26 gru 2014

Pierwszy śnieg!

Jak tam po świętach? Z tego co widzę, prawie w całej Polsce spadł śnieg! Co prawda spóźnił się trochę, no ale lepiej późno niż wcale. Kiedy zobaczyłam jak rano intensywnie padało, od razu na mojej twarzy pojawił się uśmiech. Uwielbiam zimę za te piękne krajobrazy. Są po prostu jak z bajki!
W związku z tym, że jest długa przerwa od szkoły, będę miała trochę czasu na zajęcie się blogiem. Więc jeśli macie jakieś pomysły, albo konkretne prośby na temat postów to piszcie koniecznie w komentarzach. Na pewno część wykorzystam :)




sweterek- Sheinside

75 komentarzy:

  1. Bardzo się ucieszyłam ze śniegu :) Super wyglądasz!

    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam zimowy krajobraz i też się bardzo cieszę , że spadł śnieg :)
    Śliczne zdjęcia :)

    http://madi-madeleine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie dzisiaj śnieg spadł po raz pierwszy - od rana, a skończył dopiero niedawno :D. Jest go mało, ale to już jest lepsze od szarej i mokrej zimy.
    Świetne zdjęcia ♥

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. też się mega cieszę, i mój piesek też xd ślicznie wyglądasz jak zwykle;*

    Pozdrawiamy!
    ♡ Twins Life - kliik ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrób room tour! Baardzo cię proszę! Zawsze chciałam zobaczyć twój pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taak, u mnie dzisiaj i wczoraj padało :) Pięknie to wszystko wyglądało, uwielbiam taką pogodę ♥

    http://rosalie-rosaalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. dzisiaj u mnie też spadł pierwszy śnieg i sypał przez dobre kilka godzin!
    śliczna fryzurka!
    http://karka-skoczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznotka z ciebie, zazdroszczę śniegu bo do mnie jeszcze nie przybył :(
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Najpiękniejszy pokój na świecie ! <3 Ja też się strasznie cieszyłam, że nareszcie spadł śnieg

    sweeeeet-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Szybko minęły ;c
    Świetne zdjęcia ;D
    Wesołych !
    Zapraszam do mnie - sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie śniegu nie widać, cały dzień świeciło piękne słońce.


    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie dopiero jakieś pół godziny temu zaczeło coś więcej padać, padało coś przez kościołem, ale nic nie było widać że padało

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Rankiem, kiedy wyjrzałam za okno nie dowierzałam własnym oczom, hehee :) fajnie, że w końcu spadł śnieg :) Super post, jak zawsze, a zdjęcia profesjonalne :)

    pozdrawiam,
    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie co prawda mało śniegu, ale zawsze coś :D

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ale piekny warkoocz;) spoznil sie troche, ale wazne ze jest <3! xx
    ngvyen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też bardzo lubię zimowe krajobrazy i bardzo się ucieszyłam gdy zobaczyłam jak pada :) Ładne zdjęcia

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie spadło tylko trochę śniegu, ale bardzo bym chciała żeby było go jak najwięcej. Uwielbiam tak jak ty zimowe krajobrazy :)

    ♔ diaryyof-mee.blogspot.com ♔

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak, u mnie tez snieg :3 sliczne zdjecia:)

    feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie na Lubelszczyźnie dosypało w końcu śniegu :D

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie też śnieg, super :) Śliczne zdjęcia i sweterek.
    Co do bloga to chętnie zobaczyłabym jeszcze więcej postów kulinarnych, na różne ciasteczka itd - bo twoje zawsze są cudowne! <3

    http://diadree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Też się ucieszyłam, jak zobaczyłam rano śwnieg <3
    Śliczne zdjecia <3 A Sweterek cudowny *-*

    bywiskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Strasznie się ucieszyłam,że spadł śnieg trochę mi go brakowało,najbardziej w pierwszy dzień świąt.
    Genialny sweterek,uwielbiam takie!
    kolorowe-chmury.blogspot.com-KLIK Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  23. sliczne zdjecia
    http://fashionstreetinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. u mnie też spadł śnieg i jestem z tego powodu na razie szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Święta minęły mi bardzo miło, baaaardzo się najadłam. Ale w końcu pełny brzuszek to szczęśliwy brzuszek :) U mnie też spadł śnieg i bardzo się z tego powodu cieszę :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie też padał śnieg. Piękny widok.
    Śliczne zdjęcia.
    Pozdrawiam.

    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Święta spędziłam miło i spokojnie w gronie rodziny :) Jak ja się cieszyłam ze śniegu! Skakałam z łóżka normalnie XDD haha Zobaczyłabym post ze zdjęciami takimi ze śniegiem :D
    Śliczne zdjęcia ♥

    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja również bardzo cieszę się ze śniegu, śliczny sweter. ;)
    Ndoto-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne zdjęcia, przepiękne wręcz! Mogłabyś napisać kilka faktów o sobie albo 10 pytań których nikt nie zadaje :))


    Mój Blog - klik! ZALEŻY MI

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz śliczny pokój zazdroszczę <3
    Też uwielbiam śnieg i śnieżne krajobrazy !


    Zapraszam na bloga,dopiero zaczynam !Jesteś ciekawa jak robi się pierniczkowe latte!Jeżeli tak to zapraszam:D
    http://poziomkovelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. u mnie już wczoraj padał <3
    piękne zdjęcia :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne zdjęcia! :)
    U mnie również spadł dzisiaj śnieg, tego mi brakowało by poczuć na sto procent te święta :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra Blog - kliik! ¦

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie jest śnieg, ale szkoda, że jest go tak mało :(

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Szkoda, że śnieg nie padał w Wigilię, ale ważne że w ogóle spadł :) Ślicznie wyglądasz <3

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. oj tak, nareszcie śnieg! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Tez uwielbiam takie krajobrazy, śnieg to w końcu cała magia zimy :)
    Śliczne zdjęcia :)

    http://22-ffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. u mnie malutko tego śniegu niestety, ale mam nadzieje, że niedługo spadnie go wiecej :D

    macdress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. ja też ucieszyłam się ze śniegu;)
    śliczie wyglądasz :*

    Zapraszam do mnie - HELLO-WONDERFUL♥ - klik

    OdpowiedzUsuń
  39. U mnie też od rana pada śnieg i dookoła jest biało :) Brakowało mi tego, kto by pomyślał, że taki zmarzluch jak ja ucieszy się ze śniegu i mrozu :D Śliczny sweterek ;)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. No w koncu snieg :3 cudne zdjecia :3
    onlyndrams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja również uwielbiam takie krajobrazy, choć u mnie jeszcze nie spadło śniegu ;)
    Piękne zdjęcia!
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  42. Fantastyczne zdjęcia! Ślicznie wyglądasz! )

    OdpowiedzUsuń
  43. ja też się niesamowicie ucieszyłam z tego śniegu aa <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja niestety w przerwie świątecznej postanowiłam się uczyć - do tej pory nie wypaliło haha :)

    OdpowiedzUsuń
  45. U mnie spadł ten pierwszy śnieg. Wreszcie czuję tą zimową atmosferę!
    Co do postów to proponowałabym może stylizacje ze spódniczką, albo na każdy dzień. Jakieś DIY lub CIY. Posty tematyczne: o wartościach nie tylko tych materialnych. Organizacja (biurka), albo jak sie zorganizować. :) Myślę, że część z tych pomysłów wykorzystasz. :))
    piankaofstyle.blogspot.com-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  46. U mnie też niedawno zaczął padać śnieg, i to bardzo. Teraz na dworze leży już całkiem gruba warstwa białego puchu :)


    http://miasto-inspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. U mnie też już się pojawił, mały śnieżek!!
    Jesteś prześliczna, jeju!

    Nasz blog - ZAPRASZAMY! ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. Mógł śnieg padać w święta... Teraz jakoś niezbyt go chcę.
    Pięknie wyglądasz :)

    http://sztramkowska-joanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. U nas dopiero wczoraj spadł śnieg, ale masz rację - lepiej późno niż wcale :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam jak pada śnieg, więc obecnie jest w raju!:)
    Ja chciałabym przeczytać więcej takich poradników o fotografii, jak kiedyś pisałaś, bo dużo się z nich nauczyłam:)

    http://whiteblackbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Dokładnie spóźnił się o 4 dni, ale jest i tak super :*
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Dobrze, że w końcu spadł śnieg :) cudowne zdjęcia <3
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  53. U mnie tez wałsnie spadł śnieg!
    Jak zwykle super zdjęcia, piękny sweterek :*

    OdpowiedzUsuń
  54. Uwielbiam śnieg za tyle możliwości zdjęć do zrobienia.


    talliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. cudowna fryzurka!
    Ja osobiście średnio przepadam za zimą, ale cieszę się że śnieg w końcu spadł! Koniec tej szarówki :D
    piękne zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudowna fryzura i zdjęcia
    http://fotografiethebest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. U mnie śnieg spadł dopiero dzisiaj. Bardzo cieszę sie z tego powodu. Uwielbiam twój blog! http://aleksandra-brycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Fajne zdjęcia :)
    Śnieg naprawdę sprawił mi radość :)

    OdpowiedzUsuń
  59. u mnie nadal nie ma śniegu :(
    świetne zdjęcia!


    http://gaba-gaaaabi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Jak zobaczyłam, że jest trochę śniegu od razu poszłam robić zdjęcia haha :)
    Cudowna <3 !!
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Piękne zdjęcia! Masz cudowną urodę :)
    U mnie trochę napadało śniegu, od razu poszłam robić zdjęcia :)

    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo fajne, klimatyczne zdjęcia. Pozdrawiam !

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  63. Cudowne zdjęcia! ♥
    U mnie też kilka dni temu spadł pierwszy śnieg i bardzo się cieszę z tego powodu :)

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Wszędzie śnieg <3
    smilenecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. W sumie to mieliśmy na święta śnieg <3
    klik

    OdpowiedzUsuń
  66. Niestety nie w całej Polsce, ponieważ u mnie go brak! To prawda temperatura -10 się trzyma, ale gdzie jest ten biały puch, który umilał cały ten mróz? Ja jednak nadal mam nadzieję, że lada dzień obudzę się, a za oknem zobaczę bialutką krainę ;)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  67. U mnie doopiero dzisiaj w nocy spadł :)
    Masz przepiękne włosy !!!
    Jestem pierwszy raz i już tak mi się podoba ze dodaję do moich obserwowanych blogów!
    Pozdrawiam.

    roxa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. U mnie śnieg jest od dwóch tygodni, też mnie bardzo ucieszył, ciągle korzystam :D

    Zapraszam! :)
    By-Lolka.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  69. śliczna jestes! ;d masz piękny pokój!

    Udanego sylwestra :* zapraszam- fedricci17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Piękny pokój, świetny sweterek i piękna Ty :)

    http://pannanatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Piękne zdjęcia.Ja lubię DIY więc to moja propozycja.
    http://avenuefranche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. śliczne włosy !!! <3
    Pozdrawiam :*
    http://paciamalinowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń