14 lut 2015

Powracam do żywych!

Jak zapewne zdążyliście się zorientować, mój blog przez kilka dni był zamknięty. Chciałam zmienić wygląd, jednak to się nieco przedłużyło. W dodatku nie miałam wtedy internetu i musiałam czekać do piątku. W końcu udało nam się go skończyć, a właściwie mojej kochanej Julii z bloga Don't be normal. Kolejny raz, bardzo dziękuję <3
Jak zapewne wiecie, moje ferie się właśnie kończą i nie mam zielonego pojęcia jak wytrzymam to napięcie kiedy wrócę znów do szkoły. Teraz zaczyna się okres powtórek, wielu testów i tym podobnym. Do egzaminu zostały mi tylko 2 miesiące. 2 miesiące wyciągnięte z życia. Nie wiem, czy dam radę regularnie pisać, bo nie ukrywam, bardzo bym chciała, aby mi one dobrze poszły. Póki co mam dużo zdjęć w zanadrzu, więc najbliższe posty powinny być w miare regularne. Co przyniesie czas- zobaczymy.
Jak minęły mi ferie? Pierwsze kilka dni wykorzystałam bardzo aktywnie- na stoku. Jednak jak wiadomo, nigdy nie może iść po naszej myśli, więc mój organizm stwierdził, że chce się rozchorować. Tak więc przez kolejne dni leżałam całymi dniami w łóżku. Ten czas jednak umilała mi moja przyjaciółka. Niestety choroba pokrzyżowała nam kilka planów, ale sama obecność mojej przyjaciółki mi w zupełności wystarczyła :) W ferie miałam dużo czasu na rozejrzenie się po miejskich lumpeksach. Upatrzyłam kilka rzeczy, które już za kilka dni zobaczycie na blogu. Dzisiaj również byłam na małym "polowaniu" jednak te rzeczy pokaże wam dużo później. Póki co zapraszam na zdjęcia :)





71 komentarzy:

  1. Jak dobrze, że wróciłaś brakowało mi Twoich postów, a nowy design śliczny! :D Egzaminy na pewno dobrze Ci pójdą zobaczysz :) Śliczne światło na zdjęciach!

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie że jesteś, piękny nowy wygląd + śliczne zdjęcia!:*

    Pozdrawiamy
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że już jesteś, piękny szablon! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje też się właśnie kończą, masakra.. Świetny wygląd! <3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że jesteś, śliczny wygląd :)
    Cudowne zdjęcia :)

    Mój blog(klik) c:

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowy design śliczny ;)
    Moje ferie na szczęście się dopiero zaczynają, a Tobie życzę dobrego powrotu do szkoły :)
    mój blog, gorąco zapraszam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Super że już jesteś, nowy design bloga wygląda świetnie :) <3
    Ślicznie ci w tak spiętych włosach :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety mi również się ferie kończą...
    Bardzo ładne zdjęcia! Nowy wygląd również śliczny :)
    Pozdrawiam
    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie, że wróciłaś, a nowy design jest cudowny i taki przejrzysty!
    Ładnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny design.
    Bardzo ładne zdjęcia :)

    pastelovoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje ferie też niestety dobiegają końca, nie wiem czy uda mi się wrócić znowu do tej rzeczywistości. Nowy wygląd naprawdę bardzo mi się podoba.
    Śliczne zdjęcia!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wchodząc wczoraj na Twojego bloga już się przestraszyłam, że go usunęłaś. Moje ferie też dobiegają końca, nie wyobrażam sobie jak wytrzymam jeszcze 4 miesiące w szkole, mam nadzieję, że szybko się przyzwyczaję do tej nudnej, szarej rutyny która na mnie czeka. W kwietniu także piszę testy, jak na razie się nie stresuję, ale jestem pewna, że kilka dni przed egzaminami wpadnę w panikę :)
    http://aniabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Egzaminy na pewno dobrze ci pójdą, a nowy wygląd bloga cudowny! :)

    Mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczna jesteś :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ładna torba i szalik
    ja też ostatnio trochę chorowałam :(
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Design powala, jest przepiękny! Zawsze podobały mi się szablony autorstwa Julii, ale Twój jest zdecydowanie moim ulubionym. :D
    Zdjęcia jak zwykle piękne. :) Ja całe szczęście w ferie nie chorowałam, nawet katar mi przeszedł, a to w moim przypadku naprawdę dziwne, haha

    chesire-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Boże... przed chwilą napisałam u siebie posta i go opublikowałam. Następnie wchodzę sobie na twojego bloga i co widzę? - praktycznie ten sam tytuł posta. Piszę to tylko dla tego, żeby nie było później, że ściągam z kogoś ^^
    Piękne zdjęcia :**

    http://hello-im-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dasz radę na egzaminach :* Już nie mogę się doczekać, aby zobaczyć Twoje zdobycze z lumpeksów!

    lovebooks777.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny wygląd bloga, ja też mam teraz masę nauki przed egzaminami :( Współczuję choroby w ferie...

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dasz radę ! :*
    śliczne zdjecia <33 post bardzo ciekawy jak to zawsze u ciebei ;)))
    mogłabym liczyć na twoją pomoc ? poklikałabyś w linki choies ? to dla mnie naprawdę ważnę ;))
    http://weeri-weri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi właśnie ferie się rozpoczęły i również za bardzo zdrowa nie jestem, ale jestem dobrej myśli że wszystko przejdzie :D Design jest powalający! *.* Zdjęcia również :D
    Egzaminy na pewno pójdą ci bardzo dobrze ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi ferie saie teraz rozpoczeły :) Bardzo ładny ci wygląd zrobiła Julka.
    Oczywiście przepiekne zdjęcia!
    Pozdrawiam natt-official.blogspot.com/ [ kilk]

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny nowy wygląd bloga! Na pewno dasz radę na egzaminach ;*
    Ja właśnie teraz zaczynam ferie ;) Piękne zdjęcia.
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny wygląd bloga i śliczne zdjęcia :)

    Mój Blog- Klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny szal
    Pozdrawiam
    Marcelka Fashion
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Obie macie podobny styl.Uwielbiam twoje włosy i bardzo podoba mi się szal.A szablon jest nieco mniej słodki niż był poprzednio i to mi się podoba :)
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja dopiero zaczęłam ferie i nawet nie chcę myśleć o ich zakończeniu, tak jak ty jestem w 3 gimnazjów. Te wszystkie powtórki, sprawdziany, u mnie jeszcze dodatkowe lekcje w soboty przez cały marzec. Poza tym śliczny wygląd boga.

    http://whispersofstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne design bloga, taki delikatny! :)
    Świetne zdjęcia :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra Blog - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia, czekam na kolejny post :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny nowy design <3 Mnie ferie skończyły się już dawno, ale teraz również jestem chora! :(
    Pięknie wyszłaś na zdjęciach, bardzo się cieszę, że posty będą regularne, bo uwielbiam twojego bloga! <3

    Mam wielką prośbę! Czy mogłabyś poklikać w linki u mnie w poście?
    Bardzo mi zależy, odwdzięczę się! ♥ Z góry dziękuję i pozdrawiam!

    ♣ JULIA BLOG – KLIK ♣

    OdpowiedzUsuń
  31. Moje ferie też właśnie się kończą D:

    aprilen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Cieszę się, że w końcu wróciłaś ♥
    Nowy design jest cudowny! *o*

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczny design, mi ferie się zaczeły

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowne zdjęcia. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Mi ferie dopiero się zaczęły :D Nie przejum się egzaminami, są naprawdę nie trudne :)
    Śliczny nowy wygląd!

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ)/

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowny noy design *-* Cieszę się że znów piszesz :) Wspaniałe zdjęcia

    http://lifestylegirl88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Nowy wygląd jest cudowny :) Śliczne zdjęcia. Fajnie mieć taką przyjaciółkę.

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękujemy Julii za śliczny design :3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczny ten nowy design, gratulacje dla Julki :) super zdjęcia, też kończę właśnie ferie i jutro zaczynam dzień od matmy, więc nic tylko się cieszyć ;-;
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Nowy design jest śliczny :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Mi też kończą się ferie i zapowiadają się kolejne próbne egzaminy ;c trzeba stawić temu czoła :)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Zuza :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajnie, że wróciłaś! :) Nowy wygląd bloga jest moim zdaniem cudowny!

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Dobrze, że wróciłaś :) Ja ferie zaczęłam jako pierwsza więc już ich nie pamiętam.. :D Piękne zdjęcia

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Super że wróciłaś! Design jest śliczny, jak zwykle. Zdjęcia cudowne. Dasz radę w szkole, nie martw się. :)

    http://diadree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Powodzenia w nauce i napisaniu egzaminu (pewnie jeszcze nie raz to napiszę)! :)
    Cudowne zdjęcia.

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Moje ferie niestety się również skończyły :( Śliczne zdjęcia jak i wygląd bloga!

    pozdrawiam,
    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Jak zwykle pięknie wyglądasz! :)
    Uwielbiam Twoje włosy.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/be-happy.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Super zdjecia.;)
    Ja tez mam zamiar dobrze przygotowac sie do testo.;)

    kajoooja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo spodobały mi się zdjęcia :) ja też się troszkę stresuję egzaminami :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  50. sliczne zdjecia
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetnie wyglądasz. Kocham ten nowy design ♥

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja też kończę ferie. Śliczny nowy design, Julka ma talent <3

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Design jest cudowny! Tak samo jak zdjecia :)
    Mi ferie również się skończyły :c
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczny jest ten nowy design <3
    Ja też wracam do szkoły już jutro i mimo iż nie mam testów gimnazjalnych, to i tak zapowiada się wyczerpujący czas :/
    Wspaniałe zdjęcia! Ślicznie wyglądasz <3
    Czekam aż pokażesz te zdobycze ;)

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale ulga! Już się bałam, że do nas nie wrócisz. Wygląd bloga jak zawsze idealny <3

    dodatki-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Jak dobrze że w końcu wróciłaś, jeszcze z tak ładnym wyglądem bloga :) Powodzenia w nauce!
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetnie wyszedł wam ten wygląd :)
    julie-juliees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczny design♥
    Testy na pewno dobrze Ci pójdą, więc nie masz się czym przejmować :*
    I czekam na zakupowy haul;)
    www.HELLLO-WONDERFUL.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo miły design
    i śliczne zdjęcia do tego masz prześliczne włoski! <3

    ladycandy15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Nowy wygląd bloga jest bardzo ładny,pasuje do Ciebie i..nazwy bloga :) Ja też za niecałe 2 miesiące mam testy,ale szóstoklasisty więc mam lżej,choć po sprawdzianach próbnych stwierdzam,że łatwo nie będzie!
    Jeśli możesz zajrzyj na mojego bloga,doradź coś :D Zapraszam! : http://kgimlf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetna stylizacja !
    Super blog , bardzo przejżysty !
    Zapraszam do mnie na najnowszego posta - sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo ladny nowy wyglad bloga! Wart byl czekania. Sliczna stylizacja w zdjeciach!
    Pozdrawiam
    blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetny wygląd - Gratulację dla jego autorki!
    Ślicznie wyglądasz!

    Nasz blog - ZAPRASZAMY!

    OdpowiedzUsuń
  64. sliczne zdjecia
    http://fashionstreetinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Uwielbiam czytać Twojego bloga. Posty i zdjęcia są naprawdę świetne! ;)

    Zapraszam do zerknięcia na mój blog ;) KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ślicznie wyglądasz w rozpuszczonych włosach ❤️ Czemu do szkoły chodzisz w spiętych? :( Przyjdź kiedyś w rozpuszczonych <3

    OdpowiedzUsuń