17 lis 2014

Colours Of Autumn

Należę do osób, które wcześniej zaczynają wprowadzać świąteczną atmosferę . Mój pokój od tygodnia jest już przystrojony. Upiekłam pierwszą część pierniczków, kolejna być może za tydzień, lub dwa. Kalendarz adwentowy od tygodnia czeka na otwarcie 1 grudnia. Zakupiłam mnóstwo klimatycznych świeczek. Jejku! Tak bardzo uwielbiam świąteczny klimat! W sklepach już zaczynają pojawiać się świąteczne wystawy i artykuły. Powoli zaczynam rozmyślać jakie prezenty kupię moim bliskim. Wszystko co opisałam świadczy o tym, że bardzo wkręciłam się w ten klimat. A co za tym idzie... Dużo postów z przepisami, diy, pomysły na prezenty. Wszystko utrzymane w świątecznym klimacie :) Wam pozostaje tylko wyczekiwać na kolejne posty, za niedługo pojawi się DIY :)
W dzisiejszym poście nic nadzwyczajnego. Typowa blogerka w sponsorowanym ciuszku. Mam nadzieję, że zdjęciami choć trochę nadrobiłam. Piszcie co u Was. Jak w szkole? (3-cio klasiści, kiedy macie pierwsze próbne egzaminy?)




Spódniczka- Lumpeks    Buty- CCC (zgapione od Ani)  Sweter-Sheinside

61 komentarzy:

  1. Wyczuję świątecznych postów :D Próbny egzamin taki szkolny z j. polskiego miałam początkiem listopada, ale taki chyba próbny ze wszystkich przedmiotów będzie 9-11 grudnia, to chyba wtedy cała Polska pisze :)

    http://uszkodzonyelement.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju wszędzie święta! Ale to dobrze! :)
      Ja próbne testy mam na początku grudnia :/

      ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

      Usuń
  2. ja pierwsze próbne mam w grudniu :(
    Jezus Maria Julia, uwielbiam twoje zdjęcia, bloga ehh perfekcyjna w każdym calu. Inspirujesz niesamowicie i już nie mogę się doczekać świątecznych postów. Normalnie kc hahah :D A tak swoją drogą, to dawno nie gadałyśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie mogę doczekać się jej postów (świątecznych) *.*♥

      Usuń
  3. Tak wcześnie? ;O Ja zaczynam przygotowywanie pokoju do świąt góra 2 tygodnie przed, po co się spieszyć? Ale Ty to chyba bijesz wszystkie rekordy, przecież jeszcze ponad miesiąc. ;) Ale skoro lubisz tą atmosferę, to czemu nie, wprowadzaj ją wcześniej.;)
    Czekam na DIY i inne świąteczne posty, jestem ciekawa, co wymyśliłaś/wymyślisz. :)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyczuwam świąteczny klimat, który tak uwielbiam! :)
    Próbne egzaminy będę miała prawdopodobnie pod koniec Listopada, lub na początku Grudnia, dokładnej daty jeszcze nam nie podali, obawiam się i sprawdziany próbnego i tego oficjalnego, mam nadzieje, że nie pójdzie mi tak źle :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra Blog - kliik! ¦

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też uwielbiam świąteczny klimat i najchętniej wprowadzilabym go do swojego pokoju, gdy tylko za oknem nastaje typowo jesienna pogoda, ale cierpliwie czekam do połowy grudnia!:D

    piękne fotki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również należę do takich typów ludzi, po prostu kocham święta i dla mnie mogły by trwać wiecznie :)
    Śliczne zdjęcia!''


    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię święta, ale nic jeszcze nie kupiłam//cudny look :*

    Jeśli znajdziesz chwilkę to zapraszam Cię do mnie♡
    BLOG- ♡kliknij♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz cudownie! Zdjęcia jak zawsze piękne :* Ja od tygodnia chcę już zacząć dekorować pokój, ale jak na razie się wstrzymuję do grudnia, w sumie nie wiem czemu, jak za wcześnie haha :D Wyczekuję postów świątecznych!

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. czekam na postyh DIY:) fajny look! xx
    ngvyen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny sweterek, a zdjęcia jak zwykle świetne ;)

    http://liwerlu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Cię i twojego bloga ❤️ Perfekcja

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie jeszcze przygotowania się nie zaczęły, ale ja już powoli czuję tą atmosferę! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealna, jak zawsze 😍
    sweeeeet-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna jesteś.Połączenie czerni i szarości jest banalne ale efektowne :)
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam pojutrze próbne egzaminy! :D Mam nadzieje, że dobrze mi pójdą ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. sliczne zdjecia
    http://mandyy-blog.blogspot.com/2014/11/zdjecia.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyznam Ci, że ja również już przygotowuję się do Świąt, dekoruję powoli pokój itd :) Masz śliczne włosy <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham klimat świąteczny, za niedługo biorę się do pracy i ozdabiam pokój ;3
    Kocham ciebie i twoje zdjęcia, z postu na post coraz bardziej zaskakujesz! Kocham cię, haha <3
    Oczywiście czekam na świąteczne posty ;*
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też czuję już ten świąteczny klimat :) W sklepach już pełno pomysłów na prezenty, ozdób, reklam... ah! Ładne zdjęcia ♥

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna kurtka i cała stylizacja również jest bardzo ładna :) Ja również już czekam na Święta, ciekawa jestem bardzo Twoich tematycznych postów :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie super zdjęcia <3 egzaminy w grudniu tuż przed mikołajkami :(
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjecia , u mine nigdzie nie ma takich ładnych liści :(

    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie ci wyszły zdjęcia :)
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia! U ciebie taka piękna jesień <3
    A u mnie dosłownie zima i cały czas śnieg sypie. Troche za wcześnie.

    http://helloitsjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również nalezę do osób które w zapadają w ten świąteczny klimat, u mnie zaczęło się już w końcowych dniach sierpnia.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zjadłaby sobie pierniczków :)

    http://thisenemyofmine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne zdjęcia! Bardzo klimatyczne, jesienne <3
    śliczna kurteczka, uroczo w niej wyglądasz ^^

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. cudowny sweterek <3
    minimalist-only.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też uwielbiam święta i ten cudowny, świąteczny klimat. :)
    Śliczne zdjęcia.

    soylena.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczne zdjęcia tez uwielbiam świąteczny klimat te wszystkie ozdoby
    u mnie w szkole egzaminy próbne będą jakoś około 10 grudnia
    http://fashionstreetinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja zazwyczaj mam taką świąteczną manie koło końca listopada i początku grudnia, a potem mi przechodzi. I wraca, gdy już są święta. Ale w tym roku nie jestem tak super entuzjastycznie nastawiona do świąt. Jedyne z czego się cieszę, to to, że będę mogła odpocząć i zapomnieć o szkole do Nowego Roku. A zdjęcia wyszły super, liście pięknie wyglądają :)

    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja również kocham ten świąteczny klimat *__* Najlepiej ubrałabym już choinkę i czekała na święta *_* Czekam na nie z niecierpliwością *_*

    http://sztramkowska-joanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham Twoje DIY, a świąteczne zawsze są najlepsze! Już nie mogę się doczekać :))

    dodatki-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja święta czuję już odkąd zaczęła się szkoła, haha :D Śliczny sweterek!

    http://natalla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Eh ta szkoła... no ale na posty świąteczne chętnie poczekam. W twoim wykonaniu na pewno będą świetne!

    Natty-and-natty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Z niecierpliwością czekam na posty świąteczne, na pewno będą cudowne! Nie mogę się doczekać.
    Genialnie wyglądasz, sweterek idealnie pasuje do obecnej 'sweater weather', ogólnie stylizacja bardzo mi się podoba! Nie jesteś typową blogerką w sponsorowanym ciuszku, jesteś niesamowitą blogerką, której współpraca z pewnością się należy :).
    [KLIK] - MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  37. aaaa! nie mogę się doczekać tych postów:) tyle magii na pewno zagości:)! jesteś śliczniutka!

    OdpowiedzUsuń
  38. Sliczny sweter <3 czekam na twoje ciekawe posty!! <3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam święta! Czekam na jakieś DIY. :)

    nataliaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ojej *-* Świeta już niedługo ♥ Ja też lubię ten klimat!
    Kochane !
    Zapraszam również do mnie na najnowszego posta - sytuacjabez.blogspot.com ;3

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja też już zaczęłam swoje przygotowania do świąt ;) już się nie mogę doczekać ♥ a tak wgl, to zdjęcia są przecudne

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja również uwielbiam świąteczny klimat! :))
    Cudowne zdjęcia!

    +monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam ten świąteczny klimat... Pierniczki, świeża choinka prezenty, zapach pierniczków. Po co czekać tak długo, przecież można zacząć przygotowania już od dziś =D
    sweethomesweety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam tego typu posty w twoim wykonaniu, musisz robić je częściej :)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  46. Egzaminy mam jakoś 8-10 grudnia.
    Też uwielbiam ten przedświąteczny klimat :)

    Maddielook Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczny strój.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne zdjęcia, super są te buty!
    ikatniss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Ja również uwielbiam świąteczny klimat. Jest niesamowity!
    Z niecierpliwością oczekuję na posty z DIY, przepisami...oczywiście związane ze świętami :D
    Mój blog - klik!!! ;)
    Zapraszam na konkurs! Do wygrania m.in post promuj?cy, lecz s? jeszcze inne, bardzo fajne nagrody :)
    Pozdrawiam,
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  50. cudowne zdjęcia!
    ja również uwielbiam świąteczny klimat, ale chcę się nacieszyć jeszcze jesienią :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudowne zdjęcia ♥
    Ja nie lubię zbyt wcześniej wprowadzać świątecznej atmosfery z tego względu, że święta później tracą całą swoją magię :(

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja mam pierwsze testy 9-11 grudnia i muszę się przyznać, że się okropnie boję części matematyczno-przyrodniczej. Osobiście jeszcze nie wprowadziłam tematyki świątecznej na mojego bloga, co nie oznacza, że nie myślę już o świętach, wręcz przeciwnie! Nawet już wybrałam prezent dla mojej przyjaciółki i zaczęłam powoli rozmyślać co kupię rodzicom i dziadkom. Mam również w planach dodanie jakiegoś świątecznego DIY, ale to może za jakieś 2 tygodnie c:
    mycrazytwistedworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Jeju, prześliczne zdjęcia. ♥
    kakas-nakoblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Zakochałam się w stylizacji! Ja pierwsze próbne mam 3,4,5 grudnia :(

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń