24 wrz 2013

Ciacha

Tak, nie mam czasu praktycznie na nic. Tylko nauka nauka nauka. Dzisiaj byłyśmy zwolnione z WF-u, więc poszłam z Anią na lumpy. Ona znalazła 3 rzeczy a ja 1. Może się kiedyś tu pojawi. No ale. Byłyśmy potem na ''sesji'', więc jak się uda to zdjęcia pojawią się jutro albo po jutrze. Czekajcie cierpliwie! Nie pożałujecie, bo Ania jest.. po prostu śliczna <3
Wiem, że może Was nie interesuje kategoria ''kulinaria'', ale cóż poradzić, że uwielbiam to robić? W piątek późnym wieczorem piekłam ciacha owsiane z białą czekoladą i żurawiną. PYCHA <3 Zróbcie, na prawdę są pyszne! Możesz je zabrać do szkoły jako drugie śniadanie. To dobra alternatywa na zdrową przekąskę! Na pewno Wam się udadzą! :)
Przepis pochodzi (jak zawsze, hahah) stąd., jednak zmodyfikowałam go trochę :)

Składniki na ok. 30 dużych ciastek:
  • 200g masła
  • 1 szklanka cukru 
  • 1 jajko (duże)
  • 1 szklanka mąki pszennej
  • 3/4 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1/2 łyżeczki sody oczyszczonej
  • szczypta soli
  • 2 szklanki płatków owsianych (można dodać trochę więcej)
  • cała tabliczka białej czekolady
  • suszone żurawiny (ja dodałam ok. 2 duże garście) 
 
Masło zmiksować na puch, wsypując pod koniec cukier, ciągle miksując. Dodać jajko, zmiksować. Wsypać resztę składników i znowu zmiksować. Czekoladę połamać lub pociąć na małe kawałki. Dodać do masy czekoladę i żurawinę. Wszystko dokładnie wymieszać łyżką. Nagrzać piekarnik do 180 stopni. Na blachę wyłożoną papierem do pieczenia nakładać masę (najlepiej uformować ręką kulki, a dopiero na blaszce je rozpłaszczyć ). Radzę, aby nie były położone bardzo blisko siebie, bo ciastka rosną na boki. Piec je ok. 15 minut, ale sprawdzajcie co chwilę, żeby Wam się nie spaliły! Smacznego! :)





 


Spróbujecie je zrobić? :)

16 komentarzy:

  1. mniam, na pewno sprobuje, tylko musze znalezc czas <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham te ciasteczka *_*
    Polecam je jeszcze na dwa inne sposoby sezam, orzecy, rodzynki♥
    Lub rodzynki, sezam, suszona żurawina i suszone morelep
    C; www.ulko-latki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam wyglądają apetycznie <3
    Czekam na zdjęcia z sesji :-)


    Zapraszam do nas <3

    martaandnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie będę je dzisiaj robić :-)
    http://noson-nooson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie je zrobie ;3

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają pysznie, może kiedyś zdecyduję się coś zrobić sama. :D
    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmm... zrobiłaś mi straszną ochotę na zrobienie ich. :p Pozdrawiam. :))
    __________________________________
    Mam nadzieję, że wpadniesz. :]]
    www.natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. moja ciocia robi podobne ciasteczka kocham je <3

    zapraszam do mnie
    http://alexianja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. muszą być przepyszne ♥ uwielbiam ciastka :p

    OdpowiedzUsuń
  10. jak te ciastka pysznie wyglądają :)) musze je zrobic

    OdpowiedzUsuń
  11. mniam mniam narobiłaś mi smaka :*

    U MNIE PRZEGLĄD JESIENNY FIRMY SHEINSIDE :*

    http://muszesandmuszes.blogspot.com/2013/09/jesienny-przeglad.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham tego typu ciacha <3 ślinka cieknie ♥

    http://luska-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń