18 lip 2015

18/07/2015

Jak Wam mijają wakacje? Mi nie najgorzej, ale jak wiadomo mogło być lepiej. Czekam niecierpliwie na początek sierpnia, kiedy to będę nad morzem. Brakuje mi tego powietrza i klimatycznych zachodów słońca. A wy jak spędzacie tegoroczne wakacje?
Dobra wiadomość jest taka, że (od niedawna) udało mi się załatwić internet przez całe wakacje. W każde wakacje, rok w rok, miałam z nim wielki problem. Jednak nareszcie mogę być z wami dużo częściej. Stąd też mam więcej chęci, z którą ostatnio było bardzo bardzo kiepsko. Dlatego jeśli macie jakieś pomysły na posty, lub prośby co do nich to piszcie w komentarzach. Wiem, że kilka osób chciało zobaczyć u mnie na blogu coś z zakresu fotografii. Jeśli macie konkretną prośbę to piszcie ją w komentarzach a ja postaram się zrealizować Wasze pomysły.
EDIT: właśnie zepsułam kartę pamięci :')
koszula- lumpeks | t-shirt- cubus | szorty- shein (klikniesz? z góry dziękuję!) | naszyjnik- bershka | buty- adidas zx flux

84 komentarze:

  1. Moje wakacje mijają mi całkiem dobrze. Świetna stylizacja!
    Z chęcią zobaczyłabym post o tym, jak przerabiasz zdjęcia, na czym w tej przeróbce najbardziej się skupiasz :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Ja na razie wakacje spędzam w domu. Również czekam na sierpień, kiedy to pojadę nad polskie morze, a potem do Chorwacji. Spokojnego odpoczynku! :)

    aleksandra-brycka.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia. Udanego wypoczynku nad morzem :) Kliknęłam. Mogłabym liczyć na rewanż?
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę, ja w tym roku nigdzie nie wyjeżdżam :/ A tak poza tym to cudownie wyglądasz ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz! Ja w tym roku jadę w góry :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. moje wakacje poki co spedzam w miescie, pod koniec lipca zaczynaja sie wyjazdy, ktorych nie moge sie juz doczekac! szkoda tej karty…

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam polskie morze, jest bardzo klimatyczne i po prostu piękne. W tym roku być może uda mi się odwiedzić morze, ale nie jest to do końca pewne :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia!

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjecia <3 mam nadzieje ze szybko odzyskasz ta karte :(
    patrycja-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja. Nad morze jadę w następnym tyg.! (:
    Mój blog---KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz, jestem wielką fanką twojej burzy loków :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne spodenki, piękny naszyjnik... Wszystko wygląda pięknie! Czekam na kolejne posty <3

    smallerdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Prosto, casualowo - najlepiej.
    Udanego wyjazdu, ja już w poniedziałek wyjeżdżam na obóz. :)

    NicolaL

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia! :D
    Jak na razie nie mam planów na dalsze dni wakacji. :)
    piankaofstyle.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne zdjecia! Mi wakacje mijają całkiem okej :)
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam!
    Zapraszam do siebie, może Ci się spodoba i zaobserwujesz?
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Udanego wypoczynku nad morzem ;)
    Cudowne zdjęcia

    Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne zdjęcia! *o*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia!
    Mi wakacje mijają nudno, monotonnie, na spaniu i nołlajfieniu - nie polecam hah! :)

    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG - KLIIK:)!

    OdpowiedzUsuń
  20. Też będę wtedy nad morzem! Już nie moge się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale ślicznie wyglądasz <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia *.*
    Moje wakacje są takie jak zawsze..siedzę w domu przed laptopem, od czasu do czasu gdzieś wyjdę i w następnym miesiącu może jadę w góry...

    Mój blog~KLIK ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Udanego pobytu nad morzem. Ja byłam na mazurach, kurcze jak to szybko zleciało.. Moje wakacje teraz mijają dość monotonnie. Ładne zdjęcia :)

    http://olivia-olivviaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje wakacje są teraz jakieś dziwne, też mogłoby być lepiej! ;) Ja bym z chęcią poczytała coś więcej o obiektywach, zobaczyłabym zdjęcia z serii "zdjęcia których jeszcze nie widzieliście" itp. :D
    Śliczne zdjęcia *o*
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ja siedzę całe wakacje w domu, a jeśli chodzi o post to jak przerabiasz zdjęcia

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne zdjęcia! ♥
    Jeśli chodzi o posty, to ja uwielbiam Twoje wpisy z przepisami! :D

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne te zdjęcia <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja jadę nad morze już za tydzień i mega się cieszę :D Piękne zdjęcia, naprawiaj tą karte pamięci, haha :'D

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – NOWY POST KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam nadzieję, że dodasz fotorelację z wyjazdu nad morze i oczywiście życzę Ci udanego odpoczynku. Świetnie wyglądasz!

    http://whispersofstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja w tegoroczne wakacje jadę na obóz do Włoch i także nie mogę się doczekać :)


    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Udanego wyjazdu! Ja w tym roku pojechałam na obóż :)
    Bardzo ładnie wyglądasz.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  33. widzę, że masz moje wymarzone buty!
    kliknęłam i również o to proszę;)
    http://polowcia--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna stylizacja, jak i zdjęcia! :)
    Super są te buty :D
    Udanych wakacji nad morzem, Pozdrawiam! ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. świetnie wyglądasz!
    ten naszyjnik jest cudowny ♥
    pozdrawiam cieplutko :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna stylizacja! Udanych wakacji!

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczny naszyjnik :)
    chciałabym zobaczyć haul, ulubieńcy miesiąca lub DIY :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Dwa dni temu wróciłam znad morza :) I już tęsknie za tym klimatem... Śliczne zdjęcia ;)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Wiem o czym mówisz, sama mieszkam w Gdańsku i kocham morze, świetnie wyglądasz :)
    Moj blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. Świtny naszyjnik! :)
    Wpadniesz do mnie? Jeśli nie to przepraszam.
    http://my-seamless-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ładne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie - sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajna stylizacja :))
    be-careful-of-what-you-do.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna stylizacja. Szkoda że tak rzadko posty dodajesz :/

    Pozdrawiam ! :)
    All Pastel World ♥ klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja niestety mieszkam daleko od morza:( A chciałabym mieszkać bliżej, kocham spacery wieczorne po plaży :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetnie wyglądasz, bardzo ładna stylizacja! :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale ładnie wyglądasz, lubię takie proste stylizacje. :)

    _______________
    MY-LIFE-MY-TROUBLES.BLOGSPOT.COM
    WSZEDZIEKSIAZKI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  47. Dopiero co wróciłam dzisiaj z nad morza ;)

    Zapraszam na mojego bloga. Miło mi będzie jeżeli go zaobserwujesz/skomentujesz. :)
    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Całkiem inne, piękne zdjęcia! Bardzo mi się podobają. Wakacje u mnie w porządku ;)
    olaablogg.blogspot.com -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetna stylizacja :) U mnie wakacje lecą dobrze, ale szczerze mam jeszcze dużo planów :)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  50. Mi wakacje, szczerze mówiąc mijają wspaniale :D
    Ślicznie wyglądasz! :*

    Zapraszam serdecznie na mojego bloga- kliknij♥

    OdpowiedzUsuń
  51. Wprawdzie wakacje mam już 3 miesiąc, był to nieco burzliwy czas, ale mam więcej czasu dla siebie, czego ogromnie mi brakowało. Dlatego na razie wszystko idzie dobrze. Zazdroszczę wyjazdu nad morze :) Na pewno będę zaglądać tutaj częściej, obserwuję. Piękne zdjęcia i chyba właśnie zostałam fanką Twoich włosów :)

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetna stylizacja, piękne zdjęcia!
    Mi jak na razie wakacje mijają bardzo dobrze, też nie mogę się doczekać wyjazdu nad morze ^^
    Zapraszam do mnie, świeży start
    Przemyślenia Arbuza

    OdpowiedzUsuń
  53. Uwielbiam Twoje outfity są takie na luzie!
    ♥Different Diamond♥ <-- klik
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetnie wyglądasz <3 Tak bardzo naturalnie. Podoba mi się.

    www.hayjulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczne zdjęcia i outfit! :)
    Ja niestety na razie marnuję swoje wakacje, ale postanawiam to zmienić :P

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja ostatnia cudem uratowałam moją kartę, naprawdę :D
    Świetna stylizacja, idealna na upalne dni, których ostatnio jest bardzo dużo :)
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja staram się nie marnować wakacji, bo zostaje nam go coraz mniej :) Świetnie masz te buty!

    ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA!(klik)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja nad morzem byłam na samym początku wakacji :)
    Zakochałam się w twoich włosach *.*
    Obserwuję
    http://lavande-e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. RIP - karta pamięci, haha :)
    Mi wakacje mijają świetnie, mam nadzieję, że tobie też ^^
    Ja nad morzem byłam na samym początku wakacji i również brakuje mi tej bryzy i tego nadmorskiego klimatu ♥
    Twoje włosy to życie :3
    Przecudowna stylizacja i zdjęcia *-*
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja właśnie wróciłam z wakacji w Londynie. Było na prawdę super! Piękne miejsce :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie: Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  61. Mi wakacje mijają całkiem dobrze. Też znam ten stan, kiedy psuje się karta pamięci niestety.
    Śliczne zdjęcia :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Ooo, chętnie zobaczyłabym Twoje zdjęcia!
    Ślicznie wyglądasz!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Cudowne zdjęcia, uwielbiam Twoje włosy, chodź pewnie jak bym takie miała to też bym chciała inne, nie dogodzisz :) ♥

    Zapraszam:
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  64. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  65. Przepiękne zdjęcia i świetna stylizacja + masz przepiękne włosy! *.* A co do postów to może jakieś DIY!

    Zapraszam do mnie http://julia-karwowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. piękne zdjęcia!♥
    http://imbirkowy-blog.blogspot.com/-zaczynam(::

    OdpowiedzUsuń
  67. Uwielbiam twoje włosy i twój styl! Są po prostu idealne i świetnie do ciebie pasują!

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetne zdjęcia. Ja także czekam na sierpień ♥

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo fajny blog !
    Zaobserwowałam i mam nadzieję, że się odwdzięczysz ;)

    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. U mnie wakacje mijają bardzo nudne ;/
    Świetne są te zdjęcia! Uwielbiam takie spodenki :)
    Jeju, szkoda tej karty pamięci ;c

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK!

    KONKURS URODZINOWY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  71. U mnie wakacje mijają bardzo udanie!
    Udanego wyjazdu nad morze!
    Jak zepsułaś tą kartę? hahah

    Zapraszam na NOWY POST : TAKE ME TO PARIS ♥
    >> http://tacokochazmiany.blogspot.com/2015/07/take-me-to-paris.html <<

    OdpowiedzUsuń
  72. O jacie niesamowity blog!!!! Obserwuje!!!!

    http://mvg-ddy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń