22 cze 2015

2 ideas for overnight oatmeal

Na szczęście wakacyjny klimat zagościł u mnie na stałe. Nieoficjalnie zaczęłam wakacje już w piątek, ale na oficjalne zakończenie roku szkolnego muszę czekać do piątku. O planach wakacyjnych może w innym poście. Dzisiaj natomiast mam dla Was 2 pomysły na przyrządzenie najszybszego śniadania jakie tylko jedliście! Wystarczy wstać rano i wyciągnąć słoik z lodówki. Pyszna owsianka, bez konieczności czekania! Overnight oatmeal to nic innego jak owsianka, którą wykonuje się wieczorem i przez całą noc przetrzymuje w lodówce.

Składnik:
  • jogurt naturalny
  • odrobina mleka bądź wody
  • miód do smaku
  • płatki owsiane
  • kiwi
  • banan
Przygotować słoik. Napełnić płatkami owsianymi do 1/3 jego wysokości, jogurtem naturalnym do 3/4 jego wysokości i uzupełnić wodą lub mlekiem. Wszystko dokładnie wymieszać. Do smaku można dodać miód. Włożyć na całą noc do lodówki. Następnego dnia wystarczy dodać owoce i szybkie śniadanie gotowe!


Składniki:
  • jogurt naturalny
  • odrobina mleka bądź wody
  • miód do smaku
  • płatki owsiane
  • borówki amerykańskie/jagody
  • banan
Przygotować słoik. Napełnić płatkami owsianymi do 1/3 jego wysokości, jogurtem naturalnym do 3/4 jego wysokości i uzupełnić wodą lub mlekiem. Wszystko dokładnie wymieszać. Do smaku można dodać miód. Włożyć na całą noc do lodówki. Następnego dnia wystarczy dodać owoce i szybkie śniadanie gotowe!
Zamiast jogurtu naturalnego można użyć waniliowego jogurtu lub mleka sojowego.


Jeśli lubisz owsianki i jogurt naturalny to jest to coś dla Ciebie. Natomiast jeśli nie przepadasz za smakiem jogurtu naturalnego, możesz dodać jogurt owocowy lub waniliowy. Na lato jest to idealne śniadanie, ponieważ jest chłodne i zaspokaja na długo apetyt (za sprawą błonnika). W takim daniu jest też dużo wapnia, bardzo potrzebnego osobom w wieku dojrzewania. Jeśli chodzi o owoce, to chyba nie muszę tłumaczyć. Dużo witamin i błonnika. Szybko prosto i zdrowo!

92 komentarze:

  1. Oj z nieba mi spadłaś z tym przepisem, naprawdę! A zdjęcia aż zachęciły mnie do zjedzenia! :) Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę wypróbować te przepisy :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pychota, na wakacjach będę miała dużo czasu, na pewno spróbuję!:))
    Mój blog---KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam, wypróbuję! Zdjęcia są śliczne, bardzo ładnie je zaprojektowałaś :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakoś za owsiankami specjalnie nie przepadam ale na zdjęciach wygląda to tak przepysznie! :)

    Mój blog, zapraszam-kliknij :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam owsiankę! Często jem ją na śniadanie z pokrojonym bananem. :)
    Muszę skorzystać z twoich przepisów ;)
    mój blog - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam owsianki, ale tylko z jakimś owocowym jogurtem ♥ a te wyglądają znakomicie (i zapewne też tak smakują)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post,na śniadanie na pewno wykorzystam twój pomysł,sama zastanawiałam się nad jakimś łatwym,szybkim i przyjemnym śniadaniem i znalazłam! :)
    Blog również bardzo mi się podoba,jest tu przyjemnie i bardzo miło,na pewno tutaj jeszcze wpadnę!
    Pozdrawiam! :)

    http://whitee-flowers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam owsianki, ale do tej pory jadłam je zawsze na ciepło gotowane na mleku. Z wielką chęcią wypróbuję Twój przepis! Akurat mam truskawki i banany, które w połączeniu z owsiano-jogurtową mieszanką na pewno będą idealne! Dzięki za pomysł! :)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie to wygląda, a jeszcze lepiej musi smakować :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmm, wyglądają przepysznie! Na 100% wypróbuję :3

    Zajrzysz? :)
    jully-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. mm , same pyszności!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojejku! Jeszcze o czymś takim nie słyszałam! Sam pomysł jest GENIALNY! Moje ukochane owoce i to nie trzeba się męczyć rano z przygotowaniem ♥ MEGA ♥

    Śliczne zdjęcia (jak zwykle) i oczywiście bardzo przydatny post ^^

    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Mniam, mniam! Świetny pomysł na zaoszczędzenie czasu rano, na pewno skorzystam ;)
    Pozdrawiam ♥

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda przepysznie!

    black-blouse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mniam *.* Muszę to wypróbować :D
    http://mysweetdesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega pomysł! Ty zawsze masz najlepsze pomysły jesli chodzi o jedzenie :D
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. mm wygląda na prawdę smacznie ;))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham owsianki! Super szybkie i mega pyszne, idealne na śniadanie :D
    Właśnie dzisiaj dostałam od babci jagody, koniecznie wypróbuję tego drugiego sposobu, bo ten pierwszy to już u mnie gości od dawna :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny pomysł na taką owsiankę

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Pysznie to wygląda! :)

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ojej, w wakacje sobie na pewno wypróbuję! <3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. druga wersja jest idealna dla mnie, kocham borowki!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam owsianki, czasem zostawiam płatki owsiane namoczone w wodzie na noc, ale z jogurtem jeszcze nie próbowałam ;) na pewno skorzystam bo oba pomysły wygląda baaaaaaardzo apetycznie :)
    Pozdrawiam
    www.straaawberry-cake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygląda przepysznie obie wersje wyglądają smacznie i na pewno równie dobrze smakują. Na pewno spróbuję ich ale również z innymi owocami :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam owsianki, nie zależnie czy na cieplo, czy na zimno :3

    smallerdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Super przepisy na pewno skorzystam <3

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepysznie wygląda <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Mmm, przepysznie to wygląda, aż mam ochotę spróbować! :)

    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG - KLIIK:)!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie pyszności! I jeszcze te śliczne zdjęcia :)
    _________
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale pyszne♥ Świetny przepis!
    Zapraszam do mnie - sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. moje słoiki nie wyglądają tak ładnie xdd supoer, ja czesto jem takie głupotki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super to wyglada i na pewno jest zdrowe :)
    patrycja-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Mimo że nie przepadam za owsianką, chyba spróbuję, przekonałaś mnie :D Genialne zdjęcia *-*

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – Nowy Post KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam owsiankę,ale jeszcze w takim wydaniu jej nie jadła,więc na pewno spróbuję:)

    Pozdrawiam!
    ✿The Only✿- kliik!

    OdpowiedzUsuń
  36. Chętnie wypróbuję ten drugi przepis, wygląda pysznie!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Oooo.. Uwielbiam takie zdrowe przepisy! Przepysznie to wygląda, na pewno w tym tygodniu wypróbuje te, bo uwielbiam płatki owsiane i jogurt naturalny :)

    Pozdrawiam!
    ♦ dream-destinationn.blogspot.com - Kliik! ♦

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawy blog prowadzony z pomysłem - gratulujemy ;)
    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK


    Pozdrawiamy i przesyłamy

    KOD RABATOWY: 10off
    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny pomysł! Muszę koniecznie spróbować !
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com
    klikniesz w baner na moim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglądają pysznie. Na pewno to zrobię. ^^ ;)

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Właśnie miałam zamiar zrobić taką owsiankę "na całą noc" :D ♥

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowne przepisy! :3
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Wygląda przepyysznie :)
    imbrownberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Mniam, na pewno spróbuję! Zazwyczaj nie mam czasu na śniadanie, ze względu na pośpiech, ale tego na pewno spróbuje!

    http://rosalie-rosaalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Pysznie wygląda *-*
    Zapraszam do mnie! :)
    books-filmsreviews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Wygląda przepysznie! :)
    Na pewno skorzystam z tego przepisu! :D
    http://everything-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. muszę skorzystać z tego przepisu :) super wygląda :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale pyszności <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Dzięki za przepis! Nareszcie będę mogła go wykorzystać :D ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  50. Dzięki za przepis! Wreszcie zjem coś innego niż płatki :)

    http://www.wattpad.com/140537467-po-lepszej-stronie-uwolnij-mnie

    OdpowiedzUsuń
  51. Dzięki za przepis! Wreszcie zjem coś innego niż płatki :)

    http://www.wattpad.com/140537467-po-lepszej-stronie-uwolnij-mnie

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny pomysł na śniadanie! Na pewno wypróbuję ;)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  53. Jak zwykle wszystko wygląda przepysznie! Super przepis :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Chyba to wypróbuje, bo to według mnie jest świetny pomysł! :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Ostatnio właśnie przekonałam się do owsianki, na pewno wypróbuje twoje przepisy! :)
    --- Mój Blog - klik! ---

    OdpowiedzUsuń
  56. We wakacje bede probowac, bo wiecej czasu :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Mniam! w czasie wakacji spróbuję zrobić coś takiego :)

    pozdrawiam,
    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. mmm ♥ w wakacje na pewno zrobię!

    Masz chwilkę? Wpadnij, skomentuj lub zaobserwuj będzie mi bardzo miło :)
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo podoba mi się ten pomysł, na pewno wypróbuje :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  60. wyglada przepysznie
    http://fashionstreetinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Uwielbiam wszystko, co jest z owocami, a to wygląda przepysznie! *_*

    pozdrawiam i zapraszam! :)
    ANN--BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  62. świetny pomysł na śniadanie, myślę że skorzystam z twojej propozycji, bo wygląda pysznie! :D
    pozdrawiam!

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Wygląda bardzo smakowicie, choć ja raczej nie przepadam za owsianką:-)
    Mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  64. Fajny post jesli poklikasz w te zeczy bede wdzieczna - http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/2015/06/75-wspopraca-z-dresslink-prosba-o.html

    OdpowiedzUsuń
  65. Ale pyszności,muszę wypróbować te przepisy :D.
    Pozdrawiam!
    http://magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Uwielbiam owsianki, ale chyba jednak wolę wersję na ciepło. :D Chociaż latem taka chłodna może być całkiem dobra. :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  67. O ja, ale to wszystko pysznie wygląda... Jak tylko będę miała czas i składniki od razu zabieram się do tworzenia z Twoich przepisów!
    ♡ jestebatmane ♡

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetne typowo wakacyjne pomysły!
    Na pewno spróbuje!

    Zapraszam na NOWEGO POSTA : HAUL : Tally Weijl, Cropp, Magia Zakupów!
    >> http://tacokochazmiany.blogspot.com/2015/06/haul-tally-weijl-cropp-magia-zakupow.html <<

    OdpowiedzUsuń
  69. Super! Zaraz drukuję i będę sobie przyrządzała. Zawsze korzystam z twoich przepisów, bo są super (oczywiście prawie nigdy nie wychodzi to tak, jak na zdjęciu, ale i tak jest super pyszne!). :D
    Śliczne zdjęcia. :*

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Twoje zdjęcia zawsze zachęcają do zrobienia tych smakołyków!

    OdpowiedzUsuń
  71. Mmm, pyszności! Koniecznie będę musiała skorzystać z tego przepisu :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  72. Wygląda smakowicie szkoda że mam uczulenie na banany :)
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Jak to pięknie i smacznie wygląda! ;o

    http://orbid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. nigdy nie probowalam owsianki ;o a to wyglada pysznie ze az sie chce *-* sprobuje tego ale nie z owsianka xdd
    + obserwuje, swietny blog :)
    zapraszam do mnie na relacje z koncertu magdauke.blogspot.com i do obs ( obs back ) <3

    OdpowiedzUsuń
  75. Pysznie wygląda, a pewnie jeszcze lepiej smakuje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  77. Mmm. pysznie to wygląda! :D Na pewno wypróbuję któryś z przepisów :)
    piankaofstyle.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  78. Ale super pomysł! Ja zastosuję płatki jęczmienne (o niebo lepiej smakują według mnie) + jogurt naturalny. Dodam banana i może truskawki? :) Świetny pomysł również na lunch :)))) Bardzo pomysłowy blog, muszę zaobserwować!

    our-womenly-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń