27 lip 2015

KILKA LUMPEKSOWYCH PEREŁEK

Tak jak zapewne zauważyliście, po raz kolejny zmieniłam wygląd bloga. Teraz będzie Wam łatwiej wyszukać określonego postu,a wszystko dzięki wyszukiwarce. Zrobiło się tutaj prosto i przejrzyście. Oczywiście po raz kolejny muszę podziękować niezastąpionej Julce z bloga Don't Be Normal, która idealnie przerysowuje moje "szkice" na bloga. Jak Wam się podoba?
Tak jak dzisiejszy tytuł posta mówi- pokażę Wam kilka perełek zakupionych w lumpeksach w ostatnim czasie. Jest ich niestety mało, ale mam nadzieję, że w najbliższym czasie znajdę jakieś nowe second handy (może w innych miastach?). A wy macie jakieś swoje ulubione lumpeksy? Jeśli tak, to podajcie koniecznie ich adres ;)
 krótkie spodenki- sh (12zł)
krótkie spodenki- sh (8zł)
kombinezon- sh (12zł)
 Klikniesz? Z góry dziękuję :)

92 komentarze:

  1. Śliczne ubrania <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczy wyglądają naprawdę dobrze! Lepsze niż z sieciówek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kombinezon jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No takich świetnych rzeczy bym się w lumpeksach nie spodziewała! :o
    $13.50 | $16.83 | $10.99 | $34.33 | $9.99 | $4.76

    ~ Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne perełki ♥ Ja też mam mnóstwo takich w swojej szafie, m.in. taki sweterek jak masz na drugim zdjęciu kupiłam za 10 zł :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne rzeczy, też uwielbiam sh :3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlaczego ja nie mogę znaleźć takich rzeczy w sh? Dlaczegooo?! Szukam, ale mi się odechciewa, gdy w szóstym ciucholandzie nic nie znajduję. :(
    Świetny nowy wygląd, bardzo mi się podoba. Kawał dobrej roboty. :)

    _______________
    MY-LIFE-MY-TROUBLES.BLOGSPOT.COM
    WSZEDZIEKSIAZKI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nigdy nie mogę trafić na nic fajnego w lumpie ;/. Wygląd bloga idealny *O*!
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne spodenki! Mega kombinezon *.*
    Jeju, wygląd jest idealny! Przejrzysty i dziewczęcy :)

    Mój blog-Brunettestime ♥ (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja rzadko chodzę do lumpeksów, ale też zdarza mi się wydobyć z nich trochę "perełek"
    Najlepsze pierwsze spodenki! ^^

    Linki poklikane ;) Co do wyglądu to przed Julką można bić pokłony! Wszystkie designy które wykonała są według mnie cudowne :)
    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy znalazłaś, ja jakoś nie mam szczęścia do kupowania w lumpeksach. Nigdy mi się nic fajnego nie trafia, nie wiem jak ty to robisz :D wygląd bloga prześliczny! Poklikane :)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zakupy, a przemianę bloga uważam za udaną! :) Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze spodenki świetne <3 Poklikałam :*

    amelia-bloog.blogspot.com
    Zapraszam też na KONKURS! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku nie wiem jak ty wyszukujesz takie perełki w sh! Ja nigdy nie umiem niczego znaleźć :( Może zrób takiego posta z poradnikiem jak szukać perełek w sh, bo ty masz w tym doświadczenie :)
    http://marrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. poklikałam :) równiez uwielbiam kupować w SH! :)

    pozdrawiam,
    ann--blog.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę świetne rzeczy. :) Mi również czasami uda się znaleźć coś fajnego w sh.
    Pozdrawiam!
    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Te pierwsze spodenki i kombinezon mega mi się podobają! *o*
    Design jest śliczny ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Super rzeczy kupiłaś! ;)
    Bardzo podoba mi się twój nowy design ♥
    Poklikałam! Poklikasz u mnie?
    http://rikaa-blog.blogspot.com/2015/07/wakacje-nad-morzem-newdresscom.html

    OdpowiedzUsuń
  19. poklikałam ^^
    podziwiam Cię! ja nigdy nie mogę znaleźć nic ciekawego w sh -.-
    pozdrawiam :D!
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeeju! Aż nie mogę uwierzyć, że takie cudeńka znalazłaś w lumpeksie. U mnie niestety takich rzeczy nie da się znaleźć ;/
    Poklikałam w linki :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsze spodenki najlepsze, a wygląd bloga cudowny! ;)

    Mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej urzekł mnie ten czarny kombinezon. Piękny jest! :) Poklikałam we wszystko. :)
    Cudny wygląd bloga! <3

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne zdjęcia !
    Zaobserwowałam i mam nadzieję, że się odwdzięczysz ;)

    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam sh.
    Śliczne rzeczy wynalazłaś ♥

    http://hellojulia-julia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. tanie i bardzo ładne ♥
    podobają mi się pierwsze spodenki, a kombinezon cuuudo!
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com < klik

    OdpowiedzUsuń
  26. kombinezon jest przepiękny ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. nowy wygląd jest naprawdę świetny! :) a ciuchy również cudne! ;)
    poklikane ;)

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne rzeczy, zwłaszcza kombinezon skradł moje serce. Wygląd ładny, aczkolwiek wolałam poprzedni :)

    martynawankiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Jejku świetne są te "perełki"! Ja nie mogę w swoim mieście znaleźć takiego fajnego lumpeksu :(

    Jull Blooog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. kombinezon jest śliczny! :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Spodenek mega ci zazdroszczę. Kombinezon jest na prawdę śliczny. Gdybym mogła to wzięłabym go sobie jakoś przez ekran xD
    Wpadniesz do mnie?
    www.my-seamless-life.blogspot.com
    Jesli nie to przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  32. aj! Piękny kombinezon! :)

    Zapraszam do siebie :)!
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialne nowości a design prześliczny! :*
    Oczywiście poklikane :D

    Zapraszam serdecznie na mojego bloga- kliknij✿

    OdpowiedzUsuń
  34. wszystkie rzeczy przypadły mi do gustu!
    oczywiście poklikane :)
    Mój blog-klikaj śmiało <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Wygląd jest cudowny! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Nawet nie wiedziałam, że w lumpeksach można takie cudne ubrania wyszukać, super!
    Mój blog, zapraszam:) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja u siebie nigdy nie mogę znaleźć takich perełek. Masz super figurę :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Zapraszam do postu powracającego.

    : http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne rzeczy, zazdroszczę że udało ci się je kupić za taką cenę.
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  40. Sliczne rzeczy i wygląd bloga

    http://fashionstreetinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale fajne rzeczy kupiłaś i to za jaką cenę!

    Pozdrowionka ^^
    Zapraszam na konkurs! KONKURS |KLIK|
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo podoba mi się Twój wygląd bloga :) Ja osobiście jeszcze nic nigdy nie kupiłam w sh, ale moja przyjaciółka jest ich wielką fanką. Kto wie, może kiedyś ja nie wyjdę z tamtąd z pustymi rękami?

    Kliknęłam w linki :)

    Od niedawna [1 dzień hahah] mam swojego bloga, może zajrzysz i udzielisz rady?
    http://blog-without-the-face.blogspot.com/

    Pozdrawiam cieplutko
    LadyinBalck

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajne ubrania upolowałaś ! A design jest świetny :)

    ♥ Pozdrawiam ♥
    All Pastel World <-- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Design bardzo mi się podoba, a ubrań zazdroszczę :) Ja nie potrafię szukać ciekawych ubrań w lumpeksach :/
    Martha Blog

    OdpowiedzUsuń
  45. świetne rzeczy znalazłaś, ja dawno nie byłam w lumpeksie, jakoś nie było czasu, ale mam swój ulubiony na tarnowskiej

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. przepiękne ubrania <3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Jejku ten kombinezon jest wspaniały <3
    Świetne zdobycze! Ja niestety jestem słaba jeśli chodzi o szukanie czegoś w lumpeksach :/
    Uczciwie kliknęłam ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Kombinezon skradł moje serce! <3
    Aż ciężko uwierzyć, że takie cudeńka znalazłaś w lumpeksie. U mnie o takie trudno :/

    OdpowiedzUsuń
  49. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  50. Mi się jeszcze nigdy nie udało nic znaleźć :(
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  51. Mega spodenki jeansowe !
    Jeszcze niestety nic nie udało mi się znaleźć wartego uwagi, no ale może kiedyś się to uda ! Trzeba być cierpliwym !
    Pozdrawiam.

    http://roksana-kedzierska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Prześliczne perełki!

    http://maliinowy-swiiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Łupy - u mnie w sh takich nie ma
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Wygląd bloga super, a ze stroi wszystkie ładne, ale najbardziej ten pierwszy :-)

    mery-neon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękny desing i piękne ciuszki, aż trudno uwierzyć, że takie cudeńka można znaleść w lumpeksie!

    smallerdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne są te drugie spodenki i kombinezon! U mnie w pobliżu nie ma żadnego "lumpa", a jak już znajdę to nic nie umiem tam na siebie znaleźć ;)

    kicuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Najbardziej podoba mi się kombinezon, ale spodenki też są bardzo ładne. Ogromnym plusem lumpeksów jest to, że można znaleźć oryginalne ubrania za niską cenę.
    aleksandraq.blogspot.com-klik

    OdpowiedzUsuń
  58. Jak ja zazdroszczę ludziom, którzy potrafią coś znaleźć w lumpeksie! Ja mam parę rzeczy, ale nie takich fajnych. No i jak zwykle cudowne zdjęcia :).

    kklarecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Kombinezon prześliczny, ale spodenki również bardzo fajne. Ja nigdy nic nie potrafię znaleźć
    Mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  60. Wygląda jest świetny a ciuszki przecudne. ;)

    green0floor0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Mega świetne rzeczy upolowałaś, ja niestety nie mam takiego szczęścia co do lumpeksów haha

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Również uwielbiam kupować w second handach, bo znajduję niepowtarzalne i oryginalne rzeczy! :)

    http://kmemok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Kombinezon jest cudowny! Dlaczego ja nigdy nie trafiam na takie perełki ?! haha :)
    +poklikane

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Super rzeczy, świetny kombinezon! :)

    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG - KLIIK:)!

    OdpowiedzUsuń
  65. cudowne rzeczy i jeszcze piękniejsze zdjęcia! można wiedzieć jakim obiektywem robione? :)

    OdpowiedzUsuń
  66. to chyba Twoj najpiekniejszy szablon, nie moge sie napatrzec :) a co do zakupow to mnie nigdy sie nie udalo upolowac cos az tak ladnego :(

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  67. rzeczywiście perełki :) a szablon cudowny ♥

    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  68. szkoda, że w moim mieście nie ma takich second handów z takimi cudnymi rzeczami *.*

    OdpowiedzUsuń
  69. Strasznie bym chciała miec w pobliżu takie lumpeksy :D Cudowny kombinezon! ♥
    Wygląd bloga jak zwykle przepiękny :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  70. U mnie w mieście, jest kilka bardzo fajnych lumpeksów, do których jak mam troszkę więcej czasu, udaję się :) Wow, świetne perełki! Zupełnie jakby to były ubrania z sieciówek :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. kocham lumpeksy! perełki znalazłaś naprawdę wspaniałe :) w pobliżu mojego miejsca zamieszkania jest wręcz "nawałnica" lumpków, więc można szaleć:)! to już uzaleznienie :D!

    trochę mnie - klik!

    OdpowiedzUsuń
  72. o kurde, ja nigdy nie umiem nic wyszukać w sh :c
    śliczne te rzeczy!
    Zapraszam do mnie, świeży start
    Przemyślenia Arbuza

    OdpowiedzUsuń
  73. Hmm ostatnio czytałam o tej firmie. W moim mieście jeszcze nie ma, ale może będzie gdzieś niedaleko ciebie ☺http://www.viveprofit.pl/ polecam zobaczyć na instagramie ich kampanie! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  74. Podziwiam ludzi,którzy potrafią znaleźć coś fajnego w lumpeksach.Ja niestety nie mam do tego talentu :D.
    Genialne ciuszki :).

    Pozdrawiam ♥
    magda.sara - klik

    OdpowiedzUsuń
  75. Jejku, świetne są te rzeczy, ja w moich lumpach nigdy nie mogę znaleźć takich fajnych rzeczy :(
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Te ubrania wyglądają lepiej niż niektóre rzeczy z sieciówek :)
    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  77. Cudowne czarne spodenki!

    blog-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. świetny blog! niedawno go odkryłam i zamierzam odwiedzać go co raz częściej :)
    Zapraszam też do mnie :
    http://moskwasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Świetne rzeczy, zazdroszczę "łupów". Mój ulubiony sh jest na Gocławiu w Warszawie. Mam parę fajnych i tanich w Giżycku, ale do nich to mam kawał drogi. Odwiedzam je tylko w wakacje, jak jestem u babci :P

    OdpowiedzUsuń
  80. Bardzo fajne te pierwsze spodenki :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. kombinezon jest moją miłością! :D
    max zazdro!
    słoik dżemu - klik!

    OdpowiedzUsuń
  82. podziwiam ludzi, którzy wygrzebują tak świetne rzeczy w second handach :)

    OdpowiedzUsuń