9 gru 2013

Ciasteczkowy Potwór- Przepis!

Dużo osób mnie prosiło, abym dała przepis jak przygotować te babeczki:


Potrzebne Wam będą:
  • gotowe babeczki
  • krem/lukier/biała czekolada
  • wiórki kokosowe
  • biała i mleczna czekolada (bardzo mało)
  • ciasteczka z kawałkami czekolady
  • barwnik
  • trochę wody
Robimy niebieskie wiórki kokosowe: kokos wkładamy do woreczka. Barwnik rozpuszczamy w niewielkiej ilości wody i wlewamy do woreczka z wiórkami. Uszczelniamy woreczek i trzęsiemy woreczkiem do momentu aż kokos będzie niebieski. Robimy oczka: białą i mleczną czekoladę rozpuszczamy. Wylewamy białą czekoladę tworząc kółko. Na zastygłe białe części dajemy mleczną czekoladę, tak aby utworzyć źrenice. Na babeczkach rozprowadzamy krem (lub lukier, czekoladę). Jest on tylko po to aby przykleić kokos. Babeczki posypujemy wiórkami. Nożem nacinamy babeczki tworząc buźkę potworka. Do otworu
dajemy ciasteczko. Przyklejamy oczka do babeczki. I gotowe!



 

Jak widzicie nie są bardzo trudne. Spróbujecie je zrobić?

31 komentarzy:

  1. Widzialam juz ten przepis na potwora na blogu z youtuba.
    wyglada naprawde efektownie:)
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są, może kiedyś spróbuje takie zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się naprawdę łatwe, na pewno wypróbuję, ślicznie wyglądają :)
    Buziaki, Ola :*
    http://little-wonderland-by-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Może zrobie w weekend? ;)
    Piękny efekt!
    Ładne zdjęcia ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne <3 napewno takie zrobię !
    Zapraszam http://firsttendayy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż sama spróbuję :)

    evil-kolory-zycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Na bank to zrobię *u*.Mam teraz dużo wolnego ,więc jutro na pewno się za to zabiorę :D

    http://www.dont-benormal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. O, ale super! Z pewnością kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. genialne <3
    http://sweeeeet-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Może sprubuje w weekend npiec takiego potworka :* smaczniutki i słodziutki

    muszesandmuszes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. na pewno skorzystam ^^

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna Jesteś ;* I bardzo podoba mi się twój styl pisania... Myślę ,że pozostanę tu na dłużej i oczywiście czekam na kolejnego posta ;*
    Zapraszam do mnie może tez CI się spodoba ;*

    http://our-dynamic-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba je zrobię, wyglądają genialnie. <3

    Mam wieeelką prośbę! Klikniesz w link OASAP.COM i CHOIES w ostatnim poście?
    lilianka-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądają świetnie ;3

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zachęciłaś mnie. Chyba je zrobię <3

    junaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. oo fajnie ze dalas przepis, z checia zrobie sama ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post i blog :) obserwujemy? jeżeli tak to zacznij i napisz u mnie w komentarzu, odwdzięczę się!
    ✿✧☽♥☆ ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM ✿✧☽♥☆

    OdpowiedzUsuń
  18. przepis zapisany i postaram się zrobić takie w weekend ale pewnie zakalce mi wyjdą haha nie no te twoje to piękności ;3
    http://milky-wey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. przepis zapisany i postaram się zrobić takie w weekend ale pewnie zakalce mi wyjdą haha nie no te twoje to piękności ;3
    http://milky-wey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog, design i posty!

    Zapraszam do siebie ;)
    www.caramellovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, że postanowiłas dodać przepis na te babeczki ;) Na pewno niedługo go wypróbuję :*

    carlyyy-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję, ten przepis z pewnością mi się przyda! Muszę go wykorzystać! ♡
    Jak Ty to robisz? Twoje zdjęcia są zawsze tak dobrej jakości, posty dopracowane, widać, że piszesz je z pasją, acz sama pasja ni wyklucza tego, że pamiętasz o ortografii interpunkcji... Po prostu pozazdrościć.
    Pozdrawiam.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Emiliiempire.blogspot.com - rozdanie, zapraszam!




    Emilia Błażewicz.

    OdpowiedzUsuń
  23. pychotka ! :D na pewno go wypróbuje :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Na pewno wypróbuję w ten weekend, bo ostatnio wbrew mojej naturze zaczęłam piec podobne słodkości ;)

    http://luska-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Chciałam zrobić takie babeczki na swoje urodziny, ale niestety nie potrafiłam znaleźć barwnika niebieskiego :/

    OdpowiedzUsuń