26 sie 2013

Lipowa


Hej kochani! 

''Wieś (wieś w górach, albo gmina)'' ... właściwie trudno powiedzieć co to jest. Miejsce magiczne, pełne przepięknych miejsc. Jest to (gmina) Lipowa, niedaleko Żywca. Często tu przyjeżdżamy, żeby po prostu odpocząć od codziennego życia w mieście. Tego pośpiechu, stresu... Jak się domyślacie (prawie) całe wakacje spędziłam w Lipowej. Ale! Kilka dni temu przyjechała tu Magda. Była przez 4 dni. Dużo się działo... bardzo dużo! :)
Oglądanie filmów, jedzenie śniadań wykonanych przeze mnie, sesje, śmiech, śmiech, śmiech, odpały, rozmowy przy zapalonych lampionach, robienie tortu, robienie tiramisu, sklepy w Żywcu, tańczenie, słuchanie muzyki, robienie (głupich) zdjęć kamerką na laptopie,malowanie się, robienie filmików i wiele innych rzeczy zdążyłyśmy zrobić w 4 dni!
Dzisiaj dodam zdjęcia z sesji i małą zapowiedź na jutrzejszą notkę ;)


















 





A jutro...

23 komentarze:

  1. jakie śliczne zdjęcia :) <3

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe fotografie, kapelusz wymiata! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne zdjęcia <3
    Ja będę w piątek w Żywcu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne fotki :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog ^^
    obserwacja za obserwacje ?;>
    kiika-lika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. WoW! *o* Piękne zdjęcia!
    Widzę, że wakacje były udane ;)

    zuuzu-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. POMOŻECIE!!!
    staram się o sponsorowanie przez firmę Sheinside pomożecie wchodźcie w linki pierwszego posta LUB W BANER PO LEWEJ
    pozdrawiam super ZDJĘCIA :*
    http://muszesandmuszes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia świetne ;)
    Ta druga dziewczynka w kręconych włosach, trochę mi przypomina małą Rue z "Igrzysk śmierci", zazdroszczę jej urody, jest śliczna ♥
    Pozdrawiam
    ruedeparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia, piękne dziewczyny.

    catchysue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia :)
    majtynak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia ♥
    Obserwujemy?Jeśli tak to napisz u mnie ;D
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia, a wszystko co robiłyście brzmi bardzo fajnie ;)

    Zapraszam: http://letyourdremscometrue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia, wyglądasz cudownie!
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwuje :)
    kiika-lika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. te zdjęcia są takie magiczne i inspirujące... Nie mogę się napatrzeć, śliczne jesteście :)
    oczywiście obserwuję :)
    czeko-holiczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia :)

    Klikniesz u mnie w baner Sheinside? Proszę, dla ciebie to tak nie wiele, a mnie bardzo ucieszy!
    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne zdjęcia i fajne posty <3

    zapraszam do mnie :) http://the-crazy-muffin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne zdjęcia wam wyszły !! Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdjęcia, uwielbiam Twój każdy wpis♥


    http://mycolorfulimagination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim zdaniem jesteś ładniejsza od Magdy... Na każdym zdjęciu widać posklejane rzęsy (okropność). Na ostatnim zdjęciu widać, jak wygląda bez tony tapety :)

    OdpowiedzUsuń