14 cze 2015

Ostatni tydzień

Po raz pierwszy jestem w 100% zadowolona ze zdjęć, więc dzisiaj będzie ich dość sporo. Został tak na prawdę ostatni tydzień szkoły. Nie wiadomo czy się cieszyć, czy płakać. Bardzo się zżyłam z moją klasą, pewnie jak większość z Was. Ale jak wiadomo- zmiany są potrzebne. Od września zaczynam nowy rozdział w moim życiu. Ciekawa jestem, jak moje dotychczasowe życie się zmieni. Czekam już tylko do lipca, kiedy okaże się, gdzie się dostałam..
Póki co czekam niecierpliwie na wakacje, jak każdy z Was. Nie będę zanudzać Was moim nudnym życiem. Zapraszam do oglądania zdjęć :)
Gdyby ktoś chciał, to można mnie dodać na snapchacie (pastelowelovee)
sukienka- KLIK (klikniesz?) | kurtka dżinsowa- h&m | torba- h&m | okulary- h&m | buty- ?

93 komentarze:

  1. Ale śliczna stylizacja! Przepięknie wyglądasz <3
    Na szczęście już niedługo wakacje! Ja ze swoją klasę rozstaję się za rok...

    Pozdrowionka ^^
    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  2. Z jednej strony cieszę się, że wakacje a z drugiej trochę szkoda, że już nie będę z moją klasą :)
    Cudowne zdjęcia! :*

    Mój blog, zapraszam-kliknij :D

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiscie swietne zdjecia! ja rozstalam sie z moja klasa rok temu i nie bylo to jakies drastyczne przezycie :) z wiekszocsia jestem teraz w szkole, ale nie spotykamy sie poza szkola, ogolnie zmiana szkoly praktycznie wcale nie zmienila mojego zycia, jest dosc stabilnie haha :D

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też mam mieszane uczucia co do końca roku szkolnego :/ a zdjęcia są przepiękne ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem z moją klasą po raz ostatni.. Ale cieszę się, że już wakacje nadchodzą, już praktycznie są ;)
    Mój blog---KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia rzeczywiście świetne, prześlicznie na nich wyszłaś! :)

    pozdrawiam i zapraszam! :)
    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznotka! Bardzo ładne są te zdjęcia :)
    _________
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda, zdjęcia wyszły ślicznie! Ja na razie z klasą się nie rozstaję ale baardzo się już zżyliśmy. Boję się tej 3 klasy gim do której pójdę niby dopiero za dwa lata.. ;)

    http://olivia-olivviaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie każde twoje zdjęcia są mistrzowskie. :D A stylizacja śliczna. :3 Mam nadzieję że dostaniesz się tam gdzie byś chciała. :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam i czekam na te wakacje i nie mogę się doczekać!
    Świetnie wyglądasz, super buty :3
    kliknęłam ;)

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również nie mogę doczekać się wakacji! Cudowna stylizacja :3

    thisismydream-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyszłaś na zdjęciach! :D Mam nadzieję że dostaniesz si do najlepszej szkoły, trzymam kciuki ♥

    Pozdrawiam!

    ✿ JULIA BLOG – Nowy post! KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post i zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia! Już się nie mogę doczekać wakacji :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. mam nadzieje, że dostaniesz się do szkoły, o której marzysz :) Chyba każdy czeka na wakacje, jakoś musimy wytrwać :D Zdjęcia są faktycznie piękne, nie dziwne, że jesteś z nich zadowolona <3 --- Mój Blog - klik! ---

    OdpowiedzUsuń
  16. na pewno sie dostaniesz do szkoły! a zdjęcia są mega!:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne zdjęcia, ja też nie wiem czy dostane się do szkoły, którą chce

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. koniecznie pochwal się gdzie się dosta;as :) sliczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia naprawdę wyszły świetne!
    Życzę Ci,żebyś dostała się tam gdzie chcesz:)

    Pozdrawiam!
    ✿The Only✿- kliik!

    OdpowiedzUsuń
  20. No to obyś dostała się do wymarzonej szkoły ;) świetne zdjęcia!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia. Wyglądasz na nich tak poważnie, a za razem uroczo :3

    http://smallerdream.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz, świetne zdjęcia! Trzymam kciuki za wyniki :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładna stylizacja :)
    świetne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. chętnie bym poczytała a Twoim "nudnym życiu" haha
    ładne zdjęcia :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia są niesamowite! Ślicznie wyglądasz :)
    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  26. ja się nie zżyłam za bardzo, ale ostatnio bardzo polubiłam moją klasę. Oczywiscie dopiero w 3 gim...
    Ciekawe jak to będzie po wakacjach, liceum to juz zupelnie co innego.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądasz, tak prosto, ale z klasą ;)!
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Super zdjęcia! :)
    Ja z jednej strony cieszę się, że to już koniec gimnazjum, ale z drugiej trochę mi szkoda rozstawać się z ludźmi, z którymi jestem 9 lat w jednej klasie.

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  29. Powodzenia w nowej szkole, obyś dostała się do tej najlepszej :D Zdjęcia są śliczne, to zielone tło bardzo pasuje do outfitu ;)
    Pozdrawiam słonecznie ♥

    zapraszam do siebie:
    cakewithstrawberry.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna stylizacja :) Mi też ciężko było rozstać się z gimnazjum, ale tak jak napisałaś, zmiany są potrzebne ;)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądasz ślicznie! <3 Ja już chcę wakacje, w tym tyg jeszcze mam kilka sprawdzianów. :/
    Zapraszam do mnie na konkurs (klik!)

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczne zdjęcia! :D
    ja jakoś nie chcę za bardzo wakacji, co prawda z moją klasą został mi jeszcze rok, ale mimo wszystko zżyliśmy się
    pozdrawiam :)
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Ty chyba sobie żartujesz xD wszystkie twoje zdjęcia są w 100 % dobre ! Ja nie chcę wakacji. To był ostatni rok z moją klasą, bardzo się zżyliśmy. Będzie mi brakowało niektórych osób ;'( Teraz idę do gimnazjum :)

    Pozdrawiam ;*
    All Pastel World ♥ klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja tez w tym roku żegnam sie ze swoją klasa :( ma nadzieje ze wszystko sie ułoży!
    Cudowne zdjęcia :)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdjęcia są rzeczywiście cudowne! Nie powinnaś być zadowolona w 100%, ale w 200%! :D
    Ja tych wakacji zdecydowanie nie chcę. Rozstanie z moją klasą wydaje mi się zbyt bolesną przyszłością :C

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja tak samo jak ty od września zaczynam nowy rozdział :)
    Świetne zdjęcia i stylizacja :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja się póki co cieszę z wakacji, bo z klasą rozstanę się tylko na 2 miesiące i później jeszcze 2 lata razem :D
    Rzeczywiście zdjęcia są cudne *.* ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie dziwię Ci się, że jesteś zadowolona ze zdjęć, bo są naprawdę świetne! Tak samo stylizacja, jak zawsze. ;* Mogłabym tylko przyczepić się do długości sukienki, mam czasem na tym punkcie fioła, haha. Ale rozumiem, że chciałaś nam ją zaprezentować, a przyszła do Ciebie nieco za krótka. :)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja na szczęście mam jeszcze rok z moją klasą.
    Świetne zdjęcia! :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  40. Mi został jeszcze rok do rozstania, na szczęście
    Cudne zdjęcia:-)
    Mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie dziwie ci się ze zdjęcia ci się podobają bo ja mam tak samo. Wyszły pięknie :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja też po wakacjach zaczynam nowy rozdział w życiu, podobnie jak ty kończę gimnazjum. Trzymam kciuki, abyś dostała się do wymarzonej szkoły.

    http://whispersofstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. śliczne zdjęcia <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczna stylizacja :* Bardzo ładnie wyglądasz!
    Zapraszam do mnie również - sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja mam miej wiecej spisane co chciałabym zrobić w te wakacje. Zobaczymy czy wszystko ud mi się zrealizować ^^
    Śliczne zdjecia ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja też baaardzo zżyłam się ze swoją klasą! Pożegnanie będzie ciężkie :(

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudownie wyglądasz ♥

    Zapraszam na rozdanie - dużo nagród, 4 zwycięzców!
    ROZDANIE (KLIKNIJ TUTAJ)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczne zdjęcia! <3 Mam nadzieję, że dostaniesz się do wymarzonej klasy i szkoły.
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudowne zdjęcia :)

    http://madziiik-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. śliczne Zdjęcia

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    OdpowiedzUsuń
  51. Zdjęcia są śliczne!
    Ja osobiście nie wyobrażałabym sobie rozstać się ze swoją klasą. Wszyscy znamy się od zerówki i bardzo się ze sobą zżyliśmy. Jednak czeka mnie to za rok, ale nie wiem czy mam się cieszyć, czy też smucić.
    Mam nadzieję, że dostaniesz się do swojej wymarzonej szkoły. :)

    http://natey-blog.blogspot.com/ <--------------- zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudowna sukienka i te Twoje nogi! MARZENIE *O*

    OdpowiedzUsuń
  53. Super zdjęcia, uwielbiam paski :D
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Faktycznie zdjęcia wyszły super <3 świetna stylizacja :*
    patrycja-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetna stylizacja i zdjęcia! Jaka ulga, że już niedługo wakacje.

    http://rosalie-rosaalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Twoje nogi to od dzisiaj mój życiowy cel *-*
    Świetna stylizacja, najbardziej podoba mi się sukienka ^^
    Jak to dopiero teraz jesteś w 100% zadowolona ze zdjęć? Przecież one zawsze były idealne!

    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja ze swoją klasą rozstaję się za rok.
    Śliczna sukienka! :)
    www.ala--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny blog, może oberwacja ?
    kasiaboryszkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja też w tym roku rozstaje się z moją klasą.
    A zdjęcia są po prostu mega.

    Pozdrawiam
    http://andzelapati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczne fotografie, piekne :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Śliczna stylizacja! Ja również rozstaję się w tym roku z moją klasą ;)

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  62. zdjęcia są naprawdę świetne! :) ja również zżyłam się z moją klasą... mnie też niedługo czekają spore zmiany...

    uwielbiam Twojego bloga!! :)

    ~zapraszam na mojego bloga (może masz ochotę wziąć udział w konkursie :) )

    OdpowiedzUsuń
  63. Też się cieszę, że ostatni tydzień! Nie martw się, poznasz nową klasę w liceum i też będzie dobrze, zawsze trudno rozstać się z kimś z kim się zżyło :) świetne zdjęcia! :) Sukienka prześliczna!
    zapraszam do siebie, będzie mi baaardzo miło jak wejdziesz! :) http://wicked-woonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja również w tym roku, muszę rozstać się z moją klasą, bardzo mi smutno. :(

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Co powiesz na wspólna obserwacje? Daj znać u mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  65. Zdjęcia są naprawdę prześliczne :) Coś się kiedyś zaczyna i kiedyś kończy :)
    http://martha-marthaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Piękne zdjęcia :)
    Świetna stylizacja, idealna na lato!
    Masz śliczne włosy! :D
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Jesteś idealna!
    Świetnie wyszłaś na każdym zdjęciu, a także genialnie dobrałaś całą stylizację!


    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    Zapraszam na mojego bloga, każde wejście, komentarz,obserwacja, czy inna aktywność sprawiają mi wiele radości, oraz znaczą bardzo dużo :) carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetne zdjęcia ;)


    http://justletthembe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Śliczne zdjęcia! też jestem ciekawa, jak będzie na zakończeniu roku, bo również jestem w 3 gimnazjum :)
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetne zdjęcia 😍

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Cudowne zdjęcia, uwielbiam twojego bloga!
    http://mrs-cotton-candy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Śliczne, wakacyjne zdjęcia :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Śliczna stylizacja :D
    Cudowne zdjęcia ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Nie mogę już się doczekać tych wakacji :)
    Śliczne zdjęcia! ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  75. Jeju, zobaczyłam Twojego bloga *.* masz takie perfekcyjne zdjęcia, przemyślane
    Pozdrawiam serdecznie --> http://nyciak.blogspot.com/
    (dopiero zaczynam)

    OdpowiedzUsuń
  76. Śliczna sukienka, myślę, że teraz już wszyscy żyją nadchodzącymi wakacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Zmiany towarzyszą naszemu życiu nieustannie. Wszystkie są potrzebne :).
    Trzymam kciuki, żebyś się dostała tam, gdzie chcesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. przepiękne włosy! i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja uważam,że ten tydzień to już jest takie chodzenie do szkoły,żeby odbębnić.
    Świetna stylizacja! Poklikane :)

    Jull Blooog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  80. Julcia, jesteś mega urocza na tych zdjęciach haha!

    Zapraszam! :)
    By-Lolka.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  81. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  82. Świetnie wyszły ci te zdjęcia i pięknie na nich wyglądasz. Ja i moja koleżanka też opuszczamy naszą szkołę, gdzie się wszystko zaczęło.
    Pozdrawiam
    Andżela & Pati

    OdpowiedzUsuń
  83. Świetnie wyszły ci te zdjęcia i pięknie na nich wyglądasz. Ja i moja koleżanka też opuszczamy naszą szkołę, gdzie się wszystko zaczęło.
    Pozdrawiam
    Andżela & Pati

    OdpowiedzUsuń
  84. Śliczne zdjęcia, nic dziwnego, że jesteś z nich zadowolona :D
    Bardzo podoba mi się sukienka, zresztą super połączenie do tej kurtki dżinsowej.

    PS: jakie Ty masz włosy, wow! <3

    OdpowiedzUsuń
  85. Ja te od wrzenia zaczynam w teoretycznie nowej szkole, większość moich znajomych idzie do te samej co ja ale będą też nowe osoby. Świetne zdjęcia :)

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń