12 lip 2013

Po raz pierwszy ; )

Dzień Dobry Wieczór!
Jestem tu po raz pierwszy, jest to mój pierwszy blog w życiu  (nie licząc głupich blogów które pisałam 1 dzień ; p) , mam nadzieję, że nie będzie on również jednodniowy. Na samym początku może bym coś o sobie napisała ; ) Krótko mówiąc pisząc, 20 faktów o mnie :


1. Mam na imię Julia
2. Nie lubię jak ktoś do mnie mówi Julia , wolę Julka, Jula...

3.Mam świnkę morską <3
4. Mam 14 lat
5. Chodziłam 6 lat do szkoły muzycznej i grałam na skrzypcach (potem dołączyło pianino)
6. Mam dziwne, okropne, sianowate, puszące się, kręcone włosy

7.Tak, mam 11 osób w klasie
8. Jestem niska chuda i drobna :c
9. Aktualnie mam 151cm wzrostu i waże 36 kg : ))))))))))))))))))))))))

10. Kocham fotografować, lubię to robić, pomimo tego że nie są te zdjęcia profesjonalne i tym podobne
11. Uwielbiaaaaaaaaaaaaaaam kuchnię. A właściwie gotowanie, pieczenie i takie tam... c:
12. Kocham, wielbię (...) zieloną herbatę
13. Tak, idę teraz do 2 klasy gim
14. Nie lubię bałaganu
15. Lubie marchewki :3
16. Urodziłam się w dzień babci 
17.Hmmm.. wiem! Nie lubię majonezu
18. Jak byłam mała to wyjadałam słonecznik z karmy chomika ; p
19. Lubię wanilię
20. Lubię tańczyć, ale nie umiem ; )


okokokokokokokok, do następnej notki C:

3 komentarze:

  1. czekam na następną notkę, kicia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe bardzo fajny pomysłowy i oryginalny post;>
    haha wyjadałaś słonecznik z karmy chomika!!♥

    OdpowiedzUsuń