17 lut 2014

Dobry początek dnia

Też macie tak, że 10 razy próbujecie zacząć pisać post, a w rezultacie wszystko kasujecie? Teraz tak mam. Nie potrafię napisać tu czegoś sensownego, czegoś co by Was zaciekawiło. Myślałam też, żeby zrobić post tematyczny? Co wy na to? Temat mam już wybrany.. :)
Jutro ma urodziny Ola (pozdrawiamy serdecznie Czekaj :*). Oznacza to, że będę dzisiaj wieczorem i jutro o 6:00 rano coś piec (boże jak ubić krem o 6 rano żeby nikogo nie obudzić?? :o).
Zdjęcia niedzielnego śniadanka: jogurt, pomarańcza, czarne porzeczki, kiwi.







53 komentarze:

  1. pięknie to wygląda :) udanych urodzin.


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mmmmm zjadłabym taki deserek :)
      http://camille-and-camille.blogspot.com/

      Usuń
  2. To wygląda tak świetnie! Masz niesamowite pomysły :)

    + wat3rcolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie te zdjęcia wyglądają :)

    emeraldsandnutella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia, jak zawsze :) smaka mi narobiłaś .
    + jej ten komentarz nie jest jako 58 (tyle wygrać)
    Kc Kc Kc <3
    http://sweeeeet-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie posty tematyczne są super ,więc już nie mogę się doczekać co wybrałaś ^^.
    Podziwiam Cię ,jeśli chce Ci się wstawać o 6.00 rano ,żeby zrobić krem!Ja pewnie po wstaniu zrezygnowałabym natychmiast i wróciła do spania :P.Ba! Wolę nie myśleć co zrobiłaby ze mną mama gdyby obudziły ją odgłosy robota xD.
    www.dont-benormal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam, twoje śniadanko wygląda pysznie :3
    też mam tak zawsze z napisaniem posta :/
    zapraszam
    http://justsayhei.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale apetycznie to wygląda :) Udanych urodzin :)
    klaudiaa-klaudiaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam, ale to apetycznie wygląda! Życzę udanych urodzin! A jeśli chodzi o posta to jestem jak najbardziej na tak! :D

    sweeet-and-bitter.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. strasznie apetycznie to wygląda! pewnie świetnie smakowało :)
    czekam na post tematyczny,bardzo takie lubię

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka pychotka! Fajny pomysł z tym postem tematycznym ;)

    ♥ niikablog.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. To musialo byc pyszne :)
    Powodzenia w ubijaniu kremu :)

    ania3231.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia! Mój tata zawsze robi mi taki deser :)

    carlyyy-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie desery :D Smakowite !

    muszesandmuszes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeju az mam ochotę na coś takiego *.*

    www.fucklifex33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda super <3

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Też tak mam bardzo często. Pyszne śniadanko i piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeej jesteś moją ukochaną kucharską inspiracją <3

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mniah! Ten poranny deser wygląda niczym z jakiejś ekskluzywnej restauracji, haha!:D
    Pozdrawiam:*

    cheryose.blogspot.com! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mmm ale pychotka :)
    ________________________________
    olyy-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny deser. :)
    bardzo ładne zdjęcia, czekam na post tematyczny. :)
    Pozdrawiam
    Maja ♥
    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. O, mniam! Wygląda przepysznie <3

    OdpowiedzUsuń
  22. mm. pyszności. najlepszego dla niej. xd

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak to pysznie wygląda! Zjadłabym ;3

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku jakie boskie śniadanie!!! *.* Mmmm! <3 Najlepsze życzenia dla Oli i powodzenia w nieobudzeniu nikogo przy robieniu kremu.:P Hej pokazałabyś swój pokój?;>
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Musiało byś pyszne.
    Masz zdjęcia super jakości
    zapraszam http://neelly-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Musiało byś pyszne.
    Masz zdjęcia super jakości
    zapraszam http://neelly-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie to wszystko wygląda.
    I znowu 1000 raz musze napisać genialne zdjęcia!

    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale ładnie to śniadanko wygląda <3 a o szustej rano możesz ubić krem ręcznie? Sama mam taki problem z nalesnikami i robie albo recznie albo staram się po zamykać wszystkie drzwi i robić to zdala od nich na poprostu mniejszych obrotach mixera

    liveeinthemomentt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale pysznie to wygląda :) Wpadłam na twojego bloga przez przypadek i bardzo przypadł mi do gustu. Czekam na kolejne notki :)


    Zapraszam :)
    Cisza Przed Burzą


    OdpowiedzUsuń
  30. Ale to pysznie wygląda. :) Chyba zaraz też skombinuje coś takiego. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/2014/02/kolejny-konkurs-na-post-promujacy.html - zapraszam do mnie, organizuje mini konkurs. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ach.. jak to apetycznie wylglada !!! :D Narobiłas mi smaka :>

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepysznie to wygląda! :) ♥

    Zapraszam:
    http://aniaas-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Dlaczego zawsze gdy jestem głodna, Ty dodajesz posta ze zdjęciami jedzenia? Na dodatek wygląda tak smakowicie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha mam to samo! Wszystko zawsze tak smakowicie wygląda! :)

      Usuń
  34. wygląda pysznie! :)
    paaulina-paaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja mam tak bardzo często. ;///
    Cudownie to wygląda! <3

    http://soylena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. masz śliczne zdjęcia jej zazdroszczę :)
    jakiego obiektywu używasz ? :)
    obserwuję <33333
    szalonazduna23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. nigdy nie doświadczyłam czegoś takiego :3 smakowicie to wszystko wygląda ! :) Zapraszam do siebie + Obserwuję

    http://pamietniknatalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Omomomomom ^^ takie śniadania można jeść codzinnie

    OdpowiedzUsuń
  39. jejuu pycha!
    czekam na post tematyczny:)
    obserwuje
    buziak
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. super wygląda pysznie

    olivia-olivka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow, cudowne zdjęcia robisz :) z chcecia bym takie śniadanko zjadła, wygląda przepysznie :) ja też mam urodziny siostry i chyba coś upiekę :)
    starfromsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne zdjęcia! A śniadanko musiało być przepyszne ;3
    Post tematyczny? Chętnie ;)
    Może jakoś uda Ci się nie obudzić domowników ;)
    Miłego dnia!

    http://thehauntedway.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  43. jakie piękne śniadanko!

    http://little-crazy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne śniadanie :)
    Fajny blog, obserwuje !
    eveerythiinng.blogspot.com - Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  45. jej, ale mi narobiłaś ochoty na owoce :)
    julie-juliees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. mhm, ale bym zjadła jakiś owoc
    http://clarrieandcarrie.blogspot.com/2014/03/stereotypy.html#comment-form skom? ♥

    OdpowiedzUsuń