4 wrz 2013

Black and White

Hej!

Na wstępie chciałam Wam powiedzieć, że wygrałam konkurs na post promujący u Szczurka i Julity. Także, w sobotę lub niedzielę pojawi się post na blogu dziewczyn. Więc zapraszam ;)
Z dnia na dzień coraz bardziej przyzwyczajam się do szkoły. To całego rytmu dnia. Jak na razie jest ok, nie ma co narzekać. Gorzej będzie później, chociaż wszystko da się jakoś wytrzymać. Na samą myśl o tym, że znowu trzeba będzie się uczyć robi mi się coś... Z dnia na dzień będzie coraz mniej czasu dla siebie, coraz mniej czasu na własne problemy i przemyślenia. Trzeba będzie chodzić jak w zegarku, żeby każdy był zadowolony. No ale tak się nie da, bo zazwyczaj próbujemy uszczęśliwić wszystkich dookoła a nie samego siebie. Szkoło, dziękujemy Ci -,-
No nic, dzisiaj tak jak wskazuje tytuł, same zdjęcia czarno białe.









Piosenka na dziś:





18 komentarzy:

  1. Piękne zdjecia ;]

    weronika-bloq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia. Na prawdę cudne:-*
    Pozdrawiam
    straaawberry-cake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Skad ja to znam :/ piekne Zdjecia !

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoła ma swoje plusy i minusy. Piękne jesteście :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już się przyzwyczaiłam do szkoły w innym kraju ;)

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo, legginsy w paski <3 Ja swoje zniszczyłam... Tak to jest być niezdarą i przewracać się o własne nogi :) Ech, szkoła wysysa ze mnie wszelką chęć do życia.. Ale co poradzić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne zdjęcia, jesteś świetna KC <3

    http://luska-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie te zdjęcia *.*
    Nie mówmy o szkole bo jest 3 dzień a ja mam ochotę wyskoczyć przez okno... eh.
    Zapraszam do mnie : http://me-my-dreams-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne zdjęcia *_* urocze :)
    uczepionamarzen.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej ;) Zostałaś nominowana do L.B.A. Więcej informacji tu: http://nataa-natkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja ! ♥

    meryandblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna jesteś! Dołączam do obserwatorów! <3

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie zdjecia genialne, ale drugie mnie urzekło :)

    moj-wlasny-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog :) obserwujemy ??;* http://ruuciaa-mylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz świetnego bloga. Przyjemnie się czyta twoje notki, a zdjęcia są boskie.

    my-world-just-my-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń