13 lip 2013

Małe, a cieszy :3

Siemka!
Mam dzisiaj dla Was baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo łatwy przepis na małego głoda. Jeśli tylko trochę lubicie piec, to serdecznie Was namawiam do zrobienia ich ; ) Nie są potrzebne żadne kulinarne talenty! Wystarczy wymieszać składniki i włoży do piekarnika : )



Babeczki wiśniowe

Składniki:
  • 1 szklanka mąki
  • 1 szklanka kisielu wiśniowego w proszku
  • 6 jajek
  • szklanka cukru
  • szklanka oleju
  • 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
  • do ozdoby: kolorowy lukier, małe kuleczki, kolorowe posypki ..... 
 Oraz:
  • duża miska
  • mikser
  • forma na babeczki + papierki na babeczki / formy silikonowe do mufinek

W dużej misce utrzeć jaja z cukrem. Dodać mąkę, kisiel, proszek do pieczenia i olej. Formę na babeczki wyłożyć papierkami i wlewać ciasto do 3/4 wysokości papierka. Piec około 25 minut w temperaturze 180 stopni C. Wystudzone babeczki udekorować lukrem i posypkami, według uznania. Smacznego! : )







33 komentarze:

  1. 1mniam, aż zrobilam się głodna! :3 *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. o jejku, jejku, jakież urocze <33 ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. może spróbuję je zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmm , warto spróbować, wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to sa Twoje zdjecia? mniam <3 piekne ;)]
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. wow śliczne te zdjęcia no i babeczki też hehe :)
    chyba spróbuje :P

    obserwuję i liczę na rewanż :P
    atagastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Aale cudownie wyglada ;33

    Sali-pno.blogspot.com

    Zapraaaszam tez na aska, proosze <3
    Ask.fm/syb14

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają apetycZnie :-)

    mikimyszkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. A nie miałam pomysłu na jutrzejszy deres. Teraz już wiem co zrobię, dzięki! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. O jej. Właśnie miałam ochotę na jakieś babeczki. A tu proszę.:)
    Chętnie je wykonam. Zwłaszcza, że pogoda za oknem nie zachęca do wyjścia na dwór i aż kusi, żeby coś w domu „upichcić”. ^^
    Jezu. Nie mogę wprost uwierzyć, że to Twoje zdjęcia są tak profesjonalne.!
    Czym je robisz? Lustrzanką jakąś, prawda? Jaki model i firma?

    OBSERWUJEMY?
    Ja już. Teraz Twoja kolej.! :)
    Pozdrawiam cieplutko, będę tu zaglądać. ♥♥♥
    ~claudia

    claudiaaa-claudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również obserwuje ; )

      (Nikon D5000)

      Usuń
  11. mmm, nagle zachciało mi się czegoś słodkiego ; )
    Pewnie skorzystam :)
    Obserwuję i jeśli tylko spodoba ci się mój blog liczę na rewanż :)
    zapraszam na wera-weeraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog :))


    http://veeksler.blogspot.com/ zapraszam do obserwacji i komentowania , odwdzięczę się tym samym :))

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądają przepysznie i pewnie takie są. Ja dziś zrobiłam jedną wielką muffinkę z jabuszkami, ale niestety miałam małą wpadkę.. też napisałam o tym u siebie ;P

    będę wpadać częściej, bo już obserwuję. Zapraszam też do siebie
    latoyka.blogspot
    buźki

    OdpowiedzUsuń
  14. Robiłam podobne, tylko że ja dodałam truskawkowy kisiel i bez żadnych ozdób :)
    Obserwujemy ?
    Katla-katlaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba spróbuję- może mi się uda? :D
    Pozdrawiam: D

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale smacznie wyglądają ; D Uwielbiam babeczki ; ]

    Obserwuję. Miło by mi było gdybyś też zaobserwowała ; *
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. nie za bardzo umiem piec, ale lubie ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Może takie zrobię bo bardzo fajny przepis :)
    Świetny blog :DD

    http://taklubnieee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mniam, wygląda pysznie ;-)
    Może obserwujemy?

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post, ładne zdjęcia ;) Super blog! ^^

    Obserwujemy? Ja już ;)

    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam babeczki..
    Raz z koleżankami na polskim robiłyśmy, bo miałyśmy Master Chef na Boże Narodzenie.. ;D

    Wygrałyśmy oczywiście : )


    Obserwujemy ?

    Jakbyś zostawiła komentarz na moim blogu, byłoby mi miło ; )

    http://by-megg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. nie potrafię piec, ale babeczki przepysznie wyglądają !
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  23. Robisz świetne zdjęcia!
    A co do babeczek, to wyglądają przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mm wyglądają pyszne ! <3
    a jakość zdjęć ? cudowna ! *__*
    obserwuję i zapraszam do mnie gaagner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. JA cb. zaobserwuje i dziękuję za miły kom. na moim blogu :*
    Patusia16.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. wyglądają cudownie! masz białą kuchnię? zdjęcia są takie śliczne


    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to nie jest w kuchni. To jest na balkonie ;p

      Usuń
  27. Mmm.. aż dostałam apetytu na babeczkę :) Muszę kiedyś takie zrobić ;)

    Zapraszam na mojego bloga:
    http://moje-kochane-czworonogi.blogspot.com/
    Byłabym wdzięczna za komentarz, bo nie mam ich za wiele ;)

    OdpowiedzUsuń