27 cze 2015

WAKACJE CZAS ZACZĄĆ!

Nareszcie oficjalnie można uznać wakacje za rozpoczęte! Skończyłam gimnazjum z czerwonym paskiem na świadectwie, także jestem z siebie naprawdę dumna. Niestety nie mogę powiedzieć tego samego o egzaminach, które poszły mi tak fatalnie, że lepiej się do nich nie przyznawać... Z takich przyjemniejszych rzeczy (albo i najmniej przyjemnych) jest to, że w czwartek miałam komers. Był to jeden z najlepszych, a zarazem najgorszych dni w moim życiu. Tamtego dnia uświadomiłam sobie, jak wiele znaczył dla mnie mój rocznik. Ta noc zapadnie na stałe w mojej pamięci. Uświadomiłam sobie jedną rzecz i w końcu zrozumiałam co tak naprawdę w życiu jest najważniejsze. Jeśli to czytacie kochani, to wiedzcie, że będę za Wami bardzo tęsknić!
Dziwne by było, jakbym o tym tutaj nie wspomniała, bo dla mnie jest to coś niesamowitego. Z okazji komersu postanowiłam wyprostować sobie włosy. Chciałam zobaczyć dokąd tak naprawdę sięgają, jednak nie sądziłam, że są aż tak długie. Jak się domyślacie nie było to takie hop siup i 50 minut zleciało. Uwielbiam to uczucie, kiedy mam proste włosy, ale posiadacze takowych włosów na pewno tego nie zrozumieją. Łączę się w bólu z właścicielami kręconych włosów! Pod koniec postu będzie kilka zdjęć, na których będziecie mogli zobaczyć przygotowania do komersu.
 crop top- h&m | spodenki- shein.com (klik!) | buty- converse | okulary- h&m

Kilka zdjęć z czwartku. Po lewej jestem od razu po fryzjerze. Po prawej jestem już zwarta i gotowa na komers :)

I na koniec mały must have na rozpoczęcie wakacji. Coraz częściej widuje dziewczyny w dżinsowych ogrodniczkach. Na początku niezbyt mi się one podobały, jednak zmieniłam o nich zdanie. A wy co o nich sądzicie?
ogrodniczki- shein | torebka- shein | bluzka- shein | buty- shein | ozdoba do włosów- shein

Sheinside.com zmieniło teraz adres url i jest to teraz shein.com !
Będzie mi miło, jeśli klikniecie! Z góry dziękuję :)

94 komentarze:

  1. Nie prostuj swoich pięknych włosów- kręcone są najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, jakie masz długie włosy, nie widać tego tak bardzo, kiedy są pokręcone!
    Świetne spodenki. :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Nienawidzę Cię ... Julka przez ciebie teraz płacze ;( Tez będę tęsknić, ale o tym chyba doskonale wiesz. I nie wiem jak to zrobimy, ale musimy się jeszcze spotkać ! A tak poza tym to chyba widzę swoją twarzyczke na zdjęciu w środku OMG JARAM SIĘ ! hihi

    this-annie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne szorty. ;) Moje włosy mają tendencję do kręcenia się, gdy śpię w mokrych. Tobie takie włosy pasuję, ładnie Ci w nich.
    Pozdrawiam i obserwuję.
    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje czerwonego paska! W wyprostowanych włosach wyglądałaś świetnie!
    --- Mój Blog - klik! ---

    OdpowiedzUsuń
  6. W kręconych włosach ci ładniej, ale w tych prostych- po prostu szok, są cudowne i mega długie! :D
    piankaofstyle.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie rozstania są trudne :( ...
    Łaaał ale długaśne włosy *o* Śliczne są ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Ci w prostych włosach, ale w kręconych wyglądasz równie ślicznie :)
    Domyślam się, jak trudno był Ci się pożegnać z klasą...

    smallerdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądałaś w prostych włosach, są mega długie! :)

    jully-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  10. jeju jaka przepiękna *-*/cudny outfit!

    Miłych wakacji!
    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    OdpowiedzUsuń
  11. Gimnazjum z paskiem! *-* No to mega gratuluje!
    Ja szkołę dopiero kończę 15 lipca:(

    ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ja niestety nie miałam komersu :( śliczne zdjęcia i jakie długie włosy :o

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny outfit ! Gratuluję czerwonego paska !! :)

    ☼ Pozdrawiam ☼
    All Pastel World ♥ klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę Ci włosów i chyba piszę to po raz setny haha. Miłych wakacji! :*
    aleksandraq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz w wyprostowanych włosach i są na prawdę dłuugie.
    Gratuluję czerwonego paska i rozumiem co czujesz, bo ja też rozstawałam się ze swoją klasą :( .

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie Ci w prostych włosach, jednak kręcone nadają Ci takiego uroku i są bardzo charakterystyczne dla Ciebie. :)

    Mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz, cudowne zdjęcia, piękne włosy. Cała jesteś idealna :*
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! pięknie wyglądasz w prostych włosach!:) Lecz chyba kręcone nadają Ci takiego uroku :D
    Gratuluję czerwonego paska! Mi może uda się go dostać za rok haha :D
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. jejku, slicznie Ci w wyprostowanych włosach! :)
    Tez mam czerwony pasek :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mam kręcone włosy. Kiedyś ( czas dojrzewania ) nienawidziłam ich nie umiałam się z nimi pogodzić i je prostowałam.. to fajne uczucie mieć gładkie, idealne włosy ale teraz pokochałam naturalne piękno.
    Jakie długie.. śliczne są i kręcone i proste :)
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, ty naprawdę masz bardzo długie włosy! Jednak moim zdaniem, lepiej ci pasuje w lokach :)
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku jakie masz długie włosy. Przy kręconych tego tak nie widać i byłam naprawdę zaskoczona zobaczywszy ostatnie zdjęcia. Muszę przyznać, że równie ślicznie wyglądasz w prostych i kręconych. Ja też skończyłam gimnazjum i zdobyłam świadectwo z czerwonym paskiem. Powodzenia w dostaniu się do wymarzonej szkoły!

    http://whispersofstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Moim zdaniem ładnie Ci zarówno w kręconych, jak i prostowanych włosach ;)) świetna stylizacja! :)
    Mój blog---KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna stylizacja, bardzo ładne zdjęcia - takie typowo letnie :)
    Twój design mnie oczarował *.* świetny jest!

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowna stylizacja! Ale masz długie włosy <3
    Udanych wakacji!

    Pozdrowionka ^^
    Zapraszam na konkurs! Ciekawe nagrody, a zasady - bardzo proste! KONKURS |KLIK|
    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale pięknie wyglądasz, a włosy masz cudowne - gdy są kręcone i gdy są proste :) Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. masz cudowne włosy ♥
    ładnie wyglądają jak są kręcone, ale proste także są świetne i długie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. twoje włosy są cudowne <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. ślicznie ci w prostych włosach, ja mam falowane, ale ostatnio bardzo mi się kręcą i zwykle je prostuje

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Sama jestem posiadaczką kręconych włosych. Może proste włosy wyglądają fajne, ale u mnie po 30 min. już się kręcą a do tego strasznie lamczą :(

    Zapraszam!
    http://www.wattpad.com/142151185-po-lepszej-stronie-jeste%C5%9Bmy-obcy-tu

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładnie ci w prostych. Ja takie posiadam i lubię je, chociaż nie pogardzilabym delikatnymi loczkami.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja jestem posiadaczką idealnie prostych włosów i bardzo je lubie! Ślicznie wyglądałaś :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślicznie ci w prostych włosach.
    Super rzeczy
    http://blossomhero.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale masz cudowne włosy po wyprostowaniu! Śliczne zdjęcia :)
    _________
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  35. Jaka ty jesteś cudowna!
    Piękna, a w prostych włososach - woooow! nie poznałam!

    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ślicznie wychodzisz na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Łoo ale masz cudne włosy po wyprostowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też miałam w czwartek komers i tamta noc minęła mi tak szybko! Bardzo chciałabym jeszcze jedną taką imprezę! :'(

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  39. ja też mam kręcone włosy więc wiem co czujesz :D
    na komesie wyglądałaś pięknie ♥
    pozdrawiam!

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak zwykle piękna stylizacja! Ja również mam kręcone włosy, ale szczerze ile dałabym żeby były jak twoje! Cudownie ci również w prostych.

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Rzeczywiście masz znacznie dłuższe włosy po wyprostowaniu! Sama też nie mam idealnie prostych, więc doskonale Cię rozumiem!

    Zapraszam na nowy post z pomysłami na udane wakacje! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  42. Genialna stylizacja!
    Faktycznie długie masz te włosy :o
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne zdjęcia. A co do klasy to też w podstawówce pod koniec 6 klasy zaczęliśmy się bardzo dobrze dogadywać i właśnie wtedy zrozumiałam że już nigdy nie będę miała takiej samej klasy. :/ ^.^

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. ale ładnie Ci w prostych włosach <3
    piękne zdjęcia :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Faktycznie długaśne włosy! :o
    Pamiętam, że też miałam pasek na koniec gimnazjum :). Bardzo się o niego starałam.
    Ps Bardzo fajna, lekka, wakacyjna stylówka!

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale ślicznie wyglądałaś na balu :) Włosy cudowne!

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny post i zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  48. Ślicznie Ci zarówno w kręconych, jak i w prostych włosach :) też w tym roku skończyłam gimnazjum, bardzo dziwnie czuję się z faktem, że po wakacjach idę już do liceum :/ Piękne zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluję czerwonego paska! Szkoda, że egzaminy poszły gorzej, ale one nie są najważniejsze. :)
    Bardzo Ci do twarzy w prostych włosach, są naprawdę długie! :)
    Zdjęcia bardzo mi się spodobały przez ich wakacyjny charakter.


    _______________
    MY-LIFE-MY-TROUBLES.BLOGSPOT.COM
    WSZEDZIEKSIAZKI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  50. Ładnemu we wszystkim ładnie :) Ja również mam kręcone włosy (ale tylko końcówki) i też jest to dla mnie utrapieniem.
    Gratuluję czerwonego paska :) I oby Ci się mile pracowało i uczyło również w klasie licealnej.
    Piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam
    cherryandclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja też ukończyłam gimnazjum, szkoda było rozstać się z klasą, bo trafiłam na naprawdę świetnych ludzi!
    Śliczne zdjęcia! I jakie długie włosy!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja jeszcze jestem w podstawówce więc o gimnazjum jeszcze nie myślę ;D

    OdpowiedzUsuń
  53. Ładne zdjęcia i poklikane ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Ale masz śliczne, długie włosy. Gratulacje z powodu paska ;)

    -------------------------> Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Niesamowicie wyglądasz w takich włosach! Wow :)
    Piękne zdjęcia, uwielbiam Twój styl.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/06/we-can-hide-under-sheets-under-heavy.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  56. Ale masz długie włosy! I te kręcone i proste wyglądają ślicznie, zazdroszczę :*
    Cudowne zdjęcia, świetne spodenki :D

    Mój blog, zapraszam - kliknij ✿

    OdpowiedzUsuń
  57. Nadal nie mogę uwierzyć,że są już wakacje.Mam tyle planów.Zapraszam na nowy wpis.
    http://pieguusek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Jakie ty masz długie włosy :D Ale jakoś bardziej podobasz mi się w kręconych ;) Mnie też spodobały się ogrodniczki i muszę sobie w końcu jakieś kupić. Miłych wakacji wszystkim!
    Pozdrawiam słonecznie :)

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  59. Zazdroszczę Ci takich pięknych włosów;*
    Śliczne zdjęcia!

    ✿www.sandraandmar.blogspot.com✿- kliik!

    OdpowiedzUsuń
  60. nie prostuj ich - Broń Cię Panie Boże! są cudowne!

    http://gitara-maja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. wow nie spodziewalam sie az takiej duzej roznicy jesli chodzi o dlugosc wlosow! przepiekne sa :)

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  62. Cudowne zdjęcia ! Mój komers też był najlepszym i najgorszym dniem jednocześnie, mam nadzieję że nie stracę kontaktu z osobami z mojej klasy. Mi na szczęście egzamin poszedł całkiem nieźle :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  63. zdjęcia są cudowne! :)
    Masz śliczne włosy, zazdroszczę! *_*

    pozdrawiam i zapraszam! :)
    ANN--BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  64. Rzeczywiście są bardzo długie! Świetnie w nich wyglądasz :)

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  65. Równiez mam kręcone i zawsze chciałam miec proste <3
    Życzę Tobie udanych wakacji ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Gratuluję świadectwa z czerwonym paskiem ! Ślicznie Ci w kręconych jak i prostych włosach ♥

    paradise-dreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Ale masz długie włosy, jak są wyprostowane! Ale tych kręconych to Ci zazdroszczę, są cudowne! :)
    Gratuluję świadectwa z czerwonym paskiem!

    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG - KLIIK:)!

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja też będę tęsknić za moim rocznikiem ;/
    Ale masz piękne włosy po wyprostowaniu! *.* Świetne zdjęcia.

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  69. Jejku naprawdę masz długie włosy :o
    Gratuluję świadectwa :D

    Wszystkiego najlepszego :D

    OdpowiedzUsuń
  70. Wow jakie długie włosy :o musisz nam się pokazać kiedyś tak w jakiejś stylizacji czy coś :)
    patrycja-paulinaa.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  71. Śliczne spodenki :D
    Zazdroszczę włosów, naprawdę :)
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Mega cieszę się z wakacji! Ślicznie wyglądasz :)
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Ślicznie wyglądałaś na tym komersie! Buty są genialne ♥
    A co do powyższych zdjęć i ogrodniczek to są równie świetne :)
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Gratuluję paska na świadectwie :) Ślicznie Ci prostych włosach, ale dla mnie osobiście o wiele lepiej wyglądasz w kręconych ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Nie ważne czy masz kręcone czy wyprostowane włosy - zawsze jesteś piękna!
    Rzeczywiście, gdy masz kręcone włosy, nie widać, ze są aż tak długie!
    Świetna stylizacja i zdjęcia ^^
    Cudowna sukienka na komers :)
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  76. Jejusiu, jakie cudowne włosy! Strasznie długie, marzenie! W kręconych także Ci ślicznie.
    Cudowne zdjęcia ;*
    Miłych wakacji <3
    Mój blog ;) klik

    OdpowiedzUsuń
  77. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/06/avril-is-our-warrior.html

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja już też nie mogłam się doczekać wakacji mimo, że od września znacznę tak jak ty nowy etap w moim życiu.
    Zapraszam do mnie, a czeka Cię miła niespodzianka.
    https://truskawkowa-gaba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Twoje włosy świetnie wyglądają wyprostowane!
    Ja mam to szczęście (albo i nieszczęście), że moje włosy są wiecznie proste ;>
    Co ciekawe jeszcze kilka lat temu były kręcone, ale jak wiadomo - wszystko zmienia się z wiekiem

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  80. Świetne zdjęcia :D Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  81. Niezła ta bluzka
    Pozdrawiam
    http://andzelaipati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Śliczne fotografie, bardzo ładnie wyglądasz :)

    weraweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Wyglądasz świetnie jak w prostych, tak i w kręconych włosach :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Ślicznie Ci w prostych włosach!

    maddieloook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Cudownie wyglądasz w prostych włosach, osobiście jednak wolę cię w kręconych. Łączę się z tobą... moje włosy to żyjący własnym życiem potwór! Ani to kręcone, ani proste, a jedna strona inna od drugiej.
    Zdjęcia jak zawsze śliczne ♥
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  86. zaobserwowałam :D

    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. świetnie wyglądasz ;)
    http://pryzmatagi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. świetnie wyglądasz ;)
    http://pryzmatagi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Dobra moje pierwsze wrażenie: Nie, nie ja dałabym się zabić za takie włosy, dlaczego....!, ale po chwili kiedy zobaczyłam dalsze zdjęcia zrozumiałam, że naprawdę fantastycznie wyglądasz ;)

    luska-everywhere KLIK

    OdpowiedzUsuń
  90. śliczne włosy ! :)
    http://wilczynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń