27 sie 2014

Ozdabianie taśmami washi tape

Podczas pobytu w Gdańsku miałam okazje nabyć ozdobne taśmy klejące, zwane również washi tape. Z tego co zauważyłam stały się one teraz popularne. Kocham je za to, że można nimi dosłownie wszystko ozdobić. Dzisiaj pokaże Wam kilka sposobów na wykorzystanie owych taśm.

 Przybory Szkolne 
Ja postanowiłam ozdobić tylko kilka rzeczy. Można nimi ozdobić o wiele więcej przyborów, na przykład zeszyty, długopisy, różnego rodzaju zakładki  i o wiele wiele więcej!

Tealighty
Wystarczy dookoła obkleić taśmą by zmienić najzwyklejsze świeczki. Mogą one być także częścią prezentu. Zapalone wieczorem stworzą przepiękny klimat.

Ładowarka
Ładowarki na ogół są albo czarne, albo białe. Dla mnie było to zbyt nudne, dlatego postanowiłam ją nieco ozdobić.

Szczerze powiedziawszy od dłuższego czasu zastanawiam się jak mogłabym nazwać tą tablicę po polsku. Wszędzie krążą angielskie nazwy, w takim razie jak to brzmi po polsku? Łatwo ścieralna tablica? Tablica z ramki do zdjęć? Jedno jest pewne. Bardzo przydatna. Na niej mogę rozpisać cały harmonogram na dany dzień, dzięki czemu wszystko zdążę zrobić na czas. Możecie ją zrobić ze zwykłej ramki do zdjęć. Ja używam markerów do tablic, bo z łatwością się zmazują i nie brudzą szybki. Nadmienię też, że po raz pierwszy zauważyłam ten pomysł na blogu Basi (Pisane Miodem). Aha, na temat miało być! Do owej tablicy idealnie sprawdzą się właśnie washi tape. Można ozdabiać do woli, według własnych pomysłów.

WAŻNE!
Postanowiłam rozpocząć serię postów "Przed i po". Jednakże potrzebni jesteście do tego WY! Tak więc, jeśli jesteście ciekawi jak wyglądało moje zdjęcie przed obróbką, napiszcie w komentarzu o które chodzi i najlepiej podlinkujcie je. Jeśli nie chcecie tej serii to po prostu nie piszcie tego :)

52 komentarze:

  1. Genialne są te taśmy, świetny pomysł z tą ramką :)
    kejtifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Te taśmy są na prawdę genialne! Czy są one dostępne w zwykłych sklepach papierniczych? A ta seria postów przed i po to swietny pomysł. Czy mogłabys w nich pokazać jak przerobiłaś zdjęcia z tego posta i np. jak przerabiasz zdjęcia na których znajdują się ludzie:).
    http://passion-niki-mery-fashion-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie takie male cieszace oko rzeczy. Czy moglabym zapytac gdzie je kupilas i czy sa one w empiku bo sama ozdobilabym swoje zeszyty. Zdjecia przed i po beda dobrym pomyslem :))) Jak tylko bede na komputerze wybiore jakies.

    versilox.blogspot com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoje taśmy kupiłam w Tigerze, ale widzialam że w empiku też jest duży wybór :)

      Usuń
  4. Bardzo fajny post. Ja też uwielbiam te taśmy: ))

    www.pasja-kladzii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super te tasiemki!
    Mam do Ciebie pytanie: Jak sprawdza się aparat, który Ty masz? Ten Nikon d5000?

    http://natalla-blog.blogspot.com/2014/08/geek.html
    POKLIKASZ W LINKI SHEINSIDE? PROSZĘ! (będzie sprawdzane)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz te tasiemki można podobno dostać w Biedronce. Washi tape są świetne i mają masę zastosowań :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wpadłabym na pomysł obklejenia gumki,więc dziękuje.Teraz wszystkie moje przybory w piórniku są obklejone :)
    Ja tasiemki nabyłam w Biedronce za 3zł.
    http://kolorowe-chmury.blogspot.com/(klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetne! Chętnie sobie sama bym tak ozdobiła zeszyty i ołówki w ten sposób *.*

    agatinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł z tą ramką :)
    a te taśmy są cudowne ♥

    http://ilona8922.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są te taśmy! Może w jakąś zainwestuję :). Sprawiają, że zwykłe rzeczy są takie śliczne i nienudne <3.
    Mój blog-kliiiiik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym je zakupić :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Niedługo mam zamiar wybrać się na miasto i je zakupić :)
    Ile mniej więcej zapłaciłaś za nie w Tigerze? ;3

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba ozdobię sobie tak ołówki :)



    Zapraszam!
    My-world-by-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne są te taśmy =D Moźe też je kupię i ozdobię ołówki.
    sweethomesweety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam te washi tape w Tigerze i nawet zastanawiałam się czy nie kupić, bo są bardzo fajne :)
    http://rosylette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne taśmy. Pomysł na ramkę również bardzo mi się podoba! :)

    smile-is-the-most-important.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne są te taśmy. Mam nadzieję, że kiedyś je kupię. <3

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawy pomysl z tym "przed i po" :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie to wygląda :)

    http://art-aart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja dzisiaj zakupiłam dwie takie taśmy :) Jeszcze ich nie wypróbowałam ale wiem ze sprawdzą się fantastycznie! ;D
    Lusia

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi bardzo podobają się ozdobione przybory szkolne :*

    lovebooks777.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajne efekty daje ta taśma! :)

    Julia bardzo chciałabym na Twoim blogu zobaczyć post o pielęgnacji Twoich włosów! <3
    pisanepasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo dużo już słyszałam o tych taśmach oczywiście dobrych rzeczy ;) Te ozdobione rzeczy wyglądają genialnie! Bardzo fajny ten pomysł z planem dnia w ramce od zdjęć.

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. te taśemki są super! w jakim sklepie je kupiłaś?:)

    Pozdrawiam!
    jugii.blogspot.com - klik ♔

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę kupić takie tasiemki, już od dawna mam taki zamiar, a Twoje pomysły - jak zawsze genialne ♥

    http://malina-miniatures.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Też myślałam nad kupnem washi tape. Faktycznie bardzo ładnie ozdabiają. Także widziałam już pomysł na plan dnia u Basi i już wtedy zastanawiałam się czy nie zrobić czegoś takiego, ale wstrzymałam się. :)


    emily-emmily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne są te taśmy , szkoda że w moim mieście ciężko je kupić :(
    http://cynamonowe-ciasteczko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Dużo o tym słyszałam. Masz bardzo fajne pomysły.
    Świetna jest ta tablica :)

    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczne są te taśmy. Super post :*
    ------------------------------------------
    endoftherainbowww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Prześliczne są te taśmy. Super post :*
    ------------------------------------------
    endoftherainbowww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię te taśmy :)
    Sama mam zamiar poozdabiać nimi coś i kupić jeszcze parę wzorów.


    justlife-jurka.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  32. Nie wiedziałam że te taśmy mają własną nazwę ;))
    piękne zdjęcia <3
    właśnie sobie je kupiłam i musze sie troche "pobawić" ^^

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy nie wpadłabym na ozdobienie ładowarki jakąś ozdobną taśmą tak samo z tym harmonogramem w ramce na zdjęcia :) Pomysł z 'przed i po' jest cudowny,jeśli chodzi o moją opinię.
    Zdjęcia są świetne,treść też zachwyca :*

    ________________________________________
    http://caanaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam te tasiemki, chociaż ich jeszcze nie używałam xD Jest mnóstwo rzeczy, które można z nimi zrobic!

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja widziałam jak dziewczyny ozdabiały tymi taśmami ołówki, natomiast
    pomysł z ładowarką jest genialny. I wgl takie piękne zdjęcia, ja nigdzie
    nie mogę znaleźć tych taśm :( ♥

    werkoo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. jak zawsze masz świetne pomysły! :) muszę kiedyś wypróbować takie taśmy, bo dzięki Tobie mam zamiar je kupić ;)
    mój blog: theerainbowworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ooo dzisiaj biegnę do empika nabyć takie tasiemki! Świetne pomysły, skorzystam na sto procent. Już od dawna o nich słyszałam, ale jak dotąd nie miałam okazji użyć :) Zmotywowałaś mnie do pracy, hehe :)
    mrs-cotton-candy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo fajne te taśmy :>

    http://zycie-z-andzikiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Widziałam już gdzieś takie taśmy i mega mi się podobają. Wszystko może być takie oryginalne dzięki nim :)

    http://kiyokoshioya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Te taśmy są świetne, ale u mnie by się zmarnowały, bo nie lubię wykonywać artystycznych rzeczy. :)

    http://cassiesaay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne zdjęcia <3 Też okleiłam ołówki washi tape :)
    Zapraszam na mojego bloga, niedawno założyłam
    yullcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Słyszałam dużo o tym taśmach, ale niestety żadnej nie mam. ;/ Bardzo fajnie je wykorzystałaś, wyglądają efektownie. :)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Widziałam te taśmy i jednak sobie je kupię, namówiłaś mnie! haha

    nikaandlena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i chciałabym żebyś pokazała jak przerobiłaś jakieś zdjęcie z tego postu http://pastelowe-lovee.blogspot.com/2014/08/ideas-for-present-white-chocolate-bar.html :) Tak w ogóle, to fajny pomysł na ten post ,,przed i po"

      Usuń
  44. Wow fajna jest ta ramka z rzeczami, które masz wykonać :)
    A ta taśma też jest świetna ! Na prawdę można nią ładnie ozdobić zwykłe przybory szkolne :D

    http://xxxaleksandraxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. W Gdańsku jest Tiger? ;o
    A taśmy są świetne, sama mam kilka z empika i polecam!

    OdpowiedzUsuń