16 maj 2014

Akcesoria fotograficzne

Myślę, że to jeden z najbardziej wyczekiwanych postów. Wielu z Was ciekawiło jakich obiektywów używam. Mam 3, jednak pojawią się tu tylko 2. Możliwe, że zrobię osobnego posta o tym 3 obiektywie.


Obiektyw Nikkor 18-105mm f/3.5-5.6

 Obiektyw Nikkor 50mm f/1.8

 Statyw

 Pilocik do wyzwalania migawki

Nikon d5000
Jedna lub dwie osoby prosiły o napisanie kilku słów na temat mojego aparaty, czy jest godny polecenia itd. Na samym początku wspomnę, że nie jest to do końca mój aparat. Jest to własność mojej siostry i teoretycznie nie powinnam go używać. Na szczęście moja kochana siostra ma dobre serduszko i pozwala mi go używać. Jest to nikon d5000. Nie znam się na aparatach, mogę tylko podać subiektywną opinię. Robi naprawdę dobre, wyraziste zdjęcia. Jeśli kupujesz aparat głównie po to by robić zdjęcia sobie i nakręcać filmiki, to ani trochę nie polecam tego aparatu. Jeśli podłączysz go do statywu, nie ma wtedy możliwości wysunięcia ekraniku tak, abyś widział siebie. Natomiast do robienia zdjęć polecam go jak najbardziej. Jeśli chodzi o cenę, to nie mam zielonego pojęcia, ale nie wydaje mi się, żeby był jednym z najdroższych modeli.

Jeśli macie jakieś pytania, to piszcie w komentarzach poniżej :)

56 komentarzy:

  1. ja mam Nikona d3100 i jestem bardzo z niego zadowolona i teraz zbieram na nowy obiektyw bo mam kitowy ale nie wiem jaki będzie najlepszy dla mnie :)

    ania3231.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę takiego aparatu piękne zdjęcia robi <3
      Myśle że na urodziny spytam rodziców czy by wzieli pod uwage aparat <3
      Skoro nadaje się do robienia zdjęć to jestem pozytywnie nastawiona :)

      http://diary-of-juuliet.blogspot.com/

      Usuń
  2. Zazdroszczę Ci ogółem lustrzanki. Jeśli dostanę ją na święta, na pewno dobrze ją będę wykorzystywała i z czasem uzbieram na nowy obiektyw :)

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile płaciłaś za pilot to wyzwalania migawki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny aparat :)
    czy chodzisz na jakieś zajęcia fotograficzne ?

    kami-kamiko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo luię robić zdjęcia, ale nie mam "warunków" (aparatu) na ich robienie. Ale i tak robie tym co mogę, i przyznam że nie są takie złe ;)


    http://emily-emmily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem od kilku tygodni posiadaczką nikonad5100 i myślę, że ten czas, kiedy można się zaznajomić z aparatem jest najlepszy ^^
    Myślę nad kupnem tego obiektywu 50mm ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. D3100 robi rownie super zdjecia i wyrazne:) Ale sprzeciku zazdroszcze i kochanej siostry!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam cyfrówkę, ale tez jestem z niej bardzo zadowolona :)
    dziamonablog.blogspot.com
    PS Jak miałaś ile lat dostałaś ten aparat?

    OdpowiedzUsuń
  9. dużo masz tych akcesoriów fotograficznych ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam nikona d5100 jak dla mnie jest bardzo dobry i zamierzam kupić może i ten pilocik i nowy obiektyw ;) Właśnie ten 18-105mm ;)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie czekalam na tego posta, naprawde! :D juz nir moge sie doczekac kolejnych :)
    fake-wonderwall.blogspot.com - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  12. Komplet do pozazdroszczenia! ;)
    shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę Ci takiej ilości obiektywów. Ja niestety posiadam tylko obiektyw kitowy i jak na razie nie mam funduszy by kupić kolejny. :( Muszę zbierać na następny ;)

    + wat3rcolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Boże Jula za każdym razem jak wchodzę na twojego bloga i widzę nową notkę i te śliczne, jasne, pastelowe zdjęcia to normalnie aż się we mnie gotuje (z zazdrości oczywiście). No ale poza tym to śliczne zdjęcia (niestety) :c Masz talent ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  15. Zazdroszczę *-*

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszcze takiego sprzetu. Mozesz napisac o rodzajach obiektywow? Chce sobie kupic do soniaka i nie wiem jaki :/
    maania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja niestety nie posiadam lustrzanki :(

    http://camille-and-camille.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam jakąś najzwyklejsza cyfrówkę, jednak... jestem z niej nawet zadowolona :*

    fotografiazpieknem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ja mam zamiar kupić sobie lustrzankę :) na razie robię amatorskie zdjęcia tym co mogę i jak najlepiej potrafię ;)

    kawaii--sugoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny ten aparat! Robi bardzo śliczne zdjęcia :)
    http://pictrue-ofme.blgospot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam nikona d5100 i muszę koniecznie kupić do niego obiektyw :/
    http://neelly-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. z tego co sprawdzałam, to nie jest taki drogi ten Nikon, ja sama mam d3200 i też jestem z niego zadowolona. :))

    http://alexandrinemarie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ja muszę sobie kupić statyw
    na razie mam zwykły aparat ale jestem z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam twoje posty o fotografii:) Czytam dużo poradników, ale tylko u ciebie rozumiem o co chodzi, np. z balansem bieli itd:) Do tego robisz wspaniałe zdjęcia!

    http://aaha-aahaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham Twoje zdjęcia ! Masz ogromny talent ! :)
    Wszystko tu jest takie przejrzyste,dopięte na ostatni guzik :)

    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Też bardzo lubię robić zdjęcia, ale niestety nie ma lustrzanki, dopiero na nią zbieram :)

    http://think-poositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię Nikony :) Robią bardzo dobre zdjęcia ;) Ja jednak używam modelu 3200 :))

    carlyyy-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam sony nexx i jest nawet nawet, ale bardzo chciałabym mieć taki aparat jak ty. Jest świetny ;c <3

    http://isiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja również kiedyś miałam w używaniu i był bardzo dobry.Ten również wnioskując ze zdjęć jest dobry :)

    alex-bloguje.blogspot.com

    OBSERWUJ,KOMENTUJ
    ZALEŻY MI !

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja marzę o lustrzance, ale jak na razie dostałam BenQ gh600 gdy zbieram na profesjonalną lustrzankę

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ahh, chciałabym mieć lustrzankę... Jednak nie jestem profesjonalistą, i na razie wystarczyłaby mi dobra cyfrówka.

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny post ;) Gdzie kupowałaś pilocik do wyzwalania migawki i do czego on służy? ;)
    cherry-basia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Całkiem fajny post i aparat również:)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo się cieszę, że napisałaś tego posta bo już od dłuższego czasu zastanawiałam się czym wykonujesz zdjęcia, naprawdę są piękne! :-)

    maya--maaya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Super post i śliczne zdjęcia ❤

    Zapraszam do mnie http://littleemessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Sliczne zdjecia:3

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja mam na razie jeden podstawowy obiektyw, ale mam nadzieje, że uda mi się uzbierać na następne.:))

    Pozdrawiam,
    monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. ja dopiero zbieram na aparat i chyba kupie ten co ty masz ( a tak w zasadzie twoja siostra ) bo zapowiaa sie ciekawie ! :D


    Tinaa-Tinaaa.blogspot.com
    obserwuje i pozdrawiam ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajny aparat ;)
    Ja mam taki....taki taki normalny ;) Robi wyraźne zdjęcia ale niestety nie ma podłączenia do komputera :)
    gabolkaaa-gaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny sprzęt :) Ja jak na razie posiadam posiadam dwa obiektywy.

    OdpowiedzUsuń
  41. Robi naprawdę śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja robię zdjęcia zwykłą cyfrówką i to mi jak na razie wystarcza, chociaż marzy mi się jakaś pożądna lustrzanką ♥

    sanuee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Widać, że podchodzisz do robienia zdjęć bardzo profesjonalnie. :)

    nataliaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja mam trochę gorszy sprzęt, ale zdjęcia robi równie dobrze jak twój. Zaintrygowałaś mnie tym pilocikiem do migawki - muszę takiego poszukać :)

    obserwacja za obserwację ? jak tak to zacznij :)
    http://sleek-week.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny post bardzo przydatny, super ten pilot do migawki. :)
    Pozdrawiam
    Maja ♥
    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Oj jak ja bym chciała lustrzankę i takie gadżety :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja muszę kupić sobie pilota do nikona. :)
    http://soylena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Zastanawiam się nad zakupem jakiegoś Nikona, i nie wiem którego wybrać :/
    Jaki model byś mi poleciła? jestem raczej amatorem, ale sama zobacz u mnie na blogu zdjęcia i moje możliwości :D
    peacelovemus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. zazdroszczę takiego aparatu :)
    natalia-lena.blogspot.com ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  50. Od dawna panowałam zakup aparatu, może się na taki skuszę :)

    fabrykaszczesciaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. A gdzie można kupić Nikkora 55mm f 1.8? :)

    OdpowiedzUsuń