4 kwi 2015

My Case Collection


Wiele razy miałam styczność z tego typu postem na wielu blogach. Właśnie dzięki takim wpisom dowiedziałam się o pewnej firmie. Dzisiaj kilka słów na temat moich etui na telefon. Nadmienię na początku, iż posiadam telefon Samsung Galaxy s3.

 Oba etui pochodzą ze strony funnycase.pl. Czy warto?  Powiem szczerze, że tak. Fenomen tej strony polega na tym, że możecie zaprojektować swój wymarzony case na każdy model telefonu. Inspirujący obrazek z tumblra, motywujący cytat, czy zdjęcie z wakacji- to wszystko może pojawić się na Twojej obudowie. Cena jest przystępna- niecałe 25zł za sztukę. Znam wiele osób, które ubolewają na tym, że na ich telefony nie ma ani jednej obudowy. Ta strona została założona właśnie dla takich osób. Na temat jakości wypowiem się na samym dole postu.
 Różowa obudowa w kwiatki pochodzi z Rossmana. Natomiast druga obudowa pochodzi ze zwykłego sklepu z obudowami w centrum handlowym.
Najbardziej urocza, a zarazem niewygodna i niestabilna obudowa pochodzi z allegro. Jeśli zastanawiacie się nad jej kupnem, to szczerze powiem, że bałabym się z nią wyjść gdziekolwiek, ponieważ telefon łatwo wyślizguje się z niej.

Powyższa obudowa pochodzi właśnie ze strony funnycase.pl . Myślę, że ten krótki opis pomoże tym niezdecydowanym w zakupie. Obudowy są gumowe, bardzo dobrze dopasowują się do telefonu. Miejsca na słuchawki i ładowarkę są wycięte, natomiast na przycisk blokady i głośności nachodzi gumowy materiał. Obudowy są raczej cienkie, dzięki czemu nie "pogrubiają telefonu". Ja wybrałam etui sylikonowe transparentne i Wam również takie polecam.

Póki co, lecę do kuchni, bo 2 mazurki i baba drożdżowa same się nie upieką. Życzę wszystkim Wesołego Alleluja! Oby te wszystkie pyszności poszły wiadomo gdzie ;)

125 komentarzy:

  1. Jeju jak ja kocham te twoje obudowy ❤
    this-annie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne są te obudowy :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne obudowy :))
    Zapraszam:
    http://sarajanikblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mamy ten sam telefon! a do tego ja mam fisia na punkcie case'ów :) mam chyba już z 11.
    też posiadam stitcha, i przez niego raz zgubiłam dokumenty, wyciągając telefon z torebki :) ale nie zaprzeczę, jest uroczy.

    http://fashion-and-not-only.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne case! :)

    Zapraszam na nowego posta! Oraz Wesołych Świąt. ;)
    ✿MÓJ BLOG- KLIK✿

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba najbardziej podoba mi się ta różowa obudowa z Rossmanna :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne case'y!
    Wesołych Świąt! :)

    W wolnej chwili zapraszam również do mnie. Spodoba Ci się - skomentuj lub zaobserwuj! :)
    sweeet-coookie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne!!! Stitch najlepszy^^
    Pozdrawiam,
    biblioteczkabarbary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Już wiem skąd będę zamawiała obudowy :) Mi najbardziej podobają się pierwsze dwie. A polecasz samsunga s3?
    http://perlley-suzanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. chcialam zamowic dla kolezanki kilka case'ow, ale balam sie jednak tego, czy sa dobrej jakosci :C

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  11. ja wlasnie sie zastanawiam czy nie zamowic jakiegos case z ich strony :) Nawzajem! :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie szukałam takiej taniej strony do tworzenia własnych case'ów!

    Podrawiam i Wesołych Świąt :)
    Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Już mnóstwo czytałam o stronie o której piszesz, może kiedyś się pokuszę o kupno jakiegoś case z ich strony :) Najbardziej zazdroszczę Ci etui Stitcha, bo do mojego telefonu takich nie wyprodukowali.. Wesołych świąt! WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz piękne obudowy *.*
    Wesołych Świąt! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. masz bardzo ładne casey
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. O super etui :) ja teraz nie kupuje ich duzo, bo mi sie nie oplacala jak za niedlugo bede miala nowy telefon :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne obudowy! Najbardziej przypadła mi do gustu ostatnia, różowa ♥
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo słyszałam o tej firmie, uważam że jest ekstra! :) Twoje obudowy są super a zdjęcia cudowne <3

    Pozdrawiam!

    ✿ JULIA BLOG – NOWY POST KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne są te obudowy <3 Ja też już dawno słyszałam o tej firmie i chyba się wkońcu skuszę!
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt :*

    KLIK - ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie case'y są śliczne. Mam takiego sticha i jestem z niego bardzo zadowolona. Ostatnio zamówiłam sobie 2 case'y od funnycase.pl jak na razie przyszedł mi 1 i jestem bardzo zadowolona. Jedynym minusem tego case'a jest nieładny zapach,czy ty też go czujesz? :/

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Te różowe etui na ostatnim zdjęciu jest mega! *.* Też zastanawiałam się nad kupnem etui na tej stronie, ale z moimi telefonami bywa różnie i nie wiem jak długo posłuży mi ten. Haha! Mimo wszystko chyba się zdecyduję. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  22. przepiękne są te obudowy, a najbardziej podobają mi się te z funnycase ;)
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. WSZYSTKIE ŚWIETNE ;) najbardziej podoba mi się chyba ten biały z napisami.
    Mój blog---KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Zamawiałam na tej stronie jakoś rok temu, wtedy jeszcze te case'y kosztowały 10 zł haha :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Od jakiegoś czasu planuję zamówić sobie obudowę z funnycase.pl, ale nie mogę się zdecydować co do wzoru haha :) prześliczny jest ten Twój różowy case :*
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne obudowy, wszystkie mi się podobają :) Wesołych Świat :D

    weraweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne obudowy
    http://gab4ysia.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ładne obudowy ;) najlepsza z allegro

    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Te trójkąty takie iluminati XD Hahahahh xd
    Śliczne case'y. Niestety, na mój telefon nie ma ani jednego :(
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne są te obudowy z rossmana. Moja koleżanka ma sticha i zgubiła jedno ucho

    http://sonleszaharr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne obudowy ^.^
    Ja dzisiaj makowca piekłam ;p
    Wesołych świąt!
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Zastanawiam się nad zamówieniem obudowy z tego sklepy, ale znając mnie, nie będę w stanie zdecydować się na jedną i "zrobię sobie" przynajmniej trzy ;)
    by-july.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Często widzę na blogach, ze strona funny case jest polecana, chyba w końcu sama zamówię sobie tam case'a ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Wiele razy słyszałam o tej stronie, więc chyba namówię rodziców, na małe zakupy :)
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Julcia oba zaprojektowane przez Ciebie case'y to cudeńka, ten z Rossmanna też bardzo mi się podoba! :)

    Zapraszam!
    By-Lolka.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  36. urocze obudowy :) ja wlasnie planuje sprzedac swoje do iphone 4, a teraz mając iphone 5 juz nie kupuję tyle co wcześniej ponieważ nie mam co z nimi zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  37. Chciałam zamówić sobie case'a z tej strony, ale niestety na mój model akurat nie ma. Taki pech :')
    Bardzo ładne case'y <3

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. super kolekcja case'ów! :) mam taki sam telefon i też zamawiałam z tej strony i super są tak case'y:) wesołych świąt! :D

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne, no i też naprawdę fajnie zaprojektowane z ciekawymi wzorami etui :D
    Mam pytanie, czy Ty z tą firmą współpracujesz? :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne te obudowy, a ta obudowa ze Stichem, może i jest śliczna słodka i urocza, ale tak nie poręczna i beznadziejna, że kompletnie nie opłaca się jej kupować !!!
    http://nessi-blog-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten różowy case mi się podoba :)
    Wesołych Świąt!
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Chyba wreszcie muszę skorzystać z tej stronki!
    Wesołych świąt! Ja już zrobiłam ciasto :D
    Jeśli masz chwilkę to byłabym wdzięczna za kliki w serduszka na końcu mojego postu!
    kingas1blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładne case'y:)
    http://polowcia--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo podoba mi się case w różyczki i Stich. :)

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Spotkałam się już z wieloma opiniami na temat tej strony.I podsumowując,jest świetna ! Szkoda tylko,że ja nie posiadam tak dobrego telefonu.Super kolekcja ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. bardzo fajne case'y. Dużo słyszałam o funnycase.pl i możliwe, że też sobie kupię tam etui, szczególnie, że nie są wyjątkowo drogie:)
    jusiathebest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Na mój model jeszcze nie widziałam żadnego Case`a, więc mam nadzieję, że tam coś się znajdzie. Dzięki ;)
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny post! :) Zastanawiałam się czy kupić coś z ich strony :)
    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  49. MIałam ze Stichem ten sam problem niestety, Sama zabieram się do zakupy obudów z tej strony :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Naprawdę świetne casy, nie wiem który najpiękniejszy bo wszystkie są takie ciekawe i śliczne :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Niestety casy na mój telefon są mocno ograniczone i trudno je dostać :( Twoje są śliczne <3

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Właśnie ostatnio znalazłam przypadkiem stronę funnycase i zastanawiam się nad zaprojektowaniem sobie jakiejś obudowy, przynajmniej miałabym pewność, że będę oryginalna :)
    aniabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. stich jest uroczy! xx ngvyen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Super casy, szkoda ze case ze stitchem wyslizguje sie :<
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczne case<3
    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja na swojego iphonika mam jedną przezroczystą obudowę - w zupełności mi wystarcza. Znudziły mi się te kolorowe.
    http://refleksjeiinne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. śliczna obudowa ze stitchem :)
    ale tak jak powiedziałaś taka niestabilna i moim zdaniem trochę niepraktyczna jak dla mnie... nie miałabym zbytnio gdzie włożyć telefonu :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Ta ostatnia jest super, tylko szkoda, że materiał zachodzi na guziki :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Cudowne case, bardzo podoba mi się ten w kwiaty :)

    http://makedo-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetne te case :)
    Życzymy wesołych i radosnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  61. Cudne case, uwielbaim szczególnie takie z motywującymi napisami oraz z motywem kwiatów! <3
    pozdrawiam,

    MÓJ BLOG, klik

    OdpowiedzUsuń
  62. Prześliczne case'y! :*
    Na mój telefon trudno coś znaleźć i właściwie nie mam żadnego case'a :)

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    OdpowiedzUsuń
  63. cudne obudowy, ja nie ma ani jednej, ale zastanawiam się nad zamówieniem, właśnie na tej stronie

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Sama zamierzam niedługo zamówić casy na "funnycase" - są świetne!

    Pozdrawiamy cieplutko!
    Zapraszamy na nasz blog - Marta&Milena

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo fajny post! :)

    Zapraszam na nowego posta! Oraz Wesolych swiat. ;)
    ♡ Melody's blogg ♡

    OdpowiedzUsuń
  66. Przepiękne masz casy ;)
    Właśnie też planuje zakup na tej stronce bo ciężko o case na mój telefon :(
    zapraszam do mnie : http://czarnamamba322.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Masz bardzo ładne obudowy! Słyszałam już o tej stronie wiele dobrych słów i według mnie to świetny pomysł, aby można było samemu zaprojektować etui :)


    http://miasto-inspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetne obudowy! Nie wiedziałam,że w Rossmanie też są XD ;o
    zajrzyj!✿

    OdpowiedzUsuń
  69. Śliczne.

    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. fajne pokrowce :) szkoda że nie jestem w Polsce bo też bym jakiś zamówiła z tej strony :/

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetne masz case'y! Już wiele razy słyszałam o tej stronie, myślę nad kupnem :)
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Fajne case'y, ten w kwiatuszki jest śliczny!
    Ja mam Stich'a, który troszeczkę różni się od Twojeog i jestem z niego zadowolona :D
    Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  73. Mam nie małą obsesję na punkcie casów, haha :D. Mam ich około 12(?), ale mam zamiar zaopatrzyć się w jeszcze kilka nowych. Ten ze stitchem jest przesłodki!

    Pozdrawiam, trzymaj się cielutko! :*
    ☺natty-and-natty.blogspot.com☺

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetne case'y! Szkoda, że na mój telefon nie ma takich fajnych :(
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/04/click-here.html
    Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad <3

    OdpowiedzUsuń
  75. Jakie to wszystko piękne i kolorowe <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Śliczne obudowy! *.*
    Również muszę sobie kupić kilka nowych, ponieważ cierpię na ich ciągły brak :D

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Śliczne case, robisz naprawdę świetne zdjęcia, dbasz o każdy detal. Urzekły mnie te piękne tulipany w tle :)
    Chciałam życzyć ci jeszcze wesołych świąt i bardzo mokrego dyngusa :*

    Pozdrawiam cieplutko,
    kalkosia

    OdpowiedzUsuń
  78. Piękne case, wszystkie mi się podobają, chociaż przyznam, że najbardziej lubię te "zwykłe" w pastelowych kolorach :)

    byc-jak-ksiezniczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Śliczne etui <3
    Najbardziej podoba mi się ten w kwiatki! Jest prześliczny.
    Tobie również życzę Wesołych Świąt Wielkanocnych!
    Buziaki :*

    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  80. Ta biała z napisem jest swietna!

    http://weronikamatw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Świetna kolekcja, ja w takie zainwestuję jak kupię sobie nowy telefon. ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. wow wszystkie case'y są cudowne ale ten biały z napisami chyba najbardziej mnie urzekł, haha *0*
    Pozdrawiam :)

    "http://anja-bloguje.blogspot.com- klik

    OdpowiedzUsuń
  83. Cudowne case'y :) Wesołych Świąt :)

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Świetne obudowy, ta różowa najbardziej mi się spodobała! Jest przeurocza! ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  85. Genialne obudowy!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  86. Świetne zdjęcia! :)
    Teraz już wiem gdzie zamówię obudowę na telefon. :))

    sometimes-we-need-a-little-magic.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Przecudowne! Ja mam zawsze dylemat co do wyboru case'u, najchętniej kupiłabym wszystkie haha <3

    http://itssandradagmara.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  88. Ślicznie masz te case,tylko pozazdrościć ;)
    usuallyandhappy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Śliczne case'y! Musze coś zamówić z tej strony, o której pisałaś. A tak poza tym, piękne zdjęcia ♥
    Zapraszam do mnie
    http://werko-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. świetne case! Kolejna osoba poleca tą firmę, muszę sobie w końcu zamówić z niej jakieś case ^^

    Zapraszam do mnie, nowy start!
    ♥ Przemyślenia Arbuza ♥

    OdpowiedzUsuń
  91. Śliczne obudowy :)

    maddieloook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Super obudowy :)
    Dzięki za linka do stronki, bo jest świetna i od dawna takiej szukałam! xx

    Zapraszam na NOWEGO POSTA : PODRÓŻE! :)
    >> http://tacokochazmiany.blogspot.com/2015/04/podroze.html <<

    OdpowiedzUsuń
  93. b.Fajny post :)
    Zapraszam do mnie:http://fashion-inspired-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Prześliczne obudowy, a post jak zwykle dopracowany. Ja case mam zamiar kupic dopiero, gdy zmienię telefon, gdyż ten aktualny bardziej potłuczony już byc nie może :D
    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! :)

    Każde wejście, komentarz, czy obserwacja wiele dla mnie znaczą, zapraszam na mojego bloga :)
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Prześwietne case'y jak i blog,
    obserwuję :)
    mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  96. wow śliczne casy <3 bardzo chciałam sobie zamówić case sticha ale jeszcze się zastanawiam

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    OdpowiedzUsuń
  97. Słyszałam o tej stronie i kto wie, może sama niedługo zamówię sobie któyś z case'ów, a może nawet sama go zaprojektuje ;) Ja polecam także stronę headcase, co prawda nie można tam projektować, ale jest ogromy wybór i każdy znajdzie coś dla siebie!

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  98. Fajne obudowy :)
    Zapraszam do mnie - http://weronika-okoniewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  99. Śliczne obudowy zaprojektowałaś, ja jednak przy kupnie obudowy zwracam szczególnie uwagę na ochronę ekranu telefonu.
    xx aleksandraq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. świetne case'y:*
    http://rainbboww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  101. Śliczne obudowy, ja mam tylko jedną - czarną, zwykłą :)

    blogmalolaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  102. Świetny blog. Obserwuję :) Chyba zajrzę na stronkę o której wspomniałaś.
    http://juliam-blog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  103. Cudowne obudowy, mnie najbardziej marzy się ta ze Stitchem- niestety na mój telefon jej nie ma :(
    MY BLOG click

    OdpowiedzUsuń
  104. kiedy post nowy :c

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  105. Zainteresował mnie Twój blog! Przy tej okazji zapraszam również do sibie :)MÓJ BLOG [KLIKNIJ]

    OdpowiedzUsuń
  106. super post

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  107. cudowne case !
    najbardziej mi sie podoba ten z rossmana
    http://klaudixiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń