30 kwi 2015

3 pomysły na zdrowe śniadanie, outfit i diy

Wiosna za oknami daje się we znaki- upały na przemian z ulewnymi deszczami i wiatrem. Pogoda jest zmienna, jednak mam nadzieję, że na weekend majowy będzie w Polsce gościć tylko i wyłącznie słońce. Plany na majówkę? Niezupełnie. Czas spędzony w górach z rodziną, dużo zdjęć, dobre jedzenie, spacery- czyli nic nadzwyczajnego. A wy jak spędzacie tegoroczną majówkę? Piszcze w komentarzach, z chęcią poczytam ;)
Póki co, dzisiaj przygotowałam 3 pomysły na zdrowe śniadanie, outfit i diy. Nic nadzwyczajnego- szybkie i proste. Ale obiecuję, że następne posty będą już nieco bardziej "treściwe" :)

 Półmisek z owocami (jabłko, pomarańcz, kiwi) , kromka pieczywa razowego z masłem (of kors), szpinakiem i suszoną żurawiną. Od dłuższego czasu moje śniadania, głównie w weekendy, właśnie tak wyglądają. Staram się aby było jak najwięcej owoców, bądź warzyw. Od niedawna natomiast przekonałam się bardzo do szpinaku, o czym przekonacie się w następnym poście ;)

Uwielbiam połączenie dżinsu z bielą. Jest zarówno klasyczne, jak i bardzo dziewczęce. To baza, na której można się opierać i dodawać różne dodatki- te dziewczęce (opaska w kwiatki) jak i klasyczne ( np.kurtka skórzana). Idealnie pasuje do złotej biżuterii.




Małe flagi wykonane z ozdobnych taśm klejących są idealną ozdobą do różnych deserów. Najczęściej wykorzystuję je do ozdabiania babeczek.

Krok po kroku:
  • przygotuj wykałaczki, ozdobne taśmy klejące lub kolorowy papier, ew.klej
  • w przypadku taśm klejących wystarczy przykleić ją do wykałaczki i wyciąć trójkąt
  • jeśli nie macie taśm klejących, wystarczy znaleźć ładny papier i zrobić dokładnie to samo, posługując się klejem.



82 komentarze:

  1. Oj tak wiosna już za oknami :) Uwielbiam jeść owoce i warzywa na tą porę roku .
    Wspaniały ten kubek , a z DIY na pewno skorzystam :)
    pozdrawiam cieplutko <3
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez przekonalam sie do szpinaku, ale juz rok temu! teraz jem go bardzo czesto! najbardziej lubie z kurczakiem i w nalesniku!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko w jednym poscie!:) pyszne jedzonko:3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam aż mi się zachciało jeść ((: Chociaż nie mi zawsze chcę się jeść
    Świetny outfit, ostatnio robisz coraz lepsze posty!
    marrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam połączenie dżinsu z bielą. Fajny pomysł z tymi flagami, może kiedyś i ja przyozdobię nimi swoje babeczki!

    http://whispersofstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super śniadanie i flagi.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wow jaki obszerny post , świetna robota ! :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna opaska, uwielbiam takie :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Miejmy nadzieję że pogoda na majówkę jak najbardziej dopisze :) Świetne diy zaraz idę po moją taśmę i będę tworzyć takie mini flagi :)

    http://day-positive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię połączenie dżinsu i bieli <3
    A plany na weekend jeszcze nie do końca zaklepane :)
    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne pomysły, a śniadanie wygląda prze smacznie! *.*
    Ja planów na majówkę nie mam ;)
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne DIY i pyszne śniadanka! *^*
    http://czlowiek-zelazko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam weekend majowy aż do 12 maja ze względu na matury :) Pewnie spędzę ten czas ze znajomymi, trochę leniuchując, a trochę nad książkami ;) Świetny pomysł na śniadanko, wygląda pysznie!

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow świetne! :D
    Śliczny outfit :*
    Nie mam pojęcia jak spędzę majówkę :)

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdrowe śniadanie wygląda przepysznie. Ozdoby flagi również wyglądają pięknie! :D
    piankaofstyle.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak smacznie wygląda te śniadanko. A outfit jest super fajny. Bardzo mi się podoba. Flagi też są super !

    Pozdrawiam ♥
    Natalyy-Blog ♥ klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. ja nie mam planów na majówkę, moi rodzice nie chcą nigdzie wyjeżdżać bo będą tragiczne korki... zamiast tego pojedziemy 2 tygodnie później, kiedy będzie spokojnie :)
    śniadanie wygląda cudownie ♥ ja również staram się jeść dużo owoców i warzyw ^^
    świetne stylizacja - biel i jeans to jedno z moich ulubionych połączeń =D
    Obserwuję i pozdrawiam
    http://julia-and-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja nie mam planów ):
    fajne diy, i zdjęcia!
    (:
    Mój blog---KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Te flagi to naprawdę świetna dekoracja różnych dań,zrobiłam je na moje urodziny i wyglądały super :)
    Ja też uwielbiam szpinak, taka kanapka musi smakować naprawdę ciekawie, na pewno spróbuję tym bardziej, że jutro wolne i mam mnóstwo czasu na szykowanie pysznego i na dodatek jakiego zdrowego śniadania Dziękuję za pomysł, pozdrawiam i życzę udanej majówki :D

    http://ndoto-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko w jednym poście! Twoje śniadanko wygląda przepysznie :)

    Zapraszam!
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  22. apetyczne śniadanie :D
    Ja też lubie bazować na jeansie i bieli :D
    zajrzyj

    OdpowiedzUsuń
  23. Śniadanie idealne! Żeby tylko ktoś podał mi takie do łóżka, to już bym była w niebo wzięta!
    No i super outfit oczywiście, taki dziewczęcy, ale na luzie! ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  24. Śniadanie wygląda przepysznie, uwielbiam owoce i nie mogę się doczekać aż pojawią się też w moim ogródku i nie będzie trzeba iść po nie do sklepu, takie prosto z krzaczka zawsze smakują inaczej! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śniadanko wygląda bardzo apetycznie :) Co do DIY to jest naprawdę świetne, koniecznie takie zrobię na moje zbliżające się urodziny!

    pozdrawiam,
    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Śniadanie wygląda pysznie *.*
    A moją majówkę spędzę oglądając seriale :D
    http://szeyli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Śniadanko wygląda świetnie, a ta kanapka tak ładnie się prezentuje z takim połączeniem kolorystycznym. :)
    Żadnych planów na majówkę nie mam, posiedzę sobie w domu. I tak nie mam ochoty nigdzie wyjeżdżać, skoro trwa tak krótko. :/
    Poklikałam w linki :), możesz to zrobić także u mnie, tutaj link posta. Dziękuję, jeśli to zrobiłaś! :)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystko jak zawsze świetnie prezentuje się na zdjęciach :)
    Planów na majówkę raczej nie mam, po prostu spędzę ten weekend jak najlepiej :)
    mój blog - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Szpinak i żurawina? Może smakować ciekawie :) Pozdrawiam, WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  30. Jezu robisz idealne zdjęcia i masz świetne pomysły! Wszystko sa takie jak na we heart it :*
    Co do owoców to tez lubie je kroić i jesc na śniadanie :3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja majówkę spędzam z rodziną i na przyjęciu :) chętnię zrobię taką kanapkę, bo również ostatnio polubiłam się ze szpinakiem :)
    www.juullkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Majówka? Pizza, rowery, kino, spotkania, paintball... tyle planów, ale czasu tak mało < / 3

    wyzalacz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też ostatnio przekonałam się do szpinaku i zaczęłam sobie robić koktajle właśnie ze szpinakiem, kiwi i bananem! :) Świetna stylizacja, poklikałam w linki.

    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepysznie wygląda Twoje śniadanko.Muszę wreszcie kiedyś spróbować szpinaka,którego nigdy nie miałam okazji jeść.
    ✿Dalena Blog✿

    OdpowiedzUsuń
  35. Śniadanie wygląda smakowicie! Outfit mega mi się podoba, a majówkę spędzam ze znajomymi, no i jednak trochę nauki mam, bo konkurs mi się zbliża, no i troche jeszcze sprawdzianów jest :(

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam szpinak

    Pozdrawiam :)
    http://szalone-trybutki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne pomysły! Super stylówka :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/04/in-this-shirt.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale świetny post! :D
    thisismydream-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny pomysł na zdrowe śniadanie, jutro na pewno takie sobie przygotuje bo będę mieć więcej czasu :)
    Outfit też śliczny!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja nie przepadam za surowym szpinakiem. Super ubrania i pomysł z flagami :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystko w jednym poście! Super :3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam owoce, a na Twoim zdjęciu wyglądają jeszcze bardziej zachęcająco :)

    Message to you (klik!)

    OdpowiedzUsuń
  43. Super, uwielbiam owoce! Ale szpinak nieeeeee.

    loves-styles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Kocham szpinak, ale takiego połączenia jeszcze nie próbowałam! Już wiem co jutro sobie zrobię na śniadanie :3
    Ślicznie wyglądają te flagi, urocza dekoracja do babeczek :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. świetny pomysł na kanapkę! muszę spróbować :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Majówkę zaczęłam urodzinową nocką koleżanki. Ciekawe DIY! ;)

    roksana-burdzik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Jedzenie wygląda przepysznie! Ubrania też świetne, ale najbardziej podoba mi się dodatek w postaci okularów! :) poklikałam w linki :)

    pozdrawiam i zapraszam! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  48. Śniadanko świetne, też uwielbiam owoce i warzywka ^^ outfit też śliczny, a diy genialne!
    Śliczne zdjęcia tak przy okazji
    Zapraszam na bloga w nowej odsłonie :)
    ♥ Przemyślenia Arbuza ♥

    OdpowiedzUsuń
  49. ta bluzka jest piękna *.*
    http://cynamonowe-ciasteczko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. uwielbiam takie zdrowe i kolorowe śniadanka ♥ a połączenie jeansu z bielą to coś cudownego
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Śniadanko wygląda smakowicie :D
    Bardzo fajne DIY ^^
    Mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo fajny pomysł na outfit :*

    http://agnieszkaboczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. cudowny outfit *-* świetne zdjęcia ;))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Ale te śniadanie pięknie wygląda <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. SUPER POST

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. świetne, pyszne śniadanka!:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetna stylizacja, bardzo by Ci pasowała :) ja też staram się jeść coraz więcej owoców i warzyw, te pyszności wyglądają super!
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Te flagi są przeurocze, ech, a zdjęcia jak zwykle idealnie, Julciu :)

    Zapraszam!
    By-Lolka.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  59. Fajne pomysły na śniadania :) Ja często jem serek wiejski z pomidorem polecam spróbować! :) Fajne DIY możliwe że zrobię. Piękne zdjęcia

    Zapraszam na mojego nowego bloga:
    http://olivee-olive.blogspot.com/
    I tego pierwszego:
    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Robisz przecudowne zdjęcia,zawsze są takie idealne!
    Bardzo ciekawy pomysł na zdrowe śniadanie:)

    Pozdrawiam!
    ♥sandraandmar.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  61. Nie słyszałam jeszcze o dodawaniu suszonej żurawiny do kanapek,muszę to sprawdzić! :)

    Nowy post!{ ➽ chanelier.blogspot.com }

    OdpowiedzUsuń
  62. Fajny pomysły na śniadanka. Ja też chyba będę musiała się przekonać do szpinaku ;p Śliczne outfit! Ja w majówkę odpocznę sobie trochę w domku, nic nadzwyczajnego :)
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  63. Przepiękne zdjęcia, jak zawsze <3 Ja ostatnio staram się zdrowo się odżywiać, ale do szpinaku nie przekonam się chyba nigdy! xD Świetny pomysł z tymi flagami, na pewno skorzystam :)

    ♥ Julia Blog - Nowy post! KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja owoce mogłabym jeść non stop i aż zrobiłam się głodna na ich widok! Niestety majówkę spędziłam w domu, bo jestem cały czas chora :(
    http://paulaa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Zachęcająco wygląda to śniadanie ;) Bardzo ładny outfit, zwłaszcza ta kwiatowa opaska :). Ja majówkę spędzam w domu xD
    Pozdrawiam słonecznie!

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  66. Śniadanko pyszne, outficik piękny <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Już po majówce, było bardzo ciepło i miło ją spędziłam <3 Pysznie wygląda to śniadanko <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Też uwielbiam takie połączenia w stylizacjach :)

    maddieloook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Nigdy bym nie pomyślała, że może istnieć takie ciasto! To z pewnością jest przepyszne :)
    Pozdrawiam cieplutko

    MY BLOG ----> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  70. Cudowny outfit :)

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Masz przepiękne włosy !
    http://filizanka-herbaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń