20 gru 2013

Reindeer Cupcakes

Dzisiaj mieliśmy wigilię szkolną. Nie mieliśmy w tym dniu żadnych lekcji! :) Postanowiłam przygotować dla naszej klasy ''coś świątecznego'', tym razem padło na Babeczki Renifery. Podam Wam przepis jak ozdobić babeczki, aby otrzymać taki efekt.






Składniki:
  • czekolada (mleczna,deserowa lub gorzka)
  • biszkopty
  • cukierki typu m&ms
  • mleczne draże
  • precelki
  • gotowe babeczki
Czekoladę roztapiamy. Smarujemy nią babeczki i przyczepiamy biszkopta. Draże dajemy na babeczkę i robimy na nich kropki aby utworzyć oczy renifera. Cukierka maczamy w odrobinie czekolady i przyczepiamy go do biszkopta (jeśliby się nie trzymał możemy w biszkopcie wyciąć mały otworek i dopiero przymocować cukierka). Robimy uśmiech za pomocą wykałaczki maczanej w czekoladzie. Z precelków łamiemy coś na kształt rogów i mocujemy w babeczce.


wyniki linkowania:
dariaa-blog.blogspot.com
julalula.blogspot.com
zieloffa.blogspot.com
smile-is-the-most-important.blogspot.com
dziennik-zuuzu.blogspot.com
straciatella-blog.blogspot.com
chesire-blog.blogspot.com
mina-doimika.blogspot.com
kajkams.blogspot.com
cheryose.blogspot.com

34 komentarze:

  1. pycha! u nas w szkole nikt nie zrobił takich pyszności:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejuu jakie słodkie, pewnie jeszcze bardziej pyszne *-*
    Widzę, że masz talent do pieczenia :)
    Śliczne zdjęcia :)

    http://my-and-only-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne i pyszne :*
    http://sweeeeet-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam, mniam, mniam! Wyglądają przepysznie! *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeny ale słodziutkie *.* ,chyba zrobię takie mojej babci na gwiazdkę ;).
    Nie wyglądają na trudne ,a są prześliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Na ich widok ślinka mi cieknie :3

    http://zieloffa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jej, jakie fajne *-*

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie urocze! Ja też robiłam dla klasy muffinki, ale te moje wyglądały jak po przejściu huraganu, zepsułam wszystko niepotrzebnie lukrem. Powiedzieli, że są ładne, ale chyba tylko dlatego, żeby nie było mi przykro. Mam prośbę: Czy mogłabyś kiedyś, w wolnym czasie napisać posta: Poradnik - jak posługiwać się lukrem, kremem... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aww! Wyglądają przepysznie ♥ Też miałam dziś wigilię ;)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądają! :)

    obserwacja za obserwacje? ja już :) http://betterlifedealer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądają i pewnie świetnie smakują! może spróbuje takie zrobić,tylko znają mnie to mi się nie uda c;

    http://oleksandra-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mm.. boże. Dlaczego wszystko, co zrobisz wygląda tak przecudnie? Haha :3
    nimi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie boskie ! Na pewno zrobię !

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie słodkie ;-)
    Pozdrawiam
    straaawberry-cake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. U nas też było dużo pysznych babeczek, niestety nie reniferów, ale smakowały wyśmienicie :DD

    chesire-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Już to niedawno pisałam, ale jeszcze raz powtórzę, masz talent!
    Mój blog w linkowaniu, dziękuję! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojeju, wyglądają przecudownie!<3

    sweett-and-saltyy.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie wyglądają :)

    carlyyy-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ty to masz talent do takich rzeczy ! mniam ! ;)
    marysiaa-mania.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  20. jejku...:3 musze takie zrobić .Słodkie <3


    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ja na wigili szkolnej w prezencie dostalam gumowe foremki do babeczek :D może też zacznę piec
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba nie potrafiłabym zjeść takiego reniferka, ponieważ jest taki śliczny, że byłoby mi go szkoda :( ♥
    pozdrawiam :*
    valia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie śliczne reniferki :) My w domu jutro będziemy piec świąteczne ciasteczka, ale na pewno nie będą wyglądały tak ślicznie jak Twoje ;*
    Zajrzysz na mojego bloga? Byłabym wdzięczna za komentarz, bo ostatnio z nimi u mnie kiepsko ;\

    http://moje-kochane-czworonogi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba nie potrafiłabym zjeść takiego reniferka, ponieważ jest taki śliczny, że byłoby mi go szkoda ♥
    musze takie zrobić .Słodkie mniam ! ;)

    muszesandmuszes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Też robiła babeczki na wigilię klasową :)


    evil-kolory-zycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Smakowite reniferki :) wuess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. musieli być zadowoleni :)


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeeej *o* Jakie słodkie babeczki!
    www.milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Im not capable of view this web site properly on chrome I believe theres a downside
    Adventure Bull Fighting Games

    OdpowiedzUsuń