28 mar 2014

Czuć wiosnę...

Nareszcie koszmarny tydzień dobiegł końca. Cóż, kolejny też nie zapowiada się wspaniale. Ja jednak żyję słowami ''Oby do świąt'', a do świąt zostały około 2 tygodnie! Po świętach będzie już dużo wolnego i zastępstw... :)
Pogoda dopisuje, czuć wiosnę! Od razu lepsze nastawienie do życia. Jedyne co mnie denerwuje to to, że owady budzą się do życia.
Martwi mnie jedna rzecz- coraz mniej mi chęci do blogowania. Coraz częściej nie mam ochoty, chęci ani pomysłu na posty. Jednak na pewno nie przestanę blogować, bo fotografia jest moim hobby. Kocham je bardziej niż pieczenie :) Dzisiaj, tak jak zawsze, zostawiam Was ze zdjęciami, które zdążyły mi się uzbierać w folderze.


Niestety tylko tyle zdjęć. Resztę zobaczycie w innym poście... :)

43 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Słodki chomiczek<3
      Robisz przepiękne zdjęcia :')

      niuulka-photo-fashion.blogspot.com

      Usuń
  2. Ja też już czuje wiosnę ! Piękne zdjęciaa ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Również już się nie mogę doczekać świąt.
    Mam masę kartkowek i prac klasowych :/
    Post świetny,a zdjęcia cudo!
    Smiletooliwia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia ,kocham wiosnę <3

    Buziaki
    muszesandmuszes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oj , czuć czuć , śliczne zdjęcia ;)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie też pogoda jest cudowna <3
    mam nadzieję że ta niechęć jest tylko chwilowa i niedługo powrócą ci pomysły na posty ^^
    piękne zdjęcia *.*
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że wiosna w końcu do nas przychodzi! Mam nadzieję, że już nic nie miłego nas nie zaskoczy! Ja również nie lubię owadów, wręcz nienawidzę! Zdjęcia są bardzo ładne! :)
    Buziaki :*

    + wat3rcolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia. Dobrze, że nie kończysz z blogowaniem... Załamałabym się bez Twoich postów!

    Ta świnka morska jest taka słodka! A to pierwsze zdjęcie powinnaś zgłosić do jakiegoś konkursu fotograficznego!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja żyję słowami ' byle do majówki' ponieważ wtedy pierwszy raz zobaczę się z moją przyjaciółką, którą poznałam przez internet. Wszystkie zdjęcia piękne, jednak ostatnie najlepsze moim zdaniem ♥

    Pozdrawiam, Zuza :)
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nie mogę się doczekać przerwy świątecznej i majówki a później szybko zleci i wakacje ♥ Zdjęcia są prześliczne *.*

    pictrue-ofme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje zdjęcia są magiczne *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia które robisz wychodzą naprawdę cudownie! :* Nie martw się, na pewno nabierzesz chęci! :)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. ojojojoj! Jaka cudowna świneczka morska! Maasz oooolbrzyyymi talent do robienia zdjęć i cudownie piszesz więc NIE OPUSZCZAJ BLOGOWANIA!
    Zapraszam!
    dziamonablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też niestety już powoli trace chęci, ale nie poddaje sie :)
    peacelovemus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jeśli chodzi o blogowanie, zdecydowanie wolę wiosnę. Mogę iść gdziekolwiek na spacer i porobić śliczne, słoneczne zdjęcia. :)

    •́ ω •̀ nataliaa-blog.blogspot.com •́ ω •̀

    OdpowiedzUsuń
  16. Dokładnie ,,Oby do świąt"
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. genialne zdjęcia *o*

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten chomik jest śliczny i... nie poddawaj się!
    lovebooks777.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje zdjęcia zawsze mnie powalają. Oczywiście pozytywnie. Są takie idealne<3

    julie-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie prześliczne zdjęcia <3
    Mam nadzieję, że wena i pomysły wrócą!

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia :)
    Oby wena wróciła
    camille-and-camille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. jakie śliczne zdjecia *-*

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie! Może podczas świąt, gdy będziesz miała więcej wolnego czasu, Twoje chęci do blogowania powrócą :) Mam nadzieję! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świnka morska.? Cudowna.!

    -----------------------------------------------------
    esqedark.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Słodka ta twoja świnka morska <3

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    http://alex-bloguje.blogspot.com/

    Obserwuj , komentuj , czytaj !!
    Zależy mi !!

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia, cudna świnka morska. :3
    Pozdrawiam
    Maja ♥
    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz rację, oby do świąt :)
    Masz świnkę morską? :o Urocza! <3

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. o tak, u mnie również czuć wiosnę! :)
    słudziutka świnka ♥
    Przemyślenia-Arbuza ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten tydzień też nie należał do moich najlepszych, całe szczęście to już koniec :) Jak zawsze piękne i profesjonalne zdjęcia :))

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Pamietam jak mialam swoja swinke morska:)

    zanetasthoughts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Chociaz jest ich tylko tyle, świetne zdjęcia, jak zawsze! :))

    Pozdrawiam,
    http://monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Robisz genialne zdjęcia! Ta świnka morska jest przesłodka ;)

    rocovcoco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialne zdj jak pod kazdym postem. Wsrod innych blogow wyrozniasz sie tym ze masz swietne fotografie tak trzymac! Ostatnio pieklam omleta wedle twojego przepisu wyszlo pysznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Też ostatnio robiłam pare wiosennych zdjęć *o*.
    Może w lato oddzyskasz chęci ,szkoła czasem potrafi je wyssać z człowieka :/

    OdpowiedzUsuń
  35. Niesamowite zdjęcia. Piękne makro. Chciałabym również umieć i znać się bardziej na fotografii.
    http://panimilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Oszalałabym gdybyś przestała blogować! >.< Uwielbiam czytać twoje posty i oglądać te cudowne zdjęcia <3 *.* (: !

    OdpowiedzUsuń