30 sty 2015

Początek ferii!

W końcu długo wyczekiwane przeze mnie ferie się rozpoczęły! Myślałam, że okres pomiędzy przerwą świąteczną a feriami będzie spokojny i potocznie mówiąc "lajtowy". Myliłam się, to był bardzo wyczerpujący czas.
W te ferie planuje oderwać się od świata wirtualnego, co nie oznacza, że nie będę się tutaj udzielać. Mam w planach zrobić dużo sesji, no ale zobaczymy co z tego wyjdzie. Moje postanowienie na ferie to więcej sportów zimowych, takich jak snowboard i łyżwy. Mam nadzieję, że pokonam mojego lenia i nie będę siedzieć cały czas na czterech literach. Jeśli również chcecie lepiej wykorzystać okres ferii to świetnym rozwiązaniem może być na przykład wzięcie udziału w konkursie fotograficznym, takim jak na przykład ten :)
W związku z początkiem ferii, postanowiłam razem z Anią pójść na łyżwy. Z początkiem pogoda nam to nieco uniemożliwiła, dlatego najpierw poszłyśmy na sesję, a dopiero potem na łyżwy. Nadmienię jednak, iż Ania od 9 lat trenuje łyżwiarstwo figurowe, a więcej na ten temat przeczytacie na jej blogu. A póki co zapraszam na jej zdjęcia.








91 komentarzy:

  1. A kto to taki piękny ? XD
    http://sweeeeet-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładne tłuściutkie włosy na ostatnim zdjęciu hihihi

      Usuń
    2. Mam ci przypomnieć jak ty wyglądałaś ?! hahah XD

      Usuń
  2. Zdjęcia są cudne! Masz talent! Zazdroszczę Ci już ferii. Ja mam pod koniec lutego :/
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Łyżwiarstwo to super sprawa, zawsze mi się podobało :) też zaczynam dopiero ferie i liczę na jakąś aktywność z mojej strony :D
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne zdjęcia, masz talent. <3 Mi też właśnie zaczęły się ferie, tak bardzo się cieszę. Wreszcie będę się mogła porządnie wyspać ;)
    Życzę aktywnych oraz udanych ferii i pozdrawiam
    Ndoto-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia cudowne, oglądam je i myślę sobie, że gdzieś już je widziałam, po tym zdałam sobie sprawę, że mam Anię w znajomych na facebooku i że dzisiaj je na niego wrzuciła :D
    Na pewno zajrzę na bloga Ani. Zazdroszczę, że macie teraz ferie, bo moje właśnie się kończą :/

    Zapraszam! :)
    By-Lolka.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia, już przed chwilą widziałam je u Ani :) życzę udanych ferii!

    Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudne zdjęcia! Mi ferie się niestety już kończą :(

    Mój blog- kliik♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Również rozpoczęłam ferie. Zawsze chciałam się nauczyć jeździć na łyżwach.. może spróbuję :)
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja ferie mam dopiero za 2 tygodnie, na łyżwach w tym roku byłam już 2 razy

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałam, że znasz się z Anią. Śliczna z niej dziewczyna. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że masz już ferie. Ja mam od 14 Lutego.
    Pozdrawiam : Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. OMG Jakie śliczne zdjęcia ♥♥♥ Świetne łyżwy, ja uwielbiam jeździć, mimo że robię to rzadko :) Mnie ferie niestety się kończą :( Pozdrawiam <3

    ♥ JULIA BLOG – Nowy Post &Porady Fotograficzne i ROZDANIE KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojejku <3 jakie śliczne zdjęcia <3
    jesteś taka ładna :3
    uwielbiam czytać twojego bloga :3
    pozrawiam cieplutko :3
    http://weeri-weri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę kręconych włosów *.*

    http://poza-zasadami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia ♡
    natalyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Łyżwy na nogach miałam jak na razie dwa razy w życiu, bardzo podoba mi się ten sport i gdybym miała możliwość na pewno częściej chodziłabym na lodowisko. Śliczne zdjęcia :)
    http://aniabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne zdjęcia! :)
    Ja bardzo lubię łyżwy i również mam zamiar się w te ferie na nie wybrać :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra Blog - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również myślałam, że ten czas między świętami a feriami nie będzie zbyt wymagający. Do moich ferii jeszcze dwa tygodnie i z pięć sprawdzianów! Już nie mogę się doczekać! :)
    A zdjęcia super, zawsze chciałam umieć jeździć na łyżwach, ale na lodowisku byłam tylko raz i nie za bardzo mi się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia! Uwielbiam jeździć na łyżwach :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. swietne zdjecia, ja uwielbiam jeździć na łyżwach to moja pasja niestety u mnie jest plusowa temp. i nie ma nigdzie lodowiska
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie, że macie taki dobry kontakt z Anią. Bardzo lubię Wasze blogi :) A co do zdjęć widziałam je już na blogu Ani i są śliczne. Aż żałuję że mi się ferie już kończą i nie mogłam nacieszyć się śniegiem :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudownie!Twój blog jest uroczy.Łyżwy zawsze wydawały mi się magiczne, niestety nigdy się na nich nie nauczyłam dobrze jeździć.
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne zdjęcia, miałaś świetny zamysł!
    Maya-Blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam jazdę na łyżwach. U mnie dzisiaj spadł śnieg i w poniedziałek idę do szkoły..;/
    smilenecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdjęcia są cudowne, oczywiście zajrzę również na bloga Ani.Ja właśnie też zaczęłam ferie i mam zamiar je spędzić dość aktywnie.

    http://foorgive-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny pomysł na zdjęcia ;)
    Ja też zamierzam aktywnie przeżyć ferie.;)

    kajoooja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zazdroszczę, że masz teraz już ferie. Ja swoje zacznę dopiero za 2 tygodnie, ale tak jak ty zamierzam je spędzić aktywnie.

    http://whispersofstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja na ferie jeszcze muszę poczekać 2 tygodnie. :)
    Śliczne zdjęcia *.*
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też właśnie rozpoczęłam ferie, zamierzam tak jak ty trochę odciąć się od świata wirtualnego.
    Śliczne zdjęcia!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zdjęcia, maja swój klimat :)

    think-poositive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowne zdjęcia! ♥ Uwielbiam jeździć na łyżwach ;)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  33. Rozwijaj tą pasję ! t wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow, Ania jest naprawdę piękna! I w dodatku trenuje łyżwiarstwo, zawsze chciałam a umiem tylko jeździć standardowo, haha. Cudne zdjęcia!

    http://diadree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja również mam dużo planów co do tych ferii, ale zobaczymy czy mi się udają. Zdjęcia wyszły wam świetnie! Ja też dzisiaj byłam na mini sesji, bo pogoda od rana jest niesamowita. ;)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mi się ferie nie długo kończą. Korzystaj z nich jak najlepiej! :)
    Śliczne klimatyczne zdjęcia, Ania jest piękna!
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. miałaas na poczatku blogowania ten aparat co masz teraz czy jakis inny prosze o odpowiedz Julia :)

    OdpowiedzUsuń
  38. cudowne zdjęcia ♥ ja całe ferie przesiedziałam przed laptopem, mam nadzieję, że twoje będą aktywne

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne zdjęcia, jeju *-* <3
    Hah, też właśnie zaczęły mi się ferie i również mam na nie duużo planów, nawet dzisiaj próbowałam zrealizować jeden z nich, ale trochę nie wyszedł ;/ Miejmy nadzieję, ze pozostałe plany wyjdą w 100%, i że w tylu samych procentach wykorzystam ferie ^^

    Zapraszam ♥ (mój blog) - kliik

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam czytać Twojego bloga! Zdjęcia bardzo cieszą oko i świetnie piszesz, więc w sumie nie mam się czemu dziwić :*
    http://alia-and-tesa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Coś dużo osób zaczęło dziś ferie. Ja swoje zaczynam jako ostatnia, 16.20, ale w zupełności mi to nie przeszkadza, a bardzo mi pasuje. :)
    Świetna sesja, Ania wygląda bajecznie wśród padającego śniegu i z nim we włosach. :)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ania ślicznie wyszła na zdjęciach ♥
    Bardzo bym chciała nauczyć się kiedyś jazdy figurowej :)

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne są te zdjęcia :)
    Ja niestety już kończę ferie ale tobie życzę jak najlepszego odpoczynku od szkoły :)

    http://madi-madeleine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Tyle śniegu ;3 Ja również zaczęłam ferie.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Też zaczynam ferie :) Chciałabym dobrze jeździć na łyżwach,a niestety wychodzi mi to średnio :)

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. JA niestety już kończę ferie..
    Uwielbiam jazdę na łyżwach, ale ja bardziej na hokejówkach.

    Nasz blog - ZAPRASZAMY!

    OdpowiedzUsuń
  47. też zaczęłam feriee! ach te dwa tygodnie <3
    uwielbiam łyżwy, byłam ostatnio nawet :)
    wolę figurówki (i ładniej wyglądają) :3

    Mój blog♥ <--- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczne łyżwy :))
    http://thisenemyofmine.blogspot.com/ BLOG CLICK CLICK

    OdpowiedzUsuń
  49. tez wlasnie zaczelam ferie, sliczne zdjecia
    http://fashionstreetinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. super magiczne zdjęcia! Ja niestety jeszcze muszę poczekać na ferie : (

    Pozdrawiamy
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja też zaczęłam właśnie ferie :D
    Wspaniałe zdjęcia! Zawsze chciałam uprawiać łyżwiarstwo figurowe :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Też zaczynam ferie!
    Świetne zdjęcia, ja niestety na obecna chwilę muszę zrezygnować z łyżew bo, mam skręconą nogę :(
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/01/100kg.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    OdpowiedzUsuń
  53. I ja również zaczynam ferie i to na szczęście bardzo aktywnie, bo całe dwa tygodnie mam zamiar jeździć na snowboradzie, to zdecydowanie mój ulubiony sport zimowy, co oczywiście nie wyklucza łyżew, na które też się wybiorę, powodzenia w spełnieniu postanowienia ;)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  54. ja zaczynam ferie ostatnia, ale mam mnóstwo planów. Też chcę spędzić je aktywnie, ale ja chcę trochę pojeździć konno:-)
    Mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  55. Może to głupie, ale na początku myślałam, że to Ty na tych zdjęciach, bo podobne włosy, ale potem się skapnęłam, że to nie Ty xd
    Ja mam już koniec ferii, ale mogę stwierdzić, że fajnie je spędziłam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Lubię jeździć na łyżwach + super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  57. Jejku, chciałabym zobaczyć jak jeździ! Cudowne zdjęcia ❤️
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. jejku! Jestem zauroczona jakością twoich zdjęć! ♥
    U mnie też ferie się zaczęły, mam nadzieję, że nie spędzę ich nudnie i mało aktywnie.

    megg-meggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo ładne zdjęcia
    http://fotografiethebest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. U mnie ferie dopiero rozpoczynają się 16 stycznie więc jeszcze dwa tygodnie nauki przed de mną a już mi się wszystkiego odechciewa. Widzę, że u ciebie jest śnieg, a u mnie ani grama nie ma:( Łyżwiarstwo figurowe ciekawa pasją więc gratuluje Ani i niech dalej swoje zainteresowanie rozwija :) Masz racje, lepiej oderwać się od komputera i spędzić jak najaktywniej czas jak tylko można :) Świetnie zdjęcia, bardzo mi się podobają :)

    zapraszam do mnie www.nightsdreamall.blogspot.com niedawno zaczęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja na lodowisku bywam sporadycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Zdjęcia są prześliczne. Uwielbiam łyżwy choć rzadko na nie chodzę. Mi ferie właśnie się kończą.

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  63. A moje ferie właśnie dobiegają końca. :/
    Mam nadzieję, że miło je spędzisz! Cudowne zdjęcia.:)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Mnie także ferie się zaczęły, piękne zdjęcia:)

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  65. Zazdroszczę, że Ania trenuje łyżwiarstwo, zawsze o tym marzyłam <3
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  66. Uwielbiam jeździć na łyżwach ;)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Śliczne zdjęcia! :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Udanych ferii :)
    Śliczne zdjęcia ;)
    http://wiktoria-malecka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Udanych ferii! Ja na moje jeszcze sobie poczekam jakoś dwa tygodnie.
    Ja osobiście bardzo lubię jeździć na łyżwach, ale raczej tak amatorsko.
    Cudowne zdjęcia, już zabieram się do odwiedzenia bloga Ani!

    - HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja też właśnie rozpoczęłam ferie, śliczne zdjęcia. Aż zachciało mi się pójść na łyżwy :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja też właśnie rozpoczęłam ferie, śliczne zdjęcia. Aż zachciało mi się pójść na łyżwy :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Bardzo ładne zdj :) jednak ja nie mogę przestać patrzeć na te cudowne łyżwy, w tym roku mam zamiar sobie kupić i te wpadły mi w oko. Czy mogłabyś podać mi ich markę i powiedzieć gdzie je kupiłaś? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są to łyżwy, które można kupić tylko, gdy się trenuje łyżwiarstwo figurowe ;)

      Usuń
  73. Piękne zdjęcia! Ja jeszcze niestety czekam na ferie:(

    OdpowiedzUsuń
  74. Mi się już niestety ferie skończyły. Stanowczo powinny być dłuższe!

    maddieloook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Ja kocham jeździć na łyżwach, właśnie muszę sobie sprawić swoje! <3

    OdpowiedzUsuń
  76. Świetny post, blog również. Pozdrawiam i zapraszam do mnie:

    karolina-grabos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Zamierzam się wybrać w najbliższym czasie na łyżwy ! :)
    Prześliczne zdjęcia!

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/2015/02/diy-zegar-scienny.html

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja też mam ferie :) Miłego dzionka zapraszam http://cukiereklaurowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. uwielbiam twoje zdjęcia i posty! jesteś świetna!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    michalinatuliszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Moje ferie już się skończyły,ale były wspaniałe.Przepiękne zdjęcia i wspaniały post.Zapraszam do mnie.
    http://pieguusek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Jakie cudowne zdjęcia! *.*
    Zapraszam do siebie :>
    owocowa-dama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Śliczne zdjecia rownież mam teraz ferie :*

    OdpowiedzUsuń