trudności, to warto wykorzystać ten czas na podgonienie materiału na przyszły rok szkolny. Jeśli chodzi o angielski to chyba każdy się ze mną zgodzi, że nauka tego języka nie jest aż taka zła. Angielski jest tak naprawdę wszędzie, bez niego ani rusz. Jak widzicie na zdjęciu, moje fiszki przydadzą się kiedy będę za granicą i sytuacja będzie wymagać nieco ostrzejszych słówek XD
Nauka czegoś nowego
Nie umiesz pływać? Jeździć na deskorolce? Nie masz pojęcia jak się przedstawić po francusku lub włosku? Świetnie! W wakacje możesz to opanować. Wystarczy tylko nie wątpić w siebie i mieć chęć by poznać coś nowego.
DIY
Jak patrzę na niektóre krótkie spodenki za 100zł to ręce mi opadają. Jak można wydać aż tyle na ucięte spodnie? Właśnie dlatego poszukuję w lumpeksach spodni, z których będę mogła wykonać własne. Za mniej niż 20zł! Chcesz zmienić wystrój pokoju? Lampiony, świeczniki, kolorowe ramki na zdjęcia i wiele innych ozdób własnego wykonania będzie świetnym pomysłem. Na pinterest.com znajdziecie bardzo dużo pomysłów.
Zwiedzanie dużych miast
Polska to piękny kraj, warto dowiedzieć się o nim jak najwięcej. Każde miasto kryje swoją historię i jest pełne pięknych zabytków i widoków. Ja zwiedziłam już Kraków, Wrocław, Warszawę, Toruń, Łódź, Przemyśl, Gdańsk, Sopot, Gdynię i inne mniejsze miasta. W tym roku planuję zwiedzić Szczecin, Poznań, Świnoujście. 
Zmiana fryzury
Nowy kolor włosów, kolorowe końcówki, ombre, ścięcie włosów, zrobienie grzywki- wszystkie zmiany będą dobre. Ja niestety nie mogę sobie pozwolić na farbowanie, bo moje włosy wyglądały by już totalnie jak siano, jednak ścięcie włosów zrekompensuje mi to. Wakacje to w końcu czas zmian :)
Sprzedać stare ubrania, w których już nie chodzisz
Otwórz szafę, pomyśl, które ciuchy nie nadają się już do chodzenia, a co dopiero do sprzedania. Oddaj je potrzebującym lub połóż koło śmietnika. Tobie już nie będą potrzebne. Ciuchy w dobrym stanie, ale takie w których na pewno nie wyjdziesz na ulicę sprzedaj np. na vinted.pl
Przemeblowanie pokoju
Przestawienie mebli w inne miejsca może sprawić, że pokój wyda Wam się większy. Zmienienie dodatków i kolorystyki nadadzą klimatu. W sklepach są duże wyprzedaże, może znajdą się jakieś perełki w przystępnych cenach? Ozdoby DIY na pewno dodadzą oryginalności waszym pokojom. Mam w planach zrobić post Room Tour, postaram się wszystko dopiąć na ostatni guzik jeszcze przed zakończeniem wakacji.
Zmiana wyglądu bloga
Nic tak nie pomaga na brak weny w blogowaniu jak zmiana wyglądu. Już w głowie mam kilka pomysłów, mam nadzieję, że uda mi się je zrealizować. Oczywiście z czyjąś pomocą :)
Odnowienie starych znajomości lub zapoznanie się z osobami z nowej klasy
Utrzymujesz słaby kontakt ze znajomymi z podstawówki? Może czas to zmienić? Ustalcie kiedy chcielibyście się spotkać i do dzieła! Warto odnowić swoje stare znajomości! Jeśli natomiast, tak jak ja, idziecie do nowej szkoły, może warto było by wszystkich poznać jeszcze przed 1 września? Mała integracja nie zaszkodzi :)))

Jeśli macie jeszcze jakieś pomysły na to aby nie nudzić się w wakacje, piszcie w komentarzach, z chęcią poczytam! :)

90 komentarzy:

  1. Świetny i bardzo motywujący post! Masz rację, te 2 miesiące to czas, którego nie możemy zmarnować. Kiedy nie mamy pomysłu jak ich spędzić wystarczy wejść na twojego bloga :)
    Kilka tych podpunktów nawet sobie zapisałam, żeby nie zapomnieć, hahaha ^^

    Śliczne zdjęcia (jak zawsze) ♥
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę pomocny i inspirujący post :D To będą naprawdę udane wakacje!

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zamierzam zajac sie troche fotografia, pojsc na wode, i cos zmienic w blogu

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! Natchnęłaś mnie do działania, a teraz planuje co i kiedy :)
    Dziękuję! x

    ✖ NicolaL ✖

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post, ładne zdjęcia. Ja teraz czytam Kosogłosa, ale chciałabym przeczytać Papierowe miasta.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne pomysły! :) J zamieram ćwiczyć, zrobić remont w pokoju i zacząć zdrowiej się odżywiać :D Przepiękne zdjęcia ♥

    U mnie konkurs, do wygrania super nagrody, post promujący i wiele więcej!

    ✿ Julia And Fashion – KONKURS KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile super pomysłów.Jak dopadnie mnie nuda to na pewno skorzystam :D.
    Pozdrawiam!
    magda.sara

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak cieszę się, że napisałaś ten post. Bardzo mi pomogłaś, bo szczerze mówiąc siedzę cały czas w domu i nie mam co robić! Na szczęscie już jutro wyjeżdżam.

    http://follow-dreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Co do książek polecam Ci (jeśli oczywiście nie czytałaś) "Girl online", całą trylogię "Igrzyska śmierci" oraz "W śnieżną noc". Wszystkie według mnie są godne przeczytania ;).
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  10. Jazda na rowerze - to teoretycznie zalicza się do sportu, ale jeśli zrobi się małą wycieczkę do lasu, na przykład na jagody - potem można zrobić jagodzianki! ;)
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. oo naprawdę bardzo fajne sposoby na zwalczanie nudy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post, mega motywujący :)
    Ja też w te wakacje zamierzam wziąć się za czytanie, ale jak na razie wzięłam się za e-booka, więc moje ukochane "Pamiętniki Wampirów" troszkę poczekają :D Jeśli lubisz romantyczne książki z elementami fantastyki to gorąco polecam! ^^
    Ze sportem na razie ciężko, bo póki co leniuchuję, ale spróbuję wyskoczyć w tym tygodniu na rolki :)

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno wykorzystam te pomysły, są świetne! Cudowne zdjęcia! :)

    aleksandra-brycka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post ♥ na pewno skorzystam z Twoich cennych porad :)
    Cudowne zdjęcia, takie inspirujące :)
    mój blog - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja pochłonęłam już cztery książki w ciągu nie całego tygodnia hah! :)
    Świetne sposoby, na pewno skorzystam z nich!

    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG - KLIIK:)!

    OdpowiedzUsuń
  16. żeby nie nudzić się w wakacje czytam książki <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja w te wakacje chciałam przeczytać dużo książek oraz nauczyć się robić lepsze wyglądy na bloga :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja z moich wakacji jestem bardzo zadowolona :)
    _________
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Aż tylu pomysłów w jednym miejscu nie widziałam, duży plus za to, na dodatek są ciekawe i warte wykorzystania. :) Ja właściwie korzystam ze wszystkich, a przede wszystkim dużo czytam. Przez szkołę i brak czasu bardzo zaniedbałam czytelnictwo, strasznie mi z tym źle. Na szczęście mam wakacje, w tym miesiącu przeczytałam już 4 książki, od razu lepiej! ^^

    _______________
    MY-LIFE-MY-TROUBLES.BLOGSPOT.COM
    WSZEDZIEKSIAZKI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny blog - masz nowego Obserwatora:). Pozdrawiam ze Spinek i Szpilek:) www.spinkiiszpilki.blogspot.com

    Polecam Ci na wakacje tę pozycję: "Powieść o Zeldzie Fitzgerald" T. A. Fowler (Wydawnictwo Amber) - sama ją teraz czytam i jestem zachwycona:). Lubisz biografie?

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post i oryginalnie napisany w porównaniu do wieelu blogów! :) Ja jak na razie spędzam duużo czasu ze znajomymi i bardzo się z tego cieszę, w końcu po to są wakacje! :)

    Jesli możesz poklikaj w linki w tym poście! :) ----->KLIK!
    ZAPRASZAM NA WAKACYJNY KONKURS! :) KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne rady! Wszystkie mi się spodobały.
    Ja podczas wakacji chcę poduczyć się angielskiego. Bez tego języka ani rusz. Dlatego na pewno na dobre mi to wyjdzie. Chciałabym również obejrzeć filmy i seriale, na które nie miałam czasu w roku szkolnym.

    Pozdrawiam, http://nataa-natkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeju♡ Ile wspaniałych porad na wakacje! :')

    Zapraszam do sb mary-and-mint.blogspot.com

    pozdrawiam c;

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja lubię spędzać czas w ogrodzie, jeść sezonowe owoce, szwendać się po mieście, czytać książki, grywać z babcią w karty, spędzać czas z rodziną, spacerować po parku... :)

    Zapraszam:
    Miętowy Zeszyt

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja także w wakacje dbam o zdrowy tryb życia, a szczególnie o zdrowe odżywianie się. Tak naprawdę staram się trzymać tych zasad, ale przez moje spotkania z przyjaciółmi ostatnio to zaniedbuje ;-)

    22 - ffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne pomysły na miłe spędzenie wakacji! na pewno z większości skorzystam :)
    pozdrawiam cieplutko!

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejku, sporo świetnych pomysłów! ♥
    Szkoda, że nie spotkałam Cię we Wrocławiu :'c

    OdpowiedzUsuń
  28. ja właśnie zmieniłam fryzurkę, ścinać nie chce, ale kolor mam inny :D z blondu na ciemny :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Na pewno skorzystam z któregoś z twoich pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo mnie zmotywowałaś :) świetne zdjęcia *o*
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny i pomocny post :) Ładne zdjęcia. Pozdrawiam.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja mam zamiar przefarbować włosy :D Ciekawe Pomysły *_*
    http://awataryjnaa-krejzolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Jej naprawdę świetnie napisane! *.*
    Z piosenek to ostatnio moją ulubioną jest The Summer Set - Someone like you mega pozytywna! ^_^
    Hoho a jak będziesz w Poznaniu to chętnie bym cię oprowadziła! :D :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Dałaś na prawdę dużą motywację do działania w te wakacje! Ja z pewnością zajmę się nauką jazdy na rolkach. :)
    piankaofstyle.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  35. Rolki, badminton, muzyka, przyjaciele, DIY, morze, książki - kocham ! :)

    weraweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. chyba pierwszy post na ten temat, który mi pomógł i mega zainspirował!
    wszystkie pozostałe były raczej takie same, a teraz wpadło mi wiele pomysłów do głowy :)
    karik-karik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Tak! Nie warto zmarnować tych dwóch miesięcy na które czekało się aż 10 miesięcy! :D Trzeba szaleć i korzystać z błogiego odpoczynku od nauki i szkoły! :)
    Śliczne zdjęcia, zresztą jak zawsze ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  38. Najlepsze sposoby na nudę! Świetny post. ;)

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja już parę z twoich pomysłów w stu procentach wykorzystam :)
    Polecam Ci książkę 7 razy dziś, sama mam zamiar za nią się zebrać, bo podobno jest mega fajna :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Zauważyłam, że na zdjęciu czytasz książkę Johna Greena, osobiście uwielbiam tego autora i serdecznie polecam ci moim zdaniem jego najlepszą książkę ,,SZUKAJĄC ALASKI,, :)
    Super Post <3

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  41. Wakacje, to przede wszystkim czas na jakieś małe zmiany i odpoczynek. Świetne pomysły i rady co do ich spędzenia :)

    smallerdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam wprowadzać zmiany w moim życiu. W tym roku stawiam na kolor włosów i bloga oraz przyjaciół.
    Pozdrawiam, świetny post, jak zawsze :)

    http://roksana-kedzierska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Super pomysly! I tak w ogóle to masz prześliczna pościel <3
    patrycja-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ciekawy post i fajne pomysły! :*
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ciekawy post,z resztą jak zwykle :). Ty to potrafisz zmotywować do działania! W końcu nie ma co tak bezczynnie siedzieć przed komputerem i marnować tylko czas.
    ~Polecam Ci całą serię ,,Darów Anioła'' Cassandry Clare, o ile już nie przeczytałaś,więc odsyłam do pierwszej części pt. ,,Miasto Kości''. Oprócz tego, godna polecenia jest cała seria ,,Rywalek'',książka pt. ,,Girl Online'',
    z tym,że jest ona na góra dwa wieczory,bo jest bardzo lekka i przyjemnie się ją czyta,ewentualnie mogę Ci polecić ,,Metro 2033''.

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne inspirujący zdjęcia! I motywujący post (:
    Mój blog----KLIK

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo fajne propozycje. Chciałabym się poopalać, ale słońce mi uciekło :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam podobną listę w głowie, jeżeli chodzi o te wakacje!
    Zostaję tu na dłużej. Bardzo ciekawe posty, inspirujące. ♥

    supersubi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. genialne propozycje. Idealnie do mnie trafiają ;)

    Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Genialne propozycje, niedawno opublikowałam podobny wpis :) Zrobiłam już kilka rzeczy z twojego posta ha, ha :D Świetne zdjęcia!
    http://marrie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Super sposoby!
    Ja w te wakacje będę robić mnóstwo DIY i gotować :)

    Zapraszam na bloga: KLIK
    Grupa na fb: Dołącz do dreamers KLIK

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja rownie z uważam że za ucięte spodnie zapłacić 100 zł to trochę za dużo.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo motywujący post! Ja właśnie zmieniłam fryzurę, czytam dużo książek, poświęcam czas na rozwijanie moich pasji i spotkania ze znajomymi ;) Piękne zdjęcia.

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetny, ciekawy post! Właśnie teraz zamierzam więcej czytać w te wakacje i rozwijać swoje pasje :)
    Super zdjęcia ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo podobne mam plany na wakacje i jak na razie wykorzystuję je w 100% :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetny i motywujący post! Właśnie chciałam zmienić swoją fryzurę ale się boję, hah :)

    Mój blog, zapraszam- kliknij✿

    OdpowiedzUsuń
  57. uwielbiam wakacje, bo mam mnóstwo czasu na czytanie książek :)
    polecam książkę "Powód by oddychać"

    OdpowiedzUsuń
  58. Łoo, spora dawka pomysłów! Czy te wakacje będą udane, zależy tylko i wyłącznie od nas! :))
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. bardzo dobrze rozbudowałaś tego posta nie pozostając tylko na "wypad nad jezioro czy rower''
    zmiany są każdemu potrzebne, ja zaczynam za kilka dni od przemalowania mebli na biało!
    już sposób na lenia ;)
    wpadnij do mnie przy okazji :*

    OdpowiedzUsuń
  60. tyle dobrych rozwiązań na nudę! :)
    super :)

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetny post.
    Ja też chciałabym przeczytać jakąś fajną książkę, a nie wiem jaką.

    OdpowiedzUsuń
  62. Super pomysły! Jeśli chodzi o włosy to planuję obcięcie końcówek i zrobienie "ombre" :)

    http://www.daria-mikolajewska.blogspot.com/2015/07/summer-photomix-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  63. Dobre pomysły. Musiałaś się nieźle napracować przy tworzeniu tego posta. Widać ile w tobie jest energii. Wykorzystaj ją jak najlepiej. Udanych wakacji :)

    http://aniaas-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Dobra dawka pomysłów nie jest zła! :D

    chanelier.blogspot.com - mój blog ▼

    OdpowiedzUsuń
  65. Dobra dawka pomysłów nie jest zła! :D

    chanelier.blogspot.com - mój blog ▼

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja mam zamiar zrobić coś ze swoim pokojem, bo cały czas na niego narzekam, heh. No i, z designem bloga tak samo :)
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Śiwetne pomysły na pewno zczegoś skorzystam! Znam twój ból jeśli chodzi o włosy, miałam ombre i teraz moje włosy są w koszmarnym stanie mimo ścięcia :/

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetny post i mnóstwo cudownych pomysłów! :)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Mi tak samo ręce opadają widząc ceny tych krótkich spodenek. Też kupuję w lumpeksie i ucinam. Ostatnio znalazłam w nim perełkę spodenki z wysokim stanem za 9 zł.
    A tak poza tym to świetne pomysły na spędzenie wolnego czasu w wakacje! :)
    ♥Different Diamond♥
    Pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  70. Nie wiem jak czas wolny dla kogos może być nudny, przeciez jest całe mnóstwo rzeczy do zrobienia, w dzisiejszych czasach mamy ogrom możliwości :) Wymieniałabym co mi przychodzi do głowy, ale powstałoby z tego niezłe opowiadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetny post, na pewno skorzystam z większości porad, najbardziej podoba mi się pomysł z przemeblowaniem pokoju :)
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Zostałaś nominowana do LBA - szczegóły u mnie na blogu ^^
    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  73. Mega fajny post

    Zapraszamy do nas:
    labei357.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Korzystam z podobnych trików na udane wakacje :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Ja codziennie robię staram się wykonywać ćwiczenia rozciągające do szpagatu. To mój wakacyjny cel!
    Mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  76. Ja też sporo zmieniam w te wakacje :)
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Świetne pomysły, a zdjęcia jak zwykle idealne <3

    Zapraszam do mnie :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  78. supi pomysły! <3 Ja stawiam na aktywość w te wakacje!:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    Twins Life (klik) <-- duże zmiany u nas♡

    OdpowiedzUsuń
  79. Świetne pomysły. Muszę zacząć się do nich stosować, by wakacje nie przeciekły mi przez palce!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Świetne pomysły na nudę w wakacje :)
    Śliczne zdjęcia! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  81. Wydaję mi się, że wyczerpałaś już wszystkie możliwości, bo nic nie przychodzi mi do głowy. A co do DIY, to świetny pomysł. Ostatnio coraz częściej łapię się na tym, że segregując rzeczy, które mam w szafie, obok pudła "do kosza", stawiam te z napisem "DIY". Pewnie dlatego, że najzwyczajniej w świecie szkoda mi ich wyrzucić, a niekiedy są to ciuchy z metkami, w których nie chodzę. Wtedy w ruch idą nożyczki, ćwieki, naprasowanki i różne inne sprzęty. Jestem żywym dowodem na to, że niskim kosztem można wyczarować niekiedy bardzo fajnie ubrania, których jednym z największych plusów jest to, że są nasze i niepowtarzalne.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, jeśli masz ochotę http://secappuccino.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Świetne pomysły! :)
    Masz bardzo ładne włosy i nie wyglądają jak siano!

    nieprzescigniona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń