12 gru 2014

O wszystkim i o niczym

Jak wiecie, albo i nie, od wtorku do czwartku odbywały się próbne egzaminy gimnazjalne. Ci co mnie dobrze znają, wiedzą, że bardzo się stresuję takimi rzeczami. Szczerze mówiąc, czuję, że egzaminy poszły mi źle. Mam nadzieję, że chociaż innym egzaminy poszły lepiej.
Stresujący tydzień minął, a więc coraz bardziej wyczekuję świąt. Już za kilkanaście dniu usiądziemy w rodzinnym gronie przy wigilijnym stole. Nie mogę się doczekać również szkolnej wigilii, gdyż jest to pretekst abym coś upiekła. Jeśli rozdajecie prezenty na wigilię klasową, to pamiętajcie, że najbardziej cieszą te prezenty, w które włożyło się trochę trudu (i serca oczywiście). Dlatego zachęcam Wam do upieczenia czegoś samodzielnie. Możecie skorzystać z przepisów będących na moim blogu: czekoladki z oreo, pierniczki, pierniczkowy krem, babeczki Myszki Miki, tabliczka białej czekolady z suszonymi truskawkami i pistacjami, placek z truskawkami, ciasteczka krówkowe z czekoladą, ciasteczka bananowe z pestkami dyni, biszkopty, bułki pomarańczowe, babeczki Ciasteczkowy Potwór, babeczki filiżanki, babeczki w słoiku, domowe musli, cinnamon rolls, ciastka owsiane z żurawiną i białą czekoladą, różowe babeczki wiśniowe
Dzisiaj luźniejszy post o wszystkim i o niczym. Poniższe zdjęcia leżą bezużytecznie w moim folderze od miesiąca. Dzisiaj przyszedł na nie czas. Robiła je moja siostra, dzięki której fotografia stała się również moją pasją.

70 komentarzy:

  1. U mnie w szkole trzecioklasiści pisali próbne egzaminy w tamtym tygodniu, mnie to czeka bodajże w marcu. ;C
    Wow, nie wiedziałam, że pojawiło już się ty tule przepisów! Sporo. ;)
    Śliczne zdjęcia, jak zawsze! W końcu nam się znów pokazałaś. :)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Twoje przepisy, niedawno robiłam pierniczki i są przepyszne ♥
    Testy na pewno poszły dobrze, nie martw się :)

    dodatki-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak samo jak Ty pisałam w tym tygodniu próbne egzaminy gimnazjalne, ale w sumie jestem zadowolona z każdej części oprócz matmy, która poszła mi fatalnie, ale cóż mamy jeszcze trochę czasu do kwietnia, by lepiej się przygotować! :)
    mycrazytwistedworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też pisałam testy angielski i najgorzej poszedł,a matma wydaje mi się że dobrze wiem że 2 ostatnie zadania mam dobrze, śliczne zdjęcia

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też pisałam próbne egzaminy, w ogóle się nie stresowałam i poszło mi nawet dobrze ;) Najgorzej z historii i wosu, ale to było do przewidzenia :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też pisałam próbne egzaminy tylko, że od środy do dziś bo pewnie z innego wydawnictwa. Mi chyba poszły nie tak źle ale ty też na pewno dobrze napisałaś! Też nie mogę się doczekać wigilii klasowej. Kocham twoje posty z przepisami i muszę w końcu coś z nich zrobić tylko że nie mam takich zdolności. Śliczne zdjęcia!
    paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też kocham szkone wigilie! :)
    Ogólnie zdjęcia jak zawsze piękne są :)
    Mój blog - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia, uwielbiam Twoje przepisy, na pewno z któregoś skorzystam (i będą to chyba te ciastka owsiane). Pozdrawiam! ;*
    okaygeomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia :) Ja na szczęście egzaminy mam w przyszłym roku.

    http://madi-madeleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno egzaminy poszły ci dobrze, nie przejmuj się będzie dobrze :) Śliczne zdjęcia :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem dopiero w pierwszej klasie... Wow, zdjęcia są cudowne ♥

    lovebooks777.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie egzaminy czekają za rok. Też zawsze stresuję się takimi rzeczami, w szóstej klasie, prawie bym nie poszła na test końcowy, bo tak źle się rano czułam.
    Zdjęcia oczywiście piękne, fajnie, że zebrałaś wszystkie przepisy - może coś wykorzystam ;)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam dopiero po świętach :) piękne zdjęcia <3

    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również w te dni miałam próbne testy. Świetne fotki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie klimaty! :)
    Cudowne zdjęcia, masz śliczne włosy, chciałabym mieć takie :(
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/12/magic.html
    Dziękuje za każdy komentarz, obserwacje, a także za każde wejście na mojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio tez miałam próbny egzamin ACT(matura). I jak mam być szczera nie poszło mi zbyt dobrze no ale miejmy nadzieje ze w marcu wszystko sie zmieni :) tobie napewno dobrze poszło :)
    Śliczne zdjęcia<3

    http://helloitsjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  17. ale śliczne zdjęcia, ile przepisów hahah!

    Pozdrawiamy!
    ♡ NASZ BLOG- KLIKNIJ ♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia!
    ja też należę do osób, które bardzo się stresują w takich sytuacjach jak egzaminy :(

    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne zdjęcia ♥
    Muszę coś z twoich przepisów koniecznie wypróbować :)
    Mój Blog <-Klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia.
    Zapraszam do mnie: http://vix-blog12.blogspot.com/p/wasze-pomysy.html

    OdpowiedzUsuń
  21. musze sprobowac pierniczkow!xx ngvyen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie skorzystam z któregoś z Twoich przepisów ^^
    wspaniałe zdjęcia *.*
    śliczny sweterek!
    Ja też się zawsze stresuję takimi sprawami, a o takich testach gimnazjalnych to lepiej nie mówić, haha ;D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie martw się testy poszły na pewno dobrze, poza tym tylko próbne, więc nie będzie tak źle ;)
    Z pewnością wypróbuję któryś z Twoich przepisów, pozdrawiam

    Ndoto-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja tez pisalam i mysle, ze angielski na 100% a reszta juz nie tak dobrze..

    feel-that-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam nadzieję, że jednak dobrze Ci poszło na egzaminach. Ja je mam za sobą na szczęście. Śliczne zdjęcia :)
    http://panimilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również miałam egzaminy... :/
    Piękne zdjęcia!

    Nasz blog - ZAPRASZAMY♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi próbne nie poszły aż tak źle :) zdjęcia sliczne <3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. sliczne zdjecia
    http://mandyy-blog.blogspot.com/2014/12/coraz-zimniej.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja również pisałam egzaminy, ehh ;/
    Z pewnością wykorzystam któryś z Twoich przepisów :)
    Cudne zdjęcia!
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem pewna, że nie poszło ci tak źle. Skorzystam z pierniczkowego przepisu ;D

    natty-and-natty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie przejmuj się egzaminem, nie są takie straszne :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękne zdjęcia <3 Jesteś wspaniała!

    http://so-good-wicia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. muszę wykorzystać któryś z przepisów:)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  34. Na pewno skorzystam, z któregoś przepisu! :)
    Śliczne zdjęcia :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra Blog - kliik! ¦

    OdpowiedzUsuń
  35. ja także w tym tygodniu pisałam egzaminy, sprawdzałam już odpowiedzi i poszło mi całkiem nieźle, oby w kwietniu było jeszcze lepiej! :)
    śliczne zdjęcia

    Zapraszam do mnie
    http://flowers-demons.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Egzaminy, które pisaliśmy w tym tygodniu, były już moimi drugimi próbnymi egzaminami. Pierwsze poszły średnio, ale wydaje mi się, że tym razem było lepiej. U nas w klasie nie robimy sobie prezentów, co akurat u mnie jest lepszym pomysłem. Po prostu robimy sobie wigilię, pieczemy ciasta itd. :) Piękne zdjęcia!
    Buziaki, Ola

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne zdjęcia:)
    Ja też stresowałam się próbnym testami, ale chyba mniej niż ty. Jestem już w liceum i wierz mi, nie ma czym się przejmować. Poszło jak poszło i tyle, próbne i tak nigdzie się nie liczą;) Ale trzymam kciuki za dobre wyniki. Jestem pewna, że takie masz bo ja jak mam wrażenie, że źle mi poszło to zawsze jest lepiej niż jak myślę, że dobrze mi poszło:)

    http://whiteblackbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Na pewno skorzystam z przepisu na pierniczki ♥
    Cudowne zdjęcia *.*

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Trzymam kciuki żeby egzaminy poszły ci lepiej i twoje przeczucia się nie spełniły :D <3
    Z przepisów skorzystam :) Cudne zdjęcia <3

    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. cieszę się, że mam egzamin już za sobą :D ale po fakcie uważam że nie było się czego bać :) Próbne są zawsze trudniejsze niż te ostateczne :)
    super zdjęcia!

    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Mogłabym wiedzieć jakim aparatem i obiektywem robione były te zdjęcia? Są cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. To dobrze, że ten stresujący tydzień już minął! Ja mimo to, że jestem dopiero w pierwszej klasie gimnazjum to ten ostatni tydzień także był dla mnie trudny, oceny były wystawiane, musiałam poprawić kilka sprawdzianów, a do tego czekały mnie kolejne. Teraz cieszmy się tym, że już po wszystkim!

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja mam jeszcze jedną klasę przed egzaminem, ale już się boję. Ja także się okropnie wszystkim przejmuję. Ale to dopiero próbne, więc nie masz się czym martwić. Powodzenia:)
    ikatniss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak zawsze piękna ! Twoja siostra robi cudowne zdjęcia :)

    sweeeeet-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Na szczęście to tylko egzaminy próbne, więc jak coś pójdzie nie tak to nie będzie źle :)
    Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  46. fakt te egzaminy nie byly najlatwiejsze ale napewno nie poszlo ci tak zle bedzie dobrze sliczne zdjecia
    http://fashionstreetinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Też miałam próbne egzaminy i już mam sprawdzony z hist-wos i mam 50%. Nie jest tak źle, biorąc pod uwagę to, że historia to mój nie-ulubiony przedmiot.

    maddieloook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne zdjęcia, może nie poszło ci tak źle jak myślisz. Będzie pozytywne zaskoczenie, ja też mam taki problem i strasznie denerwuję się przed egzaminami i sprawdzianami.

    http://tojanatalqa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja też miałam w tym samym czasie próbne egzaminy. Mi niestety również kiepsko poszły, no ale cóż mam nadzieję, że w kwietniu lepiej napiszemy. Cudowne zdjęcia.

    http://whispersofstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. super zdjęcia :)
    dla mnie ten tydzień będzie ciężki, mnóstwo sprawdzianów i zaliczeń...
    pamiętasz blog soooooooooswagkocie.blogspot.com?
    zapraszam pod nowym adresem http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczne zdjęcia, jesteś bardzo uzdolniona. Mam do ciebie pytanie, mam nadzieję, że odpowiesz. Jaki masz obiektyw? Bo szukam lepszego, mam taki uniwersalny i przydałby się taki jaki ty masz.

    Pozdrawiam cieplutko!
    kalkosia

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudownie wyglądasz! Bardzo podoba mi się ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  53. ja też mam wrażenie że testy poszły mi niezbyt dobrze :(

    OdpowiedzUsuń
  54. U nas w woj. Opolskim nie mamy wgl. próbnych egzaminów.
    A w kwietniu piszemy już normalnie, boję się bardzo ;-;

    OdpowiedzUsuń
  55. Na pewno skorzystam z tych przepisów co były na twoim blogu do tej pory :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Też miałam próbne egzaminy. Poszły mi... tragicznie, ale nie przejmuję się tym w ogóle.
    kakas-nakoblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Przydatne przepisy :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. oh, pamiętam jak w zeszłym roku pisałam próbne...
    http://karka-skoczek.blogspot.com/2014/12/christmas.html

    OdpowiedzUsuń
  59. Jakie śliczne zdjęcia! Miejsce też piękne.
    Wiadomo, najlepsze są prezenty od serca.

    http://diadree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Cudowne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna i masz świetną figurę.:)
    Uwielbiam prezenty od serca!

    +monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Cudowne zdjęcia i świetny post! :3
    http://cacaoandfoam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. egzaminy na pewno dobrze Ci poszły :)
    mnie to niestety czeka w przyszłym roku :/

    ♥ V R N Q ♥

    OdpowiedzUsuń
  63. Przepiękne zdjęcia♥ W jakim programie je przerabiasz?
    Zapraszam do mnie :
    http://vix-blog12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń