21 cze 2014

Już za niedługo...

Cóż, rok szkolny powoli dobiega końca. Czy się cieszę? Nie bardzo. Nowy rok, 3 klasa, egzaminy, mnóstwo stresu. Nie wiem jak ja to przeżyję. Co do ocen, moja średnia jak dla mnie jest bardzo wysoka- 5,0. A wy jakie macie średnie?
W ostatnim czasie zaopatrzyłam się w kilka nowych bluzek, oczywiście z lumpeksu. Jedną z nich możecie zobaczyć na dzisiejszych zdjęciach. 



 Dla ciekawskich: spódniczka- h&m ; bluzka- sh




Chciałam jeszcze pod koniec przypomnieć o konkursie. Naprawdę zachęcam do wysyłania zdjęć. Szczegóły po kliknięciu w baner :)
http://pastelowe-lovee.blogspot.com/2014/06/konkurs-fotograficzny-fioletowy-w-roli.html

72 komentarze:

  1. Śliczna bluzka. Aż trudno uwierzyć, że można znaleźć takie świetne ciuchy w second hand ;-).
    Pozdrawiam

    http://straaawberry-cake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie w przyszłym roku czeka 2 klasa i również trochę się boję :/ Zazdroszczę średniej, mnie w tym roku udało się wyciągnąć 4,76 :D Świetna bluzka! Muszę się wybrać do second handu. :P

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia i outfit :*
    Gratuluję średniej!
    Pozdrawiam,

    Zapraszam na konkurs fotograficzny!
    dziamonablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju jesteś taka śliczna :* ♥ Piękne zdjęcia i bluzka ;) gratuluję tak wysokiej średniej !

    http://pictrue-ofme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też już po wakacjach idę do 3 klasy i również jak ty boję się tych wszystkich egzaminów, tego czasu spędzonego przed ciągłym uczeniem sie aby mieć dobrą średnią

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również obawiam się trzeciej, ostatniej klasy gimnazjum ;/
    Moja średnia na ten rok wynosi 5,13. Śliczne wyglądasz :))

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tego co czytam to ja mam na prawdę niską średnią, choc uważam, albo wcześniej mi się tak wydawało, że jest na prawdę dobra.

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również nie za bardzo wyczekuję 3 gimnazjum i również w tym roku mam średnią 5,0 :) (jestem w 2 gim. )

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ślicznie wyglądasz :) U mnie w sh dość rzadko zdarzają się takie ładne rzeczy ;)
    Gratuluję średniej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję średniej! Ja w tym roku mam 4.83 ^^
    Pasuje do Ciebie ta bluzka z sh :)
    PS. mogłabym poprosić i kliki w linki w przedostatnim poście? Z góry dziękuję :)
    xoxo
    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie wyglądasz <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję średniej! Ale ślicznie wyglądasz <3

    delice-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje sredniej! W 3 gimnazjum nie jest az tak zle :)
    Cudowne zdjecia <3

    ania3231.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję średniej :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje ocen. Zdjęcia są świetne jak zwykle. :)

    http://monlly-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie po wakacjach czeka 1 gimnazjum ! Mnóstwo nowych przedmiotów, nauczycieli. ; /
    Ja mam średnią 4,83 :)
    Piękne zdjęcia ♥
    http://meryy-blog.blogspot.com - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja w tym roku mam średnią 5,13 i jestem z niej bardzo zadowolona :D Też za rok idę do drugiej gimnazjum i strasznie się tego obawiam, bo wiadomo więcej nauki, rozstanie z klasą, ale mam nadzieję, że jakoś sobie poradzimy ;)

    http://whiteberry-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jestem strasznie zadowolona ze średniej:)
    3 gimnazjum nie ma co się bać:) Wygląda straszniej niż jest w rzeczywistości:) Ja się dopiero boję, czeka mnie pierwszy rok w liceum:(

    http://aaha-aahaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Po wakacjach idę do 1 gimnazjum a teraz mam średnią 5.27.
    susan-and-olivia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. w tym roku kończę 2 klasę liceum ze średnią 4.91 :) myślę, że mogło być lepiej, ale nie ma też co narzekać :) jeśli chodzi o trzecią klasę gimnazjum to nie ma czego się bać! uwierz mi, to będzie najlepszy rok w gimnazjum i minie Ci on bardzo szybko, więc ciesz się z każdego dnia ;) + świetna bluzeczka
    Pozdrawiam Marlena

    www.swiatlem-rysowane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia!W 3 klasie gim.nie ma tak źle!Ja właśnie kończę gimnazjum ze średnią 5,2 :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczne zdjęcia,jesteś piękna.Ja w tym roku opuściłam się w nauce,ale za rok sie poprawię.

    MÓJ BLOG ZALEŻY MI

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna ta bluzka! :)

    http://think-poositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna bluzka i zdjęcia :)
    ja również jestem zadowolona z mojej średniej :)
    zapraszam na bloga - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zawsze piękne zdjęcia, ja mam średnia 5,16 :)

    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak ja ci zazdroszczę. Chciałabym być w 3 klasie, a nie kończyć 3 klasę. Gimnazjum to piękny czas;) To prawda, że jest dużo stresu egzaminami, ale jest mnóstwo świetnych chwil a później,...trzeba wybierać szkołę i tak naprawdę zawód bo to się z tym trochę wiąże. To jest dopiero koszmar. Ja mam średnią 5.2 i średnio jestem z niej zadowolona bo to w końcu koniec 3 klasy,mogłam się bardziej postarać;p Śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny zestaw . :D
    Gratuluję wysokiej średniej . xdd
    mi do takiej niestety zabrakła jedna ocena . xdd
    również wybieram się do 3 gim. :D


    http://trusiaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam średnią 4,33 trochę niska ;/ Gratuluję takiej średniej i miłych wakacji życzę ;)

    foto-fantasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. w 3 klasie będzie dużo luzów, a egzaminami nie ma się co stresować, pod koniec wychodzi na to, że są okropnie proste :) Poza tym, test sprawdzają naszą inteligencje a nie wiedzę, więc naprawdę bez stresu! :)

    http://neverlosehopeeeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. też mam średnią 5.0 :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna sesja! nie mogę się doczekać wakacji ;) masz bardzo wysoką średnią, gratuluję!

    kawaii--sugoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja mam średnią 5,16, w szóstej klasie. Ja też nie mogę doczekać się wakacji!

    http://natalla-blog.blogspot.com/2014/06/summer-with-sheinside.html
    POKLIKASZ U MNIE W LINKI? PROSZĘ!!! BARDZO MI POMOŻESZ! I SPRAWISZ, ŻE POJAWI SIĘ UŚMIECH NA MOJEJ TWARZY!!! -> :)
    MIEJ SERDUSZKO! <3 ODWDZIĘCZĘ SIĘ, JAK BĘDZIE TRZEBA! (nie mam blog tylko dla współprac! Firma sama do mnie napisała)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ah, masz moją wymarzoną średnią! Jednak ja na taką jestem za leniwa i mam tylko (?) 4,0. W przyszłym roku zamierzam się bardziej postarać. :)
    Dlaczego ja nie znajduję takich świetnych rzeczy w lumpeksach? ;/

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna (:
    Też mam średnią 5,0 !
    Hah, na pewno włożyłaś w tą średnią dużo pracy.. wiem jak to jest :)
    W przyszłym roku zamierzam się bardziej wziąść za naukę.

    Ja nie mogę doczekać się wakacji!
    Nareszcie odpoczynek.

    Zapraszam! :)

    rosalie-rosaalie.blogspot.com


    Jeśli zaobserwujesz, to ja także!

    OdpowiedzUsuń
  35. ja też idę do 3 klasy i też nie mam pojęcia jak to przeżyję ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zdjęcia jak zwykle świetne! Nie wiem, gdzie ty znajdujesz takie fajne rzeczy w lumpeksach :P. Ja nigdy nic nie umiem znaleźć...

    julia-home.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja w tym roku starałam się dać z siebie wszystko. Idę teraz do gimnazjum i chciałam pokazać siebie z jak najlepszej strony. Mimo tego, że średnia nie jest zadowalająca - 4.90 - to, jak na mnie jest bardzo wysoka :))

    minimumena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie martw się, ostatnia klasa nie jest taka zła jak się wydaje, a egzaminy nie są tak trudne jak wszyscy mówią. Jakoś przebrnęłam przez ten ostatni rok i wiem, że ty też dasz radę! :) Moja średnia nie należy do najwyższych, ale nie jestem jakoś specjalnie zawiedziona- około 4,4 ;)

    + wat3rcolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja idędo 2 gimnazjum, a średnia mnie nawet zadowala - 4.8 :)
    Piękne zdjęcia <3
    http://kikablog2000.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja do końca roku mam mieszane uczucia :c Jesteś za piękna...

    nikaandlena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Bluzka jest prześliczna :* Ja mam średnią 5.45

    fotografiazpieknem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. na Tobie wszystko wygląda tak idealnie :))
    śliczna bluzka i spódniczka :)
    ja sama nie wiem czy się cieszę z wakacji czy nie, do szkoły nie chce mi się chodzić, ale w domu będę się nudzić, a nie zawsze jest możliwość żeby gdzieś wyjść..
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam to samo!
    Śliczne masz włosy !


    http://emily-emmily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Mnie się udało 5.11, ale to przez III gimnazjum, a tu się liczą przedmioty ze wszystkich 3lat. Zestaw genialny, a zdjęcia rewelacyjne. Robisz je sama, czy masz kogoś od tego?




    evil-kolory-zycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję średniej! Moja jest taka sama, jednak jestem od Ciebie o dwa lata młodsza :-)
    Strój bardzo ładny, zdjęcia genialne jak zawsze, co tu dużo mówić!

    maya--maaya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Jezu, jaka ty jesteś śliczna :) Ja nigdy w lumpeksie nie mogę znaleźć ładnych ubrań ;( Ale bardzo podoba mi się ta twoja bluzka. A co do średniej to moje gratulacje, bo wątpię że w tym wieku co ty będę miała taką samą :d
    kamila-and-kamila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Super foty, ale widac ze sie troche opfotoszopowalas... :p

    heartfalling | zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  48. rany, wspaniałe zdjęcia ♥
    ja mam średnią 5.07 ;)

    http://ilona8922.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. wow! gratuluję takiej pięknej śrendiej *.*
    piekne zdjęcia <33
    nie stresuj się teraz 3 klasą, myśl o wakacjach ;D
    zapraszam
    MÓJ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne zdjęcia! Wyglądasz ślicznie :)
    Bardzo ładna bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  51. super wygladasz:) Gratuluje5.0!Ja mam 4.9 okolo:)
    buziak
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Wow, wydawało mi się, że jesteś młodsza, haha :)
    Gratuluję średniej! Ja mam 4.9 w 1 gim. :D

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczna ta bluzka, i boska spódniczka <3 Mi się zawsze podobały spódniczki w takim kroju, ale ja wyglądam w nich okropnie.
    Świetna średnia <3

    Mój blog- Serdecznie Zapraszam KLIK <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Mnie także wyszła średnia 5,0 - jestem zadowolona. Nie mogę zrozumieć jak Ty znajdujesz takie piękne ciuszki w lumpeksach, kiedy to ja widzę same za przeproszeniem szmaty.

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczna bluzka <3
    Ja kończę w tym roku ze średnią 4,61 ;)

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Prześliczna bluzka - gratuluje średniej - moja jest ok. B czyli też ok. 5.0

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Faktycznie, wysoka średnia. A bluzka jest świetna, wedlug mnie w lumpku mozna wynaleźć coś fajnego. :)
    Zapraszam do siebie!
    julie-juliees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja co prawda do szóstej klasy chodzę ale mam 5,18. A jak na gimnazjum to masz świetną!!!

    http://agga-aggaa.blogspot.com/ obserwuje i licze na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja w pierwszej klasi - 4,5 - Nie za dobra :c
    Śliczne Zdjęcia ! Ślicznie na nich wyszłaś ! :)

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Co post jesteś coraz piękniejsza :*


    Buziaczki
    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Jeju cudowne zdjęcia <3

    Zapraszam do mnie oczywiście obserwuję xoxo callitwhateverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Ślicznie wyglądasz :) Mnie czeka, to samo, ale przeżyjemy.
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja nigdy nie mogę znaleźć takich perełek w lumpeksach... U mnie w mieście w ogóle słabo z tym jest. Szkoda.
    Ja też będę mieć pasek :)
    Obserwuję!
    nowiny-i-nowinki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetna stylizacja, ja mam średnią 5,36 :)

    ja-kontra-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. śliczne zdjęcia :)
    zapraszam do mnie :)
    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. przepiękne zdjęcia! :D
    inceptdream.blogspot.com zapraszam, zaobserwuj jeśli sie spodoba :*

    OdpowiedzUsuń
  67. Śliczne zdjęcia i cudowny blog. Będę wpadać częściej :-) http://mystylemychoice28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. śliczna jesteś :) masz dobre poczucie stylu i widać że lubisz blogować :)

    http://andzia-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń