31 gru 2014

Do zobaczenia w 2015!

Nie sądziłam, że rok 2014 aż tak szybko minie. Pamiętam jak dokładnie rok temu pisałam, że mam przeczucie że nowy rok będzie pełen zmian. Po części miałam rację. Tych pozytywnych było dużo, negatywnych też nie zabrakło. Zawsze jestem przekonania, że nigdy nie może być do końca dobrze. Jeśli wszystko idzie po naszej myśli, to znaczy że zaraz się to zepsuje. Tak też było. Mam nadzieję, że rok 2015 będzie również pełen zmian, jednak z przewagą tych pozytywnych ;) Jak wiadomo jestem w 3 klasie gimnazjum, więc w nowym roku moje życie się nieco zmieni. Nowa szkoła, egzaminy, nowi znajomi. Nie wykluczone, że w następnym roku pojawią się zmiany na blogu, lub zmianą będzie to, że bloga w ogóle nie będzie. Czas pokaże.
Póki co. Życzę Wam miło spędzonego sylwestra (nie to co mojego). Aby nowy rok 2015 okazał się być rokiem pełen miłych niespodzianek i dobrych zmian.

To co, widzimy się w nowym 2015 roku? :)


72 komentarze:

  1. Wzajemnie! Mam nadzieję, że mimo wszystko Twój blog będzie tutaj nadal w przyszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie 2014 strasznie szybko minął.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie ten rok też straszne szybko minął :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też ten rok naprawdę szybko minął, mam nadzieję że następny będzie jeszcze lepszy! :*

    Zapraszam do mnie - HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Czas ucieka nam niestety co raz szybciej :( Oby nowy rok był lepszy niż poprzedni!

    Ellie-elen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czas ucieka bardzo szybko, ja ten rok zaliczam do tych udanych :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój rok też minął bardzo szybko :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Co prawda to prawda, zmian tych trochę było u mnie jednak więcej tych pozytywnych !
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie szybko minął. Ale przynajmniej wiele przeżyłam i odziłam miejsc. ;)

    kajoooja.blogspot..com

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przyznać, że rok 2014 był pełen niespodzianek (oczywiście tych pozytywnych). Prawda jednak, że minął strasznie szybko.

    http://julia-lifestyle-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. masz rację rok 2014 minął baaardzo szybko! Julka życzę Ci wytrwałości i powodzenia w blogowaniu<3

    Pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku!
    pisanepasja (mój blog)- ♥kliknij♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz racje ten rok strasznie szybko minął, dla mnie był on raczej szczęśliwy ;)
    Mnie również czeka nowa szkoła, nowi znajomi... ;/
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten rok minął mi błyskawicznie... z upadkami i dniami radości :) Trzymam za ciebie kciuki żebyś tu z nami została. ;*
    Życzę ci żeby ten rok był jeszcze lepszy od 2014! ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne podsumowanie :) Mi rok 2014 minął błyskawicznie, ale był pełen pozytywnych chwil ♥

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nawzajem. :* kazdy kolejny rok powinien byc lepszy od poprzedniego:)

    feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wzajemnie ! :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie również będzie to rok zmian ze względu na nową szkołą.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję, że nie usuniesz bloga! Jest cudowny ♥ Również życzę szczęśliwego nowego roku!

    http://fashion-natka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku! <3
    Spełnienia marzeń! :)

    http://onlymery55.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego Najlepszego :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczęśliwego Nowego Roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale masz śliczną urodę, dziewczyno <3
    smilenecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam nadzieję, że mimo wszystko zostaniesz na blogu, bardzo go lubię. :)

    think-poositive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja również życzę ci szczęśliwego nowego roku ! <3

    http://zulka-zuuulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne zdjęcia ;) szcześliwego nowego roku ;)

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wzajmnie :)
    mam nadzieję, że nie zrezygnujesz w bloga
    paaula-paulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Poprzedni rok minął mega szybko , szczęśliwego nowego roku :)

    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten rok przemknął mi przez palce nim się obejrzałam... Nie był najgorszy, nie był najlepszy:)

    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    { Miłego dnia!
    chanelier.blogspot.com }

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam nadzieje, że Twój blog przetrwa, bo jest na prawdę fantastyczny!
    Szczęśliwego Nowego Roku, mam nadzieje, że będzie dużo lepszy od poprzedniego :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra Blog - kliik! ¦

    OdpowiedzUsuń
  30. Koniecznie musisz nam się częściej pokazywać, ślicznoto! ;)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku i spełnienia marzeń! :)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz rację rok 2014 minął bardzo szybko.
    Pięknie wyglądasz.
    kolorowe-chmury.blogspot.com-KLIK Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne zdjęcia *-*
    Witaj w 2015!

    viicky-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Tak, ten rok tak szybko zleciał. Dla mnie 2014 rok był z przewagą tych pozytywnych wydarzeń :)

    http://22-ffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. szczesliwego nowego roku sliczne zdjiecia
    http://fashionstreetinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Prześlicznie wyglądasz. Jestem chyba największą fanką Twojej urody ^^
    Życzę Ci, żeby spełniły się Twoje wszystkie marzenia i plany na 2015 rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jasne że tak :)
    Rzeczywiście 2015 rok będzie rokiem zmian dla ciebie. Życzę Ci, aby wszystko szło po twojej myśli i żeby twój świetny blog dalej istniał i się rozwijał.

    http://diadree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Szczęśliwego nowego roku! Oby był dla Ciebie lepszy:) Gratuluję tylu obserwatorów, nie kończ nigdy z blogiem:) http://paulinapaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie kończ z blogowaniem! Jesteś świetna w tym co robisz! Rok 2014 był rokiem pełnym wzlotów i upadków.
    piankaofstyle.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne zdjęcia! Podoba mi się Twój blog i z chęcią zaobserwuję :)
    Miło mi będzie, jeśli wpadniesz do mnie.
    kicuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładne zdjęcia - zapraszam do siebie - http://threekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Szczęśliwego nowego roku, powodzenia na egzaminach i mam nadzieję, że nie usuniesz bloga, bo jest jednym z moich ulubionych <3
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Szczęśliwego nowego roku i powodzenia na egzaminach!
    Pozdrawiam gorąco! ♥

    http://peeegi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Życzę Ci, aby ten rok był dla Ciebie jak najlepszy, pełen nowych przygód oraz przyjemnych zdarzeń :)

    pozdrawiam,
    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Również życzę udanego 2015 roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Faktycznie 2014 rok minął strasznie szybko, nie wierzę że już jest 2015 ;))
    Niech ten rok przyniesie Ci wiele sukcesów i szczęścia :))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Muszę przyznać, że rok 2014 szybko minął. Mam nadzieję, że 2015 będzie równie owocny.
    World reflected in the mirror

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne zdjęcia.
    Ja rok 2014 oceniam pozytywnie i rzeczywiście szybko minął.
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    Renii blog!!!!

    OdpowiedzUsuń
  48. Dla mnie też ten rok szybko minął i był pełen zmian.:)
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    +monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Mi również szybko ten rok minął. Chyba przeważały te pozytywne momenty :)

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. ja się cieszę że ten rok się skończył, był dla mnie fatalny :)

    Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku ! :)
    minimalist-only.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. szczęśliwego Nowego Roku :)
    mi ten rok również szybko minął i jednak niewiele się wydarzyło...
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Oby nowy rok był lepszy, życzę sukcesów nie tylko w blogowaniu, ale i na egzaminach :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja też nie sądziłam, że 2014 rok minie tak szybko. Śliczne zdjęcia :).
    ikatniss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Szczęśliwego Nowego Roku ! ♥

    http://my-beautiful-lifeeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Mam nadzieję, że ten rok minie Ci bardzo dobrze :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/12/2015.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne zdjęcia :)
    http://paulinaaa63-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. świetnie wyglądasz, promieniejesz :)
    oby 2015 rok przyniósł Ci jeszcze więcej sukcesów, kochana!

    http://www.betweenfingers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczne zdjęcia :)
    Nie ma chyba roku bez złych chwil, miejmy nadzieję że będzie ich coraz mniej :)

    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Szczęśliwego Nowego roku, a przede wszystkim jak najwięcej sukcesów w blogowaniu! ;)

    + wat3rcolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. masz cudowne włosy!

    http://bythewayimivonne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Miejmy nadzieję, że poradzisz sobie w nowym roku, z nową szkołą i ogólnie nowymi rzeczami :P

    Obserwuję i zapraszam :)
    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  62. Mam nadzieję, że jednak nie będzie zmiany, że nie będzie bloga, bo dopiero zaczęłam obserwować...
    kingas1blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Też 2014 mi szybko minął, im jest się starszym czas szybciej mija.

    Zapraszam na mojego bloga
    ---> sweet--shine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja mam nadzieję, że 2015 będzie dla mnie lepszym rokiem niż 2014. :)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja nie narzekam na 2014, ale mam nadzieję, że 2015 będzie jeszcze lepszy :-)
    Mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  66. Piękne zdjęcia <3 ja tez jestem w 3 klasie gimnazjum :/
    patrycja-paulinaa.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń