19 lis 2013

Lunchbox Inspiration- Winter

Po raz 2 na moim blogu, teraz w wersji na zimę. Lubię nosić do szkoły wszystko ładnie zapakowane, posegregowane i ułożone do pudełka. Wygląd również ma znaczenie, nie tylko smak. Przejdźmy do rzeczy... :)

Możecie zabrać do szkoły babeczkę, jakiś owoc- w moim przypadku jest to mandarynka. Zdrowy batonik (no w miarę :p) i bułka z ziarnami z ulubionymi dodatkami na pewno uratuje Ci życie na nie jednej przerwie. Zdrowo, szybko, pomysłowo! :)


 Mój lunchbox kupiłam w Kauflandzie za.... 2.80zł! Tak, na prawdę za tyle! Jest to bardzo, ale to bardzo mało jak na tego typu pudełka. Poprzedni lunchbox kupiłam za ok. 25zł, także widzicie różnice :)




Robicie sobie śniadanie do szkoły? Macie lunchbox?


blogi wybrane z poprzedniej notki:
carlyyy-m.blogspot.com
kajkams.blogspot.com

Pod tą notką, w komentarzach również wybiorę 2 blogi i pokaże linki w następnej notce :)

42 komentarze:

  1. mniaaaam....
    uwielbiam twój blog...
    marysiaa-mania.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobne 2 śniadanie :)


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. haha! 2,8? niezła okazja :D
    ja jakos nigdy w szkole nie mam ochoty na jedzenie, zwłaszcza swoje^^"


    http://cheryose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Z czym zazwyczaj masz kanapkę do szkoły ? Bo mi wiecznie brakuje pomysłu z czym tą kanapkę zrobić ;/

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez bym chciala robic takie drugie sniadanie do szkoly, ale zawsze rano brakuje mi na to czasu. A pudelko mam male, ale ma plus ma wklad chlodzacy czyli kanapki nie bd takie cieple i maslo sie nie rozpusci. Ale chyba zakupie sobie taki lunchbox z kilkoma przegrodkami.

    www.mercyandlulu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. tak robię sobie kanapki do szkoły,a jak nie to biorę jakiś owoc i batonik,a czasem nawet wafle ryżowe c:

    http://oleksandra-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mmm ale narobiłaś mi ochoty na babeczki ;3

    zapraszam do mnie
    http://alexianja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie ale to dobre rozwiązanie .

    emeraldsandnutella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wierzę, że tylko tyle zapłaciłaś za to. Muszę chyba się wybrać i popatrzeć, może jeszcze znajdę, bo szukalam w różnych sklepach i zawsze mi coś nie pasowało, a takie pudełeczko to bardzo dobry pomysł :>
    http://borenium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba wybiorę się do kauflanda, bo na prawdę tanie to pudełko :D A wszystkie moje poprzednie się połamały. Ogólnie świetna inspiracja, jeśli coś tak ładnie wygląda to rzeczywiście chętniej się to je! ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku! Nie mogę uwierzyć, że mój blog został wymieniony na tym blogu *.*
    Bardzo się cieszę :> Poza tym zrobię wszystko, aby kupić sobie takiego
    lunchboxa! Jest świetny! I to jeszcze za taką niską cenę :)

    carlyyy-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię nosić owoce do szkoły... Szczególnie mandarynki i winogrona;-)
    Świetne pudełeczka...
    Pozdrawiam
    straaawberry-cake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno kupowałaś swój lunchbox? Jest jeszcze w Kauflandzie? :)
    Śniadanie wygląda pysznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie genialne pudełeczka *-*

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam lunchbox z pieskiem ^^ Ey, twoje zdjęcia wyglądają, jak z weheartit, czy z tumblr' a!
    http://nimi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja kupiłam swój za 10 zł w empiku, ale ma tylko 2 przegródki :(
    Chciałabym mieć takie śniadania w szkole, ale często mam mało czasu rano.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mandarynka w zimę to podstawa! Chciałabym taki lunchbox *o*

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne te pudełko, jak chodziłam do szkoły to zawsze musiałam mieć jakieś kanapki. Bo zawsze jestem głodna :)
    Cena pudełka, bardzo fajna !
    http://modowyfreestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mmm... Twoje śniadanko wygląda super. Bardzo podoba mi się to pudełko z trzema przegródkami. Pomysł na to zwykłe śniadanko :)
    Pozdrawiam
    Może mogłabyś poklikać w baner Sheinside na moim blogu ? To dla mnie ważne...
    http://smoothie-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow 2.50 zł za takie pudełko - nie zle ja robie sobie gluwnie poprostu kanapki do szkoly bo bez drugiego sniadania to bym w szkole nie przezyla :/


    liveeinthemomentt.blogspot.com zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow 2.50 zł za takie pudełko - nie zle ja robie sobie gluwnie poprostu kanapki do szkoly bo bez drugiego sniadania to bym w szkole nie przezyla :/


    liveeinthemomentt.blogspot.com zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow 2.50 zł za takie pudełko - nie zle ja robie sobie gluwnie poprostu kanapki do szkoly bo bez drugiego sniadania to bym w szkole nie przezyla :/


    liveeinthemomentt.blogspot.com zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne pudełko, dawno je kupowałaś? :)
    Fajny pomysł na śniadanie.

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. weź już wyjdź, masz za dobry blog i za świetne zdjęcia ;DD

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja muszę dopiero takie zakupić :)
    kiedy dodasz mojego bloga do czytam ??
    marilyn-monroee.blogspot.com - KONKURS !!

    OdpowiedzUsuń
  26. pyyycha!
    Też chciałabym taki lunch box, ale niestety nigdzie nie mogę znaleźć...


    Zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    + jeśli masz ochotę to kliknij w link sheinside, a polecę Cię w następnym poście :3

    OdpowiedzUsuń
  27. kiedy go kupilas? jest jeszcze w sklepach?

    OdpowiedzUsuń
  28. Też muszę poszukać jakiegoś pudełka :)
    http://basiek-baasiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja właśnie szukałam gdzieś takiego pudełka, ale nigdzie nie było ;c
    Twój jest cuudny! ♥

    Obserwuję ;3
    niksza.blogspot.com <-------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. ładnie masz wszystko zorganizowane :) ja nie mam czasu robić rano sobie śniadać do szkoły
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeśli coś ładnie wygląda, mamy ochotę to zjeść, a, Twój lunchbox.. Wygląda pysznie. ;P Jednak ja nie biorę śniadania do szkoły, a lunchbox nawet nie zmieściłby mi się w plecaku...

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja do szkoły zawsze biorę kanapkę lub czasami muffinkę czy jakiś owoc :)
    Jestem na twoim blogu codziennie! <3

    trusiolog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak to pysznie wygląda, uwielbiam jeść bułki z ziarnami :) W jakim programie przerabiasz zdjęcia, jeśli nie jest to tajemnicą?
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie wiesz może czy jest jeszcze ten lunchbox w kauflandzie? c:

    OdpowiedzUsuń
  35. muszę sobie kupić taki lunch box ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowne!
    http://szalonekabanoski.blogspot.com/
    :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Też się muszę w takie coś zaopatrzyć :)


    ania-and-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Piszesz bardzo fajnie, naprawdę podoba mi się Twój blog. Masz prześliczny wygląd, bardzo inspirujący.Powodzenia w dalszym blogowaniu :*


    veniice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. pyszności <3 ale ty jesteś piękna na poprzednich zdjęciach <33 uwielbiam cię, obserwuję i od razu dodaję do blogów które czytam !
    zapraszam mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny lunchbox, a za taką cenę to już w ogóle! Ja osobiście jem śniadanie w domu, w szkole nie, bo tam jadam obiady, a nie głodnieję jakoś bardzo szybko. Takiego lunchbox' u nie posiadam, ale jest to naprawdę fajna sprawa. :)
    Pozdrawiam, Ola :*
    http://little-wonderland-by-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam nadzieję, że jeszcze znajdę w Kauflandzie ten lunchbox, bo nie dość że świetny to jeszcze tani.
    Smiletooliwia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń