11 sie 2013

3 razy śniadanie!

Cześć!

Dzisiaj postanowiłam zrobić post z propozycją na 3 śniadania. Będą to 3 razy owsianki, ale nawet jeśli nie lubisz owsianki ( ja niezbyt za nią przepadam ) to nie przełączaj tej strony! Uwierz mi, te owsianki nie smakują jak owsianki, tylko jak budyń, no i mają konsystencję budyniu. Tak tak, dodaje się po prostu proszku budyniowego ; ) Moim zdaniem naprawdę warto spróbować i zrobić i zjeść bo efekt jest.... pyszny!
W owsiankach najlepsze jest to, że możesz do nich dodać co tylko chcesz (szynki raczej nie radze xd) i dzięki temu możesz każdej nadać inny charakter ;)  Łatwo, pysznie no i zdrowo !


1 Owsianka waniliowa budyniowa z gorącym sosem malinowym

Składniki na 1 porcję:
  • 3 łyżki płatków owsianych
  • 1 szklanka mleka
  • 1 łyżka budyniu waniliowego (proszku)
  • 1 łyżeczka cukru
 Sos malinowy:
  • duża garść malin
  • łyżka cukru
  • łyżka wody

Zagotuj pół szklanki mleka. Dodać płatki osiane, pomieszaj. Gdy płatki napęcznieją dolej pół szklanki mleka i ponownie zamieszaj. Proszek budyniowy rozpuść z niewielką ilością wody .Gdy mleko się zagotuje dodaj budyń i cukier Mieszaj energicznie aż do zgęstnienia owsianki. Pora na sos. Przełóż do garnka maliny, dodaj wodę i cukier. Wymieszaj i ''rozciapciaj'' lekko maliny. Owsiankę przełóż do miseczki i polej ją duuuuużą ilością sosu malinowego. Smacznego! ;)





2 Owsianka waniliowa budyniowa z borówkami amerykańskimi, bananem i białą czekoladą

Składniki na 1 porcję:
  • 3 łyżki płatków owsianych
  • 1 szklanka mleka
  • 1 łyżka budyniu waniliowego (proszku)
  • 1 łyżeczka cukru
Dodatki:
  • borówki amerykańskie (ile tylko chcesz)
  • pół banana
  • około 3 kostki czekolady białej (lub więcej)
Zagotuj pół szklanki mleka. Dodać płatki osiane, pomieszaj. Gdy płatki napęcznieją dolej pół szklanki mleka i ponownie zamieszaj. Proszek budyniowy rozpuść z niewielką ilością wody .Gdy mleko się zagotuje dodaj budyń i cukier Mieszaj energicznie aż do zgęstnienia owsianki. Przełóż ją do miseczki i dodaj borówki, banana i czekoladę, startą lub w kostkach. Smacznego! ;)





3  Owsianka waniliowa budyniowa z poziomkami

Składniki na 1 porcję:
  • 3 łyżki płatków owsianych
  • 1 szklanka mleka
  • 1 łyżka budyniu waniliowego (proszku)
  • 1 łyżeczka cukru
Dodatki:
  • poziomki, duuuuużo poziomek!
 
Zagotuj pół szklanki mleka. Dodać płatki osiane, pomieszaj. Gdy płatki napęcznieją dolej pół szklanki mleka i ponownie zamieszaj. Proszek budyniowy rozpuść z niewielką ilością wody .Gdy mleko się zagotuje dodaj budyń i cukier Mieszaj energicznie aż do zgęstnienia owsianki. Na dnie miseczki połóż poziomki dodaj owsiankę i udekoruj resztą poziomek. Smacznego ;)


19 komentarzy:

  1. muszą byc pyszne. napewno sprobuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. omomom.. zjadłabym <3 ale mi ochoty narobiłaś ;)
    obserwuję:3

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba się będę musiała skusic na druga pozycję, by wygląda przepysznie ^^

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Omnomnom. Jakie smakowitości! :)
    Obserwujemy? ;)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezu jak to pysznie wygląda ;)
    Świetna notka super zdjęcia ;)
    Weszłam skomentować i licze na rewanż ♥
    holiday-stories-gabi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne zdjęcia! ( jak zawsze :P )
    pysznie to wygląda :)

    atagastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam nie przepadam za takimi potrawami. :P Łał! Świetne zdjęcia, jaki masz aparat? Czekam na odp. na moim blogu. :)
    Obserwuję i liczę, że się odwdzięczysz. ;] Proszę wpadnij do mnie.
    http://natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. dziewczyno, ale mi ochoty narobiłaś tak to smacznie wygląda. wyczuwam owsiankę na kolacje :D
    jaki masz aparat?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmm, apetycznie to wygląda :)

    Super wykonałaś zdjęcia :3

    http://lifeeandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam maliny, więc dla mnie idealna jest pierwsza propozycja :)

    weronika-bloq.blogspot.com JA OBSERWUJĘ CIĘ, A TY MNIE?

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrobiłam tą pierwszą ! mniam mniam mniam <3333
    Zapraszam do obserwowania mojego bloga : http://agnieszka-slooten.blogspot.com
    Ja już obserwuje twojego i czekam na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. om om om zrobiłam sobie właśnie choć to juz pora kolacji owsianke waniliowa budyniowa z gorącym sosem malinowym i musze przyznać że jest rewelacyjna, wspaniały sos malinowy a ja uwielbiam maliny to poprostu pyszna kombinacja, jutro zrobie kolejną owsiankę z twojej listy i jeśli tu wszystko jest tak smakowite to tu zostaje! Dodaje się do obserwujących:)
    it-is-your-beautiful-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pyszności :D Wygląda cudownie i smakuje na pewno tak samo

    OdpowiedzUsuń
  14. wygląda cudownie♥ yummy, chyba się skuszę i spróbuje przyrządzić którąś z pozycji :)


    http://mycolorfulimagination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo aż się rozmarzyłam :D Trzeba jechać na zakupki :D http://fiorexribelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń